Stránka 1 z 6

uno 1,1

Napsal: 07 zář 2011, 10:13
od nia
cau sem tu novej a měl bych pár otázek a věřte že sem tu hledal :D

takzě na ňakej těch obrázkach na netu sem viděl zě na tom plechu na hlave jak je ten vývod na hadici co vede do filtru je v tom taková drátěnka tak oni tam měli malinkej filtr ale me to tam fouká vzduch ven,a naco to tam vubec je?

taky nvm jak rozhejbat motorek na volnobeh když je motor studenej,čet sem ze vyčistit ale vubec nvm jak se tam dostat


taky jen tak cca kolik by mohla stát vymena obou prahu


díky

Re: uno 1,1

Napsal: 07 zář 2011, 19:02
od liborko
1.to je odvětrávání motoru od olejových par,je to svedené do sání zpět ke spálení,můžeš to tam buď nechat tak jak to je(ale zbytečně se s tím zasírá sání sračkama,klapka atd.) nebo tam dát ten malý oddechový filtřík(musí se pak častěji čistit) a nebo to jen hadicí vyvést někde dolů pod motor ať to jde ven(tak to mám já)
2.myslim že na unu 1.0 a 1.1 spínač volnoběhu rozebrat a vyčistit nejde,je to taková větší krabička do které se nejde dostat,nejspíš vyměnit jako celek pokud ho máš nefunkční,punto už to má řešené jinač
3.ceny prahů si zjisti třeba na autokelly.cz nebo aci.cz,nestojí moc,a pak už se jen musíš domluvit s nějakým autokarosářem za kolik ti to udělá

Re: uno 1,1

Napsal: 08 zář 2011, 14:21
od nia
díky moc k tomu motorku na volnobeh me prijde jak kdys je v jednom kuse s tim sanim nevidel sem tam zadny srouby nebo tak

a jeste bych mel jednu otazku ke klicum sem dostal jeste takovou el.krabicku je tam černej a červenej knoflik a napis keeper pod kapotou je na pravy strane taká kpastova krabice se stejnym názvem k čemu to je a naco je k tomu to ovladání? nic to totiš nedělá


jo a ještě jak je ta hadice do toho filtru tak je z druhý strany ještě jedna užší a ta vzduch nasavá tu tam musim nechat?

Re: uno 1,1

Napsal: 08 zář 2011, 18:50
od liborko
Ne je k té vstřikovací jednotce určitě přišroubovaný,jen jsem psal že se asi nedostaneš přímo do něj do motorku abys ho pročistil,sundat musí jít.


K těm klíčům,myslím že to máš jakýsi alarm,pravděpodobně nefunkční nebo odpojený,kdyžtak hoď foto.


Tu hadičku tam nech,to je podtlaková hadice,a nebo zaslep pokud budeš dávat sportovní filtr

Re: uno 1,1

Napsal: 08 zář 2011, 21:28
od nia
liborko píše:Ne je k té vstřikovací jednotce určitě přišroubovaný,jen jsem psal že se asi nedostaneš přímo do něj do motorku abys ho pročistil,sundat musí jít.


K těm klíčům,myslím že to máš jakýsi alarm,pravděpodobně nefunkční nebo odpojený,kdyžtak hoď foto.


Tu hadičku tam nech,to je podtlaková hadice,a nebo zaslep pokud budeš dávat sportovní filtr
ok no aspon ho zkusim sundat

to na tech klicich vyfotim


a tu hadičku mužu fakt ucpat jo? přijde mi to divný protozě když ji ucpu motor sniží otáčky a saje to pořat víc a víc už sem myslel že přijdu o prst :D

Re: uno 1,1

Napsal: 14 zář 2011, 20:02
od charlly
To bude hadica od podtlakového posilňovača brzd. Tú tam nechaj, prečo by si ju dával preč? Však Ti to bude slabo brzdiť.Potom je tam vzadu jedna tenká, asi 6mm hadička a tá je na podtlak na rozdeľovač. Ak máš membránku prasknutú, tak ti budú blbnúť otáčky. Preto si to odkontroluj. Inak sa dá kúpiť nový regulátor, stojí asi 10€.

Re: uno 1,1

Napsal: 14 zář 2011, 20:07
od nia
no tak tet nevim tu uzkou hadicku muzu zaslepit nebo ne? :D

Re: uno 1,1

Napsal: 14 zář 2011, 21:25
od liborko
tam je těch podtlakových hadiček více tak ji kdyžtak vyfoť kterou přesně máš na mysli

Re: uno 1,1

Napsal: 18 zář 2011, 11:22
od nia
no to je jedno vyresil sem to tak ze tam muze zustat a este jednu otazku da se motor 1,1 načipovat? a na kolik to výjde? kolik kw to tak muze pridat? popřípadě kde to splašit

Re: uno 1,1

Napsal: 18 zář 2011, 13:47
od Punto05
načipovat jde všechno :mrgreen: Ovšem výsledek nepotěší. Koupil bych auto s motorem.(tedy pokud si chci užívat výkonové orgie)

Re: uno 1,1

Napsal: 18 zář 2011, 21:17
od peta.smolik
A proč to chceš čipovat? Co já vím tak Uno 1,1 má kolem 45kw převodovku do rychla a je lehoučký takže by mělo jet úplně super

Re: uno 1,1

Napsal: 18 zář 2011, 21:51
od nia
no převody sou rychlí jede to 170 ale z velkyho kopce a dost to trva jinak ma 37kw a nechci auto s motorem ja chci uno s mojim motorem :D chci to zachovat jen to trochu povzbudit třeba tim čipem

Re: uno 1,1

Napsal: 18 zář 2011, 22:02
od nia
jinak me hlavne vadi že se to celkem táhne prostě táhne akorát 1 a 2........3 a víc už musim čekat jakou dobu nez mužu zařadit

a chodim na obráběče kovu tak jako prvni mě napadlo že snižim hlavu+ sport filtr a udělat lauf bez katalizátoru+ten čip a myslim že to už by bylo poznat celkem dost

tat to dá na rovince tech 130-140 ale to bych mel 2km rovinku :D

Re: uno 1,1

Napsal: 18 zář 2011, 22:23
od peta.smolik
Aha já sem myslel že máš Uno Logo s motorem 1,1 fire 60 hp

Re: uno 1,1

Napsal: 19 zář 2011, 18:36
od liborko
nia píše:jinak me hlavne vadi že se to celkem táhne prostě táhne akorát 1 a 2........3 a víc už musim čekat jakou dobu nez mužu zařadit

a chodim na obráběče kovu tak jako prvni mě napadlo že snižim hlavu+ sport filtr a udělat lauf bez katalizátoru+ten čip a myslim že to už by bylo poznat celkem dost

tat to dá na rovince tech 130-140 ale to bych mel 2km rovinku :D
1.1 nebo 1.0? 37kW? napiš typové číslo motoru prosím a jaký je to rok výroby.S tímhletím malým motůrkem ani nějaké zázraky čekat nemůžeš,ale můžeš tomu pomoct těmi základními úpravami jak jsi psal plus ještě třeba vyleštit sací kanálky,nebo předělat na MPI z punta 75 nebo dát dvojité karbce...ale ten čip si myslím ti tady u nás nikdo nudělá,a snad to ani s touhle starou jednotkou mono-jetronic nejde,a kdyby šlo tak je to volovina bez efektu stejně jako se "čipovaly" felicie,vyhození peněz za nic