Punto 188 1,2i 44kw som bezradný
Napsal: 29 led 2012, 22:39
Ahojte vsetci, som tu novy a mam momentalne uz asi 6. punto ale nasledovny problem s ktorym si neviem rady ja ani servis.
Jedná sa o 188, rok 2000, 1,2 . Mam ho zhruba mesiac a neviem zistit pricinu vysokych otacok resp. nevracania sa z otacok do volnobehu.
Rano normalne nastartujem, otacky vyletia skoro na 3000, drzia sa tam velmi, velmi dlho, kym motor par krat nepridusim zaradenou rychlostou pomalym pustanim spojky, urobim to asi 5-6 krat a otacky su okolo 1500, co je ok na studeny motor. Cim vacsia zima je vonku, tym idu rano hned po nastartovani otacky vyssie. Mx boli 3500.
Ked zacnem autom normalne jazdit, pri pridani plynu a naslednom ubrati sa otacky zase drzia na cca 2-2500 otacok a nevracaju sa!
Nevratili by sa nikdy, kym motor nepridusim, zaradenou rychlostou. Skusal som ako dlho by sa drzali a po 15 minutach som to nevrdrzal a pridusil motor.
Ked sa motor ohreje na prevadzkovu teplotu, tak problem pretrvava stale, niekedy sa otacky pri ubrati plynu vratia k volnobehu, niekedy osciluju medzi 1500-1800 otackami. Klesnu len pridusenim motora...
Som uz z toho zufaly, predstavte si , ze rano je -10 stupnov, nastarujete a otacky idu az na 3000, jedina pomoc je pridusenie a aj to az na 5-6 krat pomoze.
Krokovy motorcek aj z celou skrtiacou klapkou som vycistil, bol som aj na diagnostike na EXAMINER a vsetko je funkcne, ziadna zavada.
Nepomohlo ani prestriekanie kontaktov v okoli motora, proste nic nepomaha.
Skusil som vymenit celu skrtiacu klapku a bolo to este horsie po zapojeni a nastartovani otacky isli medzi 1500-2000 stale, nikdy sa neunormalnili.
Som uz z toho zufaly, posledna moznost podla mechanika - odbornik na fiaty, cely zivot robi len fiaty, je vadna riadiaca jednotka motora , ona si sama pridava plyn. Nepomaha ani odpojenie baterky na celu noc a znovupripojenie, je to stale cele zle.
pytal som sa mechanika, ci uz mal niekedy takyto problem s puntom a on ze nie, ze vacsinou maju problem len rj okolo roku 2000, chod na dva valce, alebo snimac otacok a ten je ok.
Vsetky cidla, kable su ok, sviecky su nove NGK, motor ide na 4 valce. Vsetko je ciste, otestovane, krokovy motor 5 krat pretestovany cez examiner a je ok.
Skusali sme aj reset riadiacej jednotky a nic, proste je to na maslu
Posledne co skusam, tak je vymena riadiacej jednotky motora.
Nasiel som vycistenu mala by mi prist v utorok , tak som zvedavy...
Ked nepomoze ani to , tak uz fakt neviem.
Ak sa niekto z Vas uz s takymto problemom stretol, budem vdacny za radu al. pomoc.
Dakujem , pekny vecer
Jedná sa o 188, rok 2000, 1,2 . Mam ho zhruba mesiac a neviem zistit pricinu vysokych otacok resp. nevracania sa z otacok do volnobehu.
Rano normalne nastartujem, otacky vyletia skoro na 3000, drzia sa tam velmi, velmi dlho, kym motor par krat nepridusim zaradenou rychlostou pomalym pustanim spojky, urobim to asi 5-6 krat a otacky su okolo 1500, co je ok na studeny motor. Cim vacsia zima je vonku, tym idu rano hned po nastartovani otacky vyssie. Mx boli 3500.
Ked zacnem autom normalne jazdit, pri pridani plynu a naslednom ubrati sa otacky zase drzia na cca 2-2500 otacok a nevracaju sa!
Nevratili by sa nikdy, kym motor nepridusim, zaradenou rychlostou. Skusal som ako dlho by sa drzali a po 15 minutach som to nevrdrzal a pridusil motor.
Ked sa motor ohreje na prevadzkovu teplotu, tak problem pretrvava stale, niekedy sa otacky pri ubrati plynu vratia k volnobehu, niekedy osciluju medzi 1500-1800 otackami. Klesnu len pridusenim motora...
Som uz z toho zufaly, predstavte si , ze rano je -10 stupnov, nastarujete a otacky idu az na 3000, jedina pomoc je pridusenie a aj to az na 5-6 krat pomoze.
Krokovy motorcek aj z celou skrtiacou klapkou som vycistil, bol som aj na diagnostike na EXAMINER a vsetko je funkcne, ziadna zavada.
Nepomohlo ani prestriekanie kontaktov v okoli motora, proste nic nepomaha.
Skusil som vymenit celu skrtiacu klapku a bolo to este horsie po zapojeni a nastartovani otacky isli medzi 1500-2000 stale, nikdy sa neunormalnili.
Som uz z toho zufaly, posledna moznost podla mechanika - odbornik na fiaty, cely zivot robi len fiaty, je vadna riadiaca jednotka motora , ona si sama pridava plyn. Nepomaha ani odpojenie baterky na celu noc a znovupripojenie, je to stale cele zle.
pytal som sa mechanika, ci uz mal niekedy takyto problem s puntom a on ze nie, ze vacsinou maju problem len rj okolo roku 2000, chod na dva valce, alebo snimac otacok a ten je ok.
Vsetky cidla, kable su ok, sviecky su nove NGK, motor ide na 4 valce. Vsetko je ciste, otestovane, krokovy motor 5 krat pretestovany cez examiner a je ok.
Skusali sme aj reset riadiacej jednotky a nic, proste je to na maslu
Posledne co skusam, tak je vymena riadiacej jednotky motora.
Nasiel som vycistenu mala by mi prist v utorok , tak som zvedavy...
Ked nepomoze ani to , tak uz fakt neviem.
Ak sa niekto z Vas uz s takymto problemom stretol, budem vdacny za radu al. pomoc.
Dakujem , pekny vecer