Stránka 1 z 1
Problem s termostatom vyrieseny.
Napsal: 04 úno 2012, 18:55
od stando
Dnes ma to uz nasralo tak som kupil termostat ale nie original ,kupil som model od QH QTH 205,TREBA HO TECHNICKY UPRAVYT ABY tam vliezol,zaklad je aby otvaral medzi 86-90.Stoji 8eciek a funguje perfektne,auto nieze kury ale ttreba ubrat skoro na poloviucu.Navod na montaz nemam nafoteny ale vam ho popisem.Rura od kurenia ma cca 38mm,termostat ked kupite ma 43mm treba zneho zrezat ten falc co ma na 36mm aby do hadice vliezol vpohode a hlavne lahko,potom uz len dopojime hadicu spet a dame este jednu sk pasku za termostat aby ho nahodou neotocilo.Odvzdusnovanie u jtd ide lahko 1.treba motor zohriat 2.otvorit nadrzku kvapaliny a cca 15 sekund kludne pridat plin. 3. nadrzku zavriet a ked je motor na pracovnej teplote skusit estre raz odvzdusnit.Funguje to na 100%.
Re: Problem s termostatom vyrieseny.
Napsal: 04 úno 2012, 19:28
od xpettt
super,foto by nebylo? nenašel sem žáden obrázek...
Re: Problem s termostatom vyrieseny.
Napsal: 04 úno 2012, 19:30
od stando
ZAJTRA POFOTIM A DODAM..
Re: Problem s termostatom vyrieseny.
Napsal: 04 úno 2012, 20:04
od idefix
Jde tam termostat z R5 je to odzkoušené
http://www.gabriel-net.de/forum/showthr ... =termostat" onclick="window.open(this.href);return false; stojí u Vás 7 éček.
Jinak nezakládej zbytečně nové témata stačí to psát do jednoho ,ať tu není zbytečnej bordel,nahoře je funkce hledat spousta věcí ,již existuje stačí jen najít a napsat tam. Admin Tě vytahá za uši
Návod je zde na Máreu a jde použít i na Stilo
http://noskaj.rajce.idnes.cz/Fiat_Marea ... tatu_z_R5/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Problem s termostatom vyrieseny.
Napsal: 04 úno 2012, 20:54
od stando
Ano vlezie tam z r 5 ale kim ho tam napasujes tak preknes vsech svatych,naco sa trapit ked mame na krku hlavu ktora trochu rozmysla,zaklad je otvaracia teplota termostatu a cim blizsie umiestnenie k povodnemu,zajtra to pofotim a hodim sem..
Re: Problem s termostatom vyrieseny.
Napsal: 04 úno 2012, 21:17
od stando
KTO MA FOTO ako napasoval ten termostat z r 5 do stila nech da sem,viem ze do mareii vlezie ale ta ma vetsiu hadicu ludia o 2.5mm a to je na primere 0.5cm,to je dost ale stilo ju ma mensiu,dal som tam po mensich upravach termostat od QH QTH 205 A FUNGUJE SPICKOVO A to som z oravy a vetsinou jazdim dialnice cez 170 a maximalna spokojnost.
Re: Problem s termostatom vyrieseny.
Napsal: 16 dub 2012, 19:47
od proch
Tady fotka, použitý termostat R5, ještě by to chtělo ho narvat asi o půl cm dál, ale už jsem na to neměl sílu. Je to ta "boule" na tý hadici, mám na něm ještě el. pásek proti uvolnění, ale ten tam ani není potřeba. Ale jinak, moc to nepomohlo, bez zátěže motor chladne o jednu čárku i při +8 stupních. (sjezd z Barandovského kopce)
Re: Problem s termostatom vyrieseny.
Napsal: 07 led 2015, 16:04
od Jurisss
Mám také problém s pomalým zahříváním motoru.Jsem schopen věřit tomu,že to s tím vsunutým termostatem z Renaultu funguje a těch pár stokorun minimálně do vyzkoušení dám.Jen mně není jasná jedna věc: originální termostat otevírá při 88 st.C,ten rencek při 83 st.C. S jinou otevírací teplotou jsem nikde nenašel,pravda,prošel jsem jen pár serverů. Takže když se otevře ještě dřív než originál,jak to,že motor je zahřátý rychleji ? Nejsem žádný mechoš,jen mně to napovídá selský rozum. Ale asi mně někde něco uniká.
Re: Problem s termostatom vyrieseny.
Napsal: 08 led 2015, 19:53
od idefix
Když jsme davali termostat z R5 do Mareii prodavačka nám nabídla 4 modely ,každý otvíral teplotně trochu jinak. Dali jsme ten co otvíra při 89°c. V nabídce byl tuším ještě 86°c,83°c a 75 °c. Bacha na to není termostat jako termostat Fijon chce 89°c i když origo je 88°c.Tak že tento:
http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/10 ... s-th01489/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fiatdily.cz/dil/6460" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Problem s termostatom vyrieseny.
Napsal: 21 úno 2015, 14:58
od Jurisss
Termostat do Rencku jsem koupil a zkusil vsunout do hadice.V mém případě v podstatě nemožná věc ! Měl jsem opravdu strach,že to hadice nevydrží a praskne. A v mém případě (1.8 16V benzín) je to téměř nesehnatelné (nabídku za 1000,-kč za takový kousek gumy jsem obratem zahodil). Zkusil jsem ještě odbrousit ten obvodový lem na termostatu,ovšem v tom okamžiku se termostat rozpadl na dva kusy. Takže jsem objednal jiný termostat,když Wahler za 1250,-Kč selhal,vzal jsem za 550,-Kč Calorstat Vernet.A motor se zahřívá rychle a auto topí jak nikdy !
A teď se v tom vyznej. Wahler jde na reklamaci ...