Stránka 1 z 2
engine failed- nouzový režim
Napsal: 23 led 2012, 16:30
od chilly
Taková lahudka,jedu přišlapnu plyn na podlahu nekdy ani nemusím uplne a po chvilce engine failed a občas to i spadne do nouzového rezimu a netahne,stačí vyřadit a opět zařadit a už jede...než opet spadne.
Byl jsem na třech diagnostikach,dvě ukazali pouze plnící tlak,třetí snímač plnícího tlaku. Snímač vyměněn a děla to furt,co s tím?
Navíc jsem si všiml,že po vypnutí zapalovaní to někde dole v narazníku na straně řidiče děla psssst ccccc psssss a to i pul hodiny po vypnutí motoru myslím,že to nikdy nedělalo,ale nevím
Re: engine failed- nouzový režim
Napsal: 23 led 2012, 16:48
od kejml
Prostě vysoký plnící tlak. Dle podpisu (jestli to není překlep) jsi absolvoval chiptuning. Ano?
Změř plnící tlak za jízdy a včil mudruj. Jinak budeš měnit dobré díly za nové a jen platit a platit a platit...
Co regulace tlaku turba (VGT lopatky), funguje korektně? Zkoušels táhlo, jestli jde zlehka?
Re: engine failed- nouzový režim
Napsal: 23 led 2012, 17:50
od chilly
jj,chip tam je,ale už 2 roky a do ted to jezdilo ok,co egr?
Re: engine failed- nouzový režim
Napsal: 23 led 2012, 18:36
od kejml
EGR nemá vliv na přeplňovací tlak.
Vsadím malý pivo, že máš zatuhlý (zakarbonovaný) VGT mechanismus.
Ten chip ničemu nepomáhá. Nic na chipovaném autě nevydrží déle, než na sérii. Myslím hardware. Všechno jde dřív do kopru.
Toto může být jeden z výsledků chipu.
Re: engine failed- nouzový režim
Napsal: 23 led 2012, 21:46
od hanzs
kejml má pravdu - zatuhlé lopatky, případně špatnej ten ovládací elektroventil.
Re: engine failed- nouzový režim
Napsal: 23 led 2012, 23:57
od chilly
tak podle uplně jine diagnostiky mám vysoký plnící tlak,vždy když to přesahne za jízdy 2,5bar tak to spadne
ukazuje to asi takhle Předpokladaný tlak....2200
realný tlak ..............2527
cca to ukazuje asi o 300 víc než by mělo,tak mi to prej skusej snížit tlak jen ta tahle regulatoru,pry to dělají hodně na alfach ty zloběj dost podobně a je prej vždy klid a víkon stejnej
Re: engine failed- nouzový režim
Napsal: 24 led 2012, 17:17
od Invi
Jedna se o to JTDcko?
Re: engine failed- nouzový režim
Napsal: 24 led 2012, 20:07
od hanzs
Přenastavit táhlo je teda prasárna - ale řešení je to taky.
Re: engine failed- nouzový režim
Napsal: 24 led 2012, 20:48
od kejml
chilly: řešit následek je tak, jak píše hanzs. Najdi a vyřeš příčinu. To auto Ti to vrátí.
Re: engine failed- nouzový režim
Napsal: 25 led 2012, 08:41
od chilly
tahlo přenastaveno,niní tlačí max 2450 zadnej nouzak žadná chyba,jede furt stejně,navíc ve fiatu řikali,že to taky přenastavujou
příčina dle mého nazoru špatná regulace turba,ve fiatu tvrděj,že to děla ten pneuventil,bud ho prostřikat nebo přenastavit na požadovaný tlak. Prej to dělaj stale na alfach atd. Nebo poslední možnost,vyndat turbo a nechat repasovat,to by vyšlo na 9tis a mě to stalo 500,vísledek stejnej.
Navíc kdyby se to turbo mělo posrat tim přenastavením,tak je to jedno pač v opačném případě bych ho stejně repasoval,ale přenastavená je jen regulace,aby tolik netlakovalo,niní se realný o proti požadovanemu tlaku liší asi o 50
Re: engine failed- nouzový režim
Napsal: 05 úno 2012, 10:08
od chilly
tak už je to tady znovu,uplně to samé,zjistil jsem,že neutahli tu kontra matku na tom štelovaní,tak se to možna vibracema zase povolilo,nevim,každopadně poradte co s tím? Nechat repasovat turbo?
Re: engine failed- nouzový režim
Napsal: 05 úno 2012, 11:56
od hanzs
Stačí vyčistit - např.
http://turboservisplzen.webnode.cz/cisteni/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: engine failed- nouzový režim
Napsal: 05 úno 2012, 15:06
od chilly
asi jo,ale já řeším jak ho vyndat,absolutně nevím jak na to
Re: engine failed- nouzový režim
Napsal: 05 úno 2012, 17:35
od idefix
Re: engine failed- nouzový režim
Napsal: 06 úno 2012, 15:25
od chilly
chci jen opravit tu regulaci a to na tom svém,nebudu davat jiny