Výměna turba u TD
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Výměna turba u TD
Zdravím.
Rozhodl jsem se hodit puňťu do pucu a jelikož mne turbo papá olej je také na řadě s výměnou a chci se zeptat zda by šlo vyměnit stávající turbo co plní 0,75 bar za turbo z GT co má plnit 1,3 bar (vše sem vyčetl z návodu k použití od fiatu) a zda by to motor vydržel bez větších úprav či by bylo lepší vyměnit turbo za stejné.
Rozhodl jsem se hodit puňťu do pucu a jelikož mne turbo papá olej je také na řadě s výměnou a chci se zeptat zda by šlo vyměnit stávající turbo co plní 0,75 bar za turbo z GT co má plnit 1,3 bar (vše sem vyčetl z návodu k použití od fiatu) a zda by to motor vydržel bez větších úprav či by bylo lepší vyměnit turbo za stejné.
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
- Reklama
Re: Výměna turba u TD
Kolik mas na aute cca najeto? ja mam 300tkm a turbo mam ok....tuk tuk....a to je tam 100pro puvodni,protoze auto mame x let...
Re: Výměna turba u TD
Já mám najeto takřka 300k (260k) ale bude se to spíše pohybovat kolem těch 300 neboť auto je z aaček
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 139
- Registrován: 25 pro 2006, 14:43
- Bydliště: 4000-5000 RPM
Re: Výměna turba u TD
A není náhodou turbo z GT chlazený vodou? Já jen, že většinou jsou benzínový turba napojený na chladící okruh vody. TD má origo turbo chlazený olejem.
Punto 1.7 TD60 - 

Re: Výměna turba u TD
Právě pro to si myslím že mne turbo papá olej neboť vzduch. filtr po 1500 km je zaflákanej od oleje. Bylo by těžký dodělat to chlazení na turbo???
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna turba u TD
bratr tam strčil turbo z nějaké lancie tuším 1.9. Všechno to pasovalo na příruby a docela jsem se divil, jak s tím puntíkem lítá.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 139
- Registrován: 25 pro 2006, 14:43
- Bydliště: 4000-5000 RPM
Re: Výměna turba u TD
Myslim, ze nejjednodussi bude, kdyz tam das turbo z 1.7TD. Mozna by sedelo i z Tipa 1.9TD a z Una 1.4TD, ale zas nechci kecat 
Jo a jeste bych se poptal na http://www.italiancars.org/" onclick="window.open(this.href);return false;, tam se pohybuje dost turbaru, ktery tomu rozumi a oni uz ti reknou co tam bude sedet a co ne...

Jo a jeste bych se poptal na http://www.italiancars.org/" onclick="window.open(this.href);return false;, tam se pohybuje dost turbaru, ktery tomu rozumi a oni uz ti reknou co tam bude sedet a co ne...
Punto 1.7 TD60 - 

Re: Výměna turba u TD
OK mrknu zeptám zjistím dík moc
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Re: Výměna turba u TD
Dotaz k těm turbum... Když nacpu do spalovacího prostoru víc vzduchu, bude to mít vážně takovej účinek? Nechtělo by tam nacpat i víc paliva? :-/
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 139
- Registrován: 25 pro 2006, 14:43
- Bydliště: 4000-5000 RPM
Re: Výměna turba u TD
Tak to je jasny, ze zaroven s tim musi jit i vic nafty. Ale TD ma cerpadlo, ktery pridava naftu samo v zavislosti na plnicim tlaku turba, takze kdyz turbo tlaci beznej tlak tak neni potreba pridavat. Taky proto jsem mu radil, aby sehnal turbo ze stejnyho motoru a nemusel se v tom moc stourat, protoze pokud se ten pomer vzduch/nafta nastavi blbe, tak muzes treba propalit pist.
Punto 1.7 TD60 - 

Re: Výměna turba u TD
Ajo.
... To se budu muset po něčem podívat. 


Re: Výměna turba u TD
Pardon že mám tak hloupý dotazy, ale ještě by mě zajímalo jak silný turbo by ste tam dali vy. a ne z 1,7. Nějaký silnější... 1.9, 2.0, bo jaký? Protože já nemám vůbec páru jaký mám shánět. 

-
- Fiaťák
- Příspěvky: 139
- Registrován: 25 pro 2006, 14:43
- Bydliště: 4000-5000 RPM
Re: Výměna turba u TD
Teoreticky tam jde dat cokoliv kdyz je clovek sikovnej. Ale zkus se zeptat na ty strance co jsem psal o par radku vys. Tam jsou lidi co ti poradi lip. Ale osobne si myslim, ze zrovna tenhle motor v Puntu nema moc potencial na vysoky vykony...
Punto 1.7 TD60 - 

Re: Výměna turba u TD
Ja se na tu stránku díval, ae neměl sem moc čas, tak sem to napsal sem. Víš co, mě jde o výkon dost, pč při rozjezdu je potřeba to auto na můj vkus dost vytočit, tak tomu chci přidat nějak...
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 139
- Registrován: 25 pro 2006, 14:43
- Bydliště: 4000-5000 RPM
Re: Výměna turba u TD
No jasne, aby to trochu jelo tak se to musi poradne tocit, protoze to origo turbo je fakt dost maly. Ale zase musis zvazit, ze kdyz das nejaky velky turbo z vetsiho motoru, tak nez da poradnej tlak tak to taky bude dlouho trvat - prodlouzi se "turbo lag". Je to proste neco za neco...
Punto 1.7 TD60 - 
