Stránka 1 z 1

Zimná clona-chladič

Napsal: 25 lis 2011, 23:21
od Banshee
Zdravim foristi,
Chcem sa Vas opytat ci ma nejaky vyznam na zimu zakryvat otvory na narazniku kvoli lepsej izolacii motora a rychlejsiemu zahriatiu, pretoze teraz v chlade som si vsimol ze cca ani po 20minutach jazdy mi rucicka teploty nestupne na polovicu iba sa drzi pred nou a az potom neskor je na polovici, v lete mi to nerobilo,po cca 2-3km bola pekne v polovici a nepadala. Je to normalny jav? Pozeral som,chladic netecie,chladiaca je doliata. Existuju zimne clony presne na tvar naraznika,ma to vyznam? teoreticky by to malo aj setrit PHM nie? Alebo som uvazoval ze tam narvem nejaký alobal ako sa kedysi dávalo na škodice :) Dík za rady!

Re: Zimná clona-chladič

Napsal: 26 lis 2011, 00:46
od intel_sk
ahoj napisem ti asi ako prvy...mne sa rucicka nepohne do polky ani v lete....teraz som bol v Bardejove a ani sa skoro nepohlo z miesta....ale idem to riesit volajako zakrijem cast chladica

Re: Zimná clona-chladič

Napsal: 26 lis 2011, 16:46
od Toti
Ja by som najprv pozrel termostat, lebo sa mi nechce veriť aby sa ti benzinák po 20 minutách jazdy nezohrial a čo potom ked bude -15°C (aj ked dufam že nebude :D )
A intel_sk u teba podobne :D v zime sa ti nemusí držať ručička uplne v strede ale na takých 80 stupnov určite, aspoň u mna to tak bolo a v lete pohode po par kilometroch bol motor ohriaty a pekne držalo teplotu na 90, takže ked sa ti ani v lete neohreje tak to je trocha podozrivé.

Re: Zimná clona-chladič

Napsal: 26 lis 2011, 18:28
od intel_sk
Toti:budem to musiet riesit....pojdem to schvalne skusit po meste ako sa zohreje motor...ked tak zakryjem cast chladica.....ale ono teplo fuka len pohlad na budik ma znepokojuje za stagnuje

Re: Zimná clona-chladič

Napsal: 26 lis 2011, 19:29
od Toti
Skús sa povoziť a ked ti bude ukazovať cca 60-70 stupňov tak postoj a vyskušaj hadice do chladiča či nie su teple, lebo v tom prípade by si mal otvorený termostat, ktorý by ešte nemal byť pri takej teplote otvorený.
Ja som mal na alfe problém, že už bol termostat asi vybehaný a otváral sa už pri 70°C a viac sa mi motor ani neohrial max možno na 80°C, po výmene je teplota stále na 90.