Seicento

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
velechovský václav
Fiaťák
Příspěvky: 137
Registrován: 11 srp 2006, 16:00

Seicento

Příspěvek od velechovský václav »

Vlastním Seicento 1.1 (187) a vždy po zimně se mi spálí motorek sahary- nateče slaná voda. Má s tím někdo nějakou zkušenost ?
Reklama
 

autoholik
Fiaťák
Příspěvky: 171
Registrován: 13 zář 2005, 17:05
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoholik »

cital som tvoju odpoved na vyriesenie problemu, ale aj tak sa mi to nezda... chladic na 1.1 motore je predpokladam ten isty,ako na Punte prvej generacie, ktore mame doma a este sme nikdy problem s chladicom nemali. Na seicente mam tiez orig-tusim valeo? a menil som ho len ked som vlastnou chybou dal do chladiacej fridex namiesto menej agresivneho originalu paraflu.
Paradne, modre, krasne Seicento 0.9 ... 150ooo km, 1999/5 :)

http://www.milan.konzum.sk
velechovský václav
Fiaťák
Příspěvky: 137
Registrován: 11 srp 2006, 16:00

sahara chladiče

Příspěvek od velechovský václav »

Jestli chladící kapalina paraflu nebo fridex není předmětem dotazu.
Mluvíme o elektromotoru sahary t.j. elektromotoru ventilátoru chladiče.
autoholik
Fiaťák
Příspěvky: 171
Registrován: 13 zář 2005, 17:05
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoholik »

jo sorry, zle som precital :oops: :D
Paradne, modre, krasne Seicento 0.9 ... 150ooo km, 1999/5 :)

http://www.milan.konzum.sk
velechovský václav
Fiaťák
Příspěvky: 137
Registrován: 11 srp 2006, 16:00

sahara chladiče

Příspěvek od velechovský václav »

Řešení se našlo, je to sahara původu Taiwan. Je zakrytovaná z obou stran. Originál Valeo má větrací otvory z oboustran, životnost jednu sezonu.
velechovský václav
Fiaťák
Příspěvky: 137
Registrován: 11 srp 2006, 16:00

Příspěvek od velechovský václav »

Sahara Taiwan bohužel není utěsněná , pouze tek vypadá.
Začal jsem si chystat dalších 4000Kč na výměnu.
Ventilátor chlazení je zapotřebí při venkovní teplotě nad 15st.C
při popojíždění v kolonách.
Motorek se v zimě "zasere" slanou břečkou a na jaře přestane fungovat.
radek.s
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 419
Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Bydliště: Praha

Příspěvek od radek.s »

Vypadá to, že auta vyrobená v různých obdobích mají některé typické závady odlišné, jako by výrobce časem střídal dodavatele dílů pro montáž a podle odezvy ze servisů tak zjistil, co je dobré a co méně. Prostě zákazník to vyzkouší a když má zrovna smůlu, tak to zaplatí, protože problémy příjdou většinou až po záruce. Ale tak to dělají asi všichni výrobci. Já například nemám žádné problémy se saharou a mám jí původní. Naopak mě loni odešla řídící jednotka motoru a prorezla nádrž. Ale je třeba to brát tak, že každé starší auto má nějaké problémy (8 leté auto je prostě dnes už starší) a když vidím, jaké problémy mají některá jiná a třeba i dražší auta, tak ono to Seicento zase tak špatné není.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
velechovský václav
Fiaťák
Příspěvky: 137
Registrován: 11 srp 2006, 16:00

Příspěvek od velechovský václav »

Já jsem názoru , že hodnotit paušálně auto je dobré či špatné není v zájmu vyvolání tlaku na výrobce , aby dodávali auta odpovídající kvalitou
požadavkům nás zákazníků.
Jestliže někdo nemá problémy se saharou , ale prorezne mu nádrž , je věcí výrobce, aby dodával vozidla osazená součástmi se stejnou životností.
Mám-li auto se zárukou 8let na prorezavění karoserie, ale pouze za předpokladu , že nebudu jezdit v zimě po osolených silnicích, je pro mě zřejmé, že mě výrobce šidí.
Odpovědět

Zpět na „Seicento“