Pár otázek

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
mystery205
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 02 pro 2011, 14:27

Pár otázek

Příspěvek od mystery205 »

Dobrý den,
včera jsem koupila Fiat Punto II 1.9 JTD.
Chci se zeptat na pár věcí, jestli vác napdá co by to mohlo být:
1. Občas když nastartuju objeví se ikonka motoru (diagnostika motorou???) a dnes jsem jela tak cca 10km a svítilo to celou cestu. Pak jsem jela druhou a už to nesvítilo.
2. Občas se stane, že to chcípne. Prostě z ničeho nic (mám pocit že při volnoběhu, nebo i při přeřazování).
3. U termostatu se ručička nedostane ani do půlky. Stává se, že to i klesá. Je to normální?
4. A poslední dotaz, nevíte co s autorádiem? Je tam originál Blaupunkt na kazety (časem vyměním ale zatím nejsou peníze na nové) ale nejde to zapnout. Zkoušeli jsme to různými způsoby ale nic. Není tam ani display. Měnili baterii v bazaru, když jsme to kupovali.


Dík moc za nějaké opovědi a přeji pěkný den.
Reklama
 

Uživatelský avatar
RadekHGT
Znalec
Příspěvky: 587
Registrován: 11 bře 2009, 03:32

Re: Pár otázek

Příspěvek od RadekHGT »

2. Klesanie otacok a chcipinanie motora ma vacsinou u punt za nasledok znecistena skrtiaca klapka.Po case sa do nej dostava rozny sajtrajt,prach,olej,spina.Staci odpojit sanie,odmontovat a vycistit.Su nato aj pripravky ktore sa striekaju priamo do vnutra ale nieje to take efektivne.Radsej odmontovat a vycistit rucne.

3.No normalne to nieje.Mal som rovnaky problem.Bol to zly termostat.Cena noveho sa pohybuje okolo 50€ (cca 1400czk).Treba to vymenit,pretoze trpy tym motor a mate vysiu spotrebu.
HGT
hanzs
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 417
Registrován: 27 kvě 2009, 00:34

Re: Pár otázek

Příspěvek od hanzs »

RadekHGT se asi překoukl - Punto JTD nemá škrtící klapku.

1) Kontrolka motoru - pokud se to nijak neprojevuje za jízdy, tak to spíš bude nějaká prkotina. Ale bez napíchnutí na počítač se nedá říct. Hodně fiaťáků má kabel se softwarem, protože je zdarma - tak se můžeš poptat.

2) U JTD často zlobí snímač otáček - ten by to mhol dělat.

3) Termostat taky odchází - takže výměna.

4) radio - to nevim, jestli je tam nějaká finta.
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.
Uživatelský avatar
Jaroslav1
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 399
Registrován: 06 říj 2010, 20:42

Re: Pár otázek

Příspěvek od Jaroslav1 »

Zdravím, 1) Toto mě dělá také,ale jenom když nepočkám až vypne palivové čerpadlo.
Když mi to zdechne někdy při rozjezdu a ihned nastartuji tak svítí k.motoru.
Stačí zastavit,vypnout motor,počkat až vypne pal.čerpadlo a start. Chce to
diagnostiku. Jezdím s tím už rok a neřeším to. Asi snímač na pal.filtru.
3) Teplotu by to mělo ukazovat v půlce, je-li míň tak může být vadný čidlo a ne-
bo termostat.Je-li hadice mezi termostatem a chladičem teplá,vadný term.
4) Radio je zakodované,pokud znáte kod tak odkodovat.V manuálu je na to
upozornění při odpojení baterie. Pokud kod neznáte tak se dá vyhledat na
foru a jak postupovat jsou tam 4 číslice. Jestli-že nesvítí displej tak je to bez
napájení. Musí být zapnutý klíček.
Omlouvám se za psaní,zřejmě jsem měl zapnutý Tabulátor.
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
Uživatelský avatar
PotkanGT
Všeználek
Příspěvky: 1606
Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Pár otázek

Příspěvek od PotkanGT »

PS: K TOMU RADIU: nezabudni najprv omrknut vsetky poistky v poistkovej skrinke a tiez aj tu vzadu na radiu.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“