Stránka 1 z 1
"Zahlcení" při rychlém přidání plynu
Napsal: 22 lis 2011, 14:36
od Unnamed
(1.2 8V, '96) Vždycky, když prudce přidám plyn, tak mi motor nejdřív téměř chcípne a až pak začnou otáčky růst. Je to normální? Párkrát se mi už stalo, že jsem se místo rychlého rozjezdu dočkal chcípnutí (ostuda

).
Re: "Zahlcení" při rychlém přidání plynu
Napsal: 23 lis 2011, 10:02
od hanzs
Jak jsi na tom se spotřebou? Pokud i ta je vyšší, tak častá příčina bývá špatné hadičky, které vedou do sání (hadička ke snímači tlaku, hadička k odvětrávání nádrže, hadice k posilovači brzd) - bývají popraskané a podobně.
Re: "Zahlcení" při rychlém přidání plynu
Napsal: 23 lis 2011, 10:22
od Unnamed
Spotřeba je kolem 7 litrů, 7,5l když na to šlapu. A nemám tu trubici od svodů k sání, vadí to?
Re: "Zahlcení" při rychlém přidání plynu
Napsal: 22 pro 2011, 14:49
od Unnamed
Tak ted jsem koupil 100 oktanovy benzin a prestalo to delat a celkove se mi zda ze je auto tissi atd. Predchozi majitel jezdil vetsinu casu na 100oktan a ja tom aute najel jen tak 2000km, tak nevim jestli to ma na to nejaky vliv.
Jeste jsem se chtel zeptat, jak funguje ta klapka v sani? Ke ktere jde ta trubka od svodu... Ta moje je nejaka (asi) spatna, neklade absolutne zadny odpor.
Re: "Zahlcení" při rychlém přidání plynu
Napsal: 22 pro 2011, 20:43
od Narayen
Já tankuji jedině u shellu, ostatní benzín mi dělá to co ty popisuješ.. Stačí normální, není třeba víc oktanů
Re: "Zahlcení" při rychlém přidání plynu
Napsal: 22 pro 2011, 22:49
od Danny Mk2
Klapka funguje asi tak-při studeném motoru je nasávání vzduchu nastaveno na svody,při ohřátí se klapka přesune a přepne na nasávání studeného vzduchu(hadice u podběhu).Jestli se ti ta klapka volně pohybuje,asi bude špatný ten ovládací bimetalový váleček,nebo uložení té klapky.
Re: "Zahlcení" při rychlém přidání plynu
Napsal: 23 pro 2011, 08:40
od Unnamed
Ja prave tankuju jenom u OMV, ale normalni 95ku, ted jsem zkousel to jeji 100 MaxxMotion, nebo jak se to jmenuje a jede to lip. Ale mozna to taky bude tim, ze jsem tankoval u jine pumpy (v jinem meste).
Prave ta klapka se volne pohybuje no.

Takze asi nema cenu shanet tu trubku, co je mezi sanim a svodama.
Jinak jsem si jeste vsimnul, ze rucicka teploty na palubce nikdy nejde pres ctvrtinu (jen kdyz jedu do omezovace, to se pres ctvrtinu kousicek dostane), tak by me zajimalo jestli je spatne nakalibrovana rucicka, nebo spatny termostat (nebo jeste neco uplne jineho). Ale auto topi docela normalne. Ventilator se zapina az kdyz je rucicka v pulce. Tak si myslim, ze to spis bude jen spatne serizene.
Re: "Zahlcení" při rychlém přidání plynu
Napsal: 23 pro 2011, 10:26
od Narayen
Benzín u OMV mi právě taky dělal to co ty popisuješ, pravdou je že méně, než od jinačích benzínek ( typu tesco ).. Ale i tak, od té doby co tankuju na shellce se mi to nestalo ani jednou. A cena benzinu je mnohdy i nizsi nez u OMV
Re: "Zahlcení" při rychlém přidání plynu
Napsal: 23 pro 2011, 11:04
od Unnamed
No, kdyz jsem jednou natankoval u Agipu, tak jsem se nemohl pomalu ani rozjet

Myslim si, ze hodne zalezi i na majiteli benzinky, treba v jednom meste je lepsi benzin u OMV a v jinem zase u Shellky a nekde treba u teska

No, zkusim ted po vanocich vzit benzin od Shellu, tak uvidim.
