Stránka 1 z 1
Vymena RJ z 55 do 75
Napsal: 15 srp 2011, 11:52
od Dj_Sedativee
Zdravim pani, chcem sa informativne opytat, ci je mozne nahradit RJ mojho modelu 75 modelom z 55.. moje punto je r.v. 1996 1.2 MPI a chcem tam pichnut RJ z modelu 55, r.v. 1998 1.1.. chcem sa opytat, ci je to vobec mozne, alebo ci by nenastali nejake problemy s kompatibilitou.. dik
Re: Vymena RJ z 55 do 75
Napsal: 15 srp 2011, 15:57
od oldoss
Na 99.99999 percenta sa to neda. Ani by si nenastartoval s nou. Co tak skusit zohnat taku aka tam ma ist?
Re: Vymena RJ z 55 do 75
Napsal: 16 srp 2011, 00:23
od peta.smolik
Já bych si tím tak jistej nebyl že to nejde páč vím že řídící jednotka z 1,1 funguje i s 1,2 a obráceně a MPI 75 je stejnej jak 1,2 akorát má jiný vstřikování a vyráběli je souběžně takže by to mohlo jít ale taky nemuselo...
Re: Vymena RJ z 55 do 75
Napsal: 16 srp 2011, 06:52
od Dj_Sedativee
Tak som sa vam nastval a naostro som jednoducho skusil vybrat konektor a zapojit do RJ z 55 (kedze ju mam vymontovanu).. Nieze by bola moja RJ v cudu, len ma to tak napadlo a zaujimalo..
A vysledok je taky, ze ani palivove cerpadlo si neprdlo, nie este nastartovat.. a pre info ja mam viecbodovy vstrek a 55-ka ma vstrek len jeden, takze tam to cele riadenie paliva je absolutne nekompatibilne..
Re: Vymena RJ z 55 do 75
Napsal: 17 srp 2011, 10:28
od Mahraa
Na to aby si mohl nastartovat potřebuješ ještě jednotku imobilizeru a čip z klíče pokud jednotka z 55ky není odblokovaná, proto ti nešel benzín a MPi ma vstřiky zapojeny paralelně takže to nevadí.
Re: Vymena RJ z 55 do 75
Napsal: 18 srp 2011, 16:37
od Pepik
To nějak strácí logiku,že by všechny vstřiky byly zapojeny paralerně.Vstřikovaly by i do válců ve výfuku,sání a kompresi.
Re: Vymena RJ z 55 do 75
Napsal: 18 srp 2011, 17:01
od liborko
75ka nemá sekvenční vstřikování
to mají GTčka