Stránka 1 z 1

Seicento

Napsal: 15 srp 2006, 13:19
od velechovský václav
Vlastním Seicento 1.1 (187) a vždy po zimně se mi spálí motorek sahary- nateče slaná voda. Má s tím někdo nějakou zkušenost ?

Napsal: 05 pro 2006, 09:11
od autoholik
cital som tvoju odpoved na vyriesenie problemu, ale aj tak sa mi to nezda... chladic na 1.1 motore je predpokladam ten isty,ako na Punte prvej generacie, ktore mame doma a este sme nikdy problem s chladicom nemali. Na seicente mam tiez orig-tusim valeo? a menil som ho len ked som vlastnou chybou dal do chladiacej fridex namiesto menej agresivneho originalu paraflu.

sahara chladiče

Napsal: 05 pro 2006, 19:56
od velechovský václav
Jestli chladící kapalina paraflu nebo fridex není předmětem dotazu.
Mluvíme o elektromotoru sahary t.j. elektromotoru ventilátoru chladiče.

Napsal: 05 pro 2006, 20:04
od autoholik
jo sorry, zle som precital :oops: :D

sahara chladiče

Napsal: 06 led 2007, 17:22
od velechovský václav
Řešení se našlo, je to sahara původu Taiwan. Je zakrytovaná z obou stran. Originál Valeo má větrací otvory z oboustran, životnost jednu sezonu.

Napsal: 14 bře 2008, 17:35
od velechovský václav
Sahara Taiwan bohužel není utěsněná , pouze tek vypadá.
Začal jsem si chystat dalších 4000Kč na výměnu.
Ventilátor chlazení je zapotřebí při venkovní teplotě nad 15st.C
při popojíždění v kolonách.
Motorek se v zimě "zasere" slanou břečkou a na jaře přestane fungovat.

Napsal: 15 bře 2008, 12:19
od radek.s
Vypadá to, že auta vyrobená v různých obdobích mají některé typické závady odlišné, jako by výrobce časem střídal dodavatele dílů pro montáž a podle odezvy ze servisů tak zjistil, co je dobré a co méně. Prostě zákazník to vyzkouší a když má zrovna smůlu, tak to zaplatí, protože problémy příjdou většinou až po záruce. Ale tak to dělají asi všichni výrobci. Já například nemám žádné problémy se saharou a mám jí původní. Naopak mě loni odešla řídící jednotka motoru a prorezla nádrž. Ale je třeba to brát tak, že každé starší auto má nějaké problémy (8 leté auto je prostě dnes už starší) a když vidím, jaké problémy mají některá jiná a třeba i dražší auta, tak ono to Seicento zase tak špatné není.

Napsal: 15 bře 2008, 18:00
od velechovský václav
Já jsem názoru , že hodnotit paušálně auto je dobré či špatné není v zájmu vyvolání tlaku na výrobce , aby dodávali auta odpovídající kvalitou
požadavkům nás zákazníků.
Jestliže někdo nemá problémy se saharou , ale prorezne mu nádrž , je věcí výrobce, aby dodával vozidla osazená součástmi se stejnou životností.
Mám-li auto se zárukou 8let na prorezavění karoserie, ale pouze za předpokladu , že nebudu jezdit v zimě po osolených silnicích, je pro mě zřejmé, že mě výrobce šidí.