Stránka 1 z 1

palivova nadrz- prosim o radu!

Napsal: 13 srp 2011, 19:16
od omfg258
Zdravim Vas,
potrebujem nutno poradit,
mam prehnitu nadrz na seicente,a nasiel som na na bazere jedneho co ponuka nadrz ale so seicenta rocnik 2004,ale ja mam 98 1.1 sporting,
Chem sa spytat, ked ju kupim ci mi bude nadrz pasovat namiesto starej,
Ďakujem za rychlu odpoved!!!

Re: palivova nadrz- prosim o radu!

Napsal: 13 srp 2011, 21:45
od radek.s
Pasovat to asi bude, ale od podzimu 2000 už není na nádrži přivařený držák na palivový filtr a tak bys neměl filtr na co přišroubovat. Já nedoporučuju kupovat použitou nádrž, co mám informace, tak po letech proreznou polský nádrže v lemu skoro u všech Seicent. To jsou vyhozený peníze a zbytečná práce to tam dávat, kup si nádrž novou (ale ne z Polska) a máš klid i v budoucnu (jako já).

Re: palivova nadrz- prosim o radu!

Napsal: 13 srp 2011, 22:08
od omfg258
radek.s píše:Pasovat to asi bude, ale od podzimu 2000 už není na nádrži přivařený držák na palivový filtr a tak bys neměl filtr na co přišroubovat. Já nedoporučuju kupovat použitou nádrž, co mám informace, tak po letech proreznou polský nádrže v lemu skoro u všech Seicent. To jsou vyhozený peníze a zbytečná práce to tam dávat, kup si nádrž novou (ale ne z Polska) a máš klid i v budoucnu (jako já).
Dakujem za odpoved,
no co som pocul ja tak mi hovoril jeden,ze to pasovat bude,no ved uvidim co spravim,ale nova stoji dost no 70e je 70e :o

Re: palivova nadrz- prosim o radu!

Napsal: 13 srp 2011, 23:01
od radek.s
70e to není tak hrozný, to je v přepočtu benzínu tak na jedno a půl natankování a to není tak moc. U nás v Čechách jsou nový nádrže dražší, v přepočtu asi tak 110e. Když koupíš tu použitou, pravděpodobně jí budeš muset do tří roků opět vyměnit a navíc budeš mít problém, že nebudeš mít na co přidělat ten palivový filtr. Já mám nádrž před třemi roky novou a výhoda je, že je oproti té původní z pozinkovanýho plechu a vůbec nerezne. A ten držák na filrt tam je i pro starší ročníky (já ho nepotřebuju, mám už filtr v nádrži u čerpadla).

Re: palivova nadrz- prosim o radu!

Napsal: 14 srp 2011, 12:12
od omfg258
radek.s píše:70e to není tak hrozný, to je v přepočtu benzínu tak na jedno a půl natankování a to není tak moc. U nás v Čechách jsou nový nádrže dražší, v přepočtu asi tak 110e. Když koupíš tu použitou, pravděpodobně jí budeš muset do tří roků opět vyměnit a navíc budeš mít problém, že nebudeš mít na co přidělat ten palivový filtr. Já mám nádrž před třemi roky novou a výhoda je, že je oproti té původní z pozinkovanýho plechu a vůbec nerezne. A ten držák na filrt tam je i pro starší ročníky (já ho nepotřebuju, mám už filtr v nádrži u čerpadla).
Takze ta nadrz bude mat drzak na ten palivovy filter,ze? ak som spravne pochopil teda. A uvidim co spravim pojdem tu nadrz pozret ako vizera a uvidim ,lebo mi ju ponuka za 30euro,co je dobra cena si myslim,ale ked nema drzaik na ten filter tak budem musiet kupit novu,co ine mi ostava

Re: palivova nadrz- prosim o radu!

Napsal: 14 srp 2011, 15:28
od radek.s
Nádrž z 2004 ten držák nemá a s tím budeš mít problém. Jestli chce za starou nádrž 30e, to raději kup tu novou. Nové neoriginální nádrže mají držák na filtr všechny, to aby šly dát i do starších ročníků. Z fabriky to bylo takto: 0,9 a 1,1 SPI asi do 10/2000 jsou nádrže s držákem na filtr a od 10/2000 do konce výroby je to 1,1 MPI a nádrže už nemají držák na filtr, protože filtr je součástí palivového čerpadla uvnitř nádrže. Z toho vyplívá, že SPI a MPI mají odlišná palivová čerpadla a záměna není možná, tak pokud by ti to nabízel i s čerpadlem, tak ti bude k ničemu, protože čerpadlo z 1,1 MPI do 1,1 SPI nepřipojíš, každé auto má jinou palivovou soustavu. Tak snad jsem ti pomohl :)

Re: palivova nadrz- prosim o radu!

Napsal: 14 srp 2011, 16:24
od omfg258
radek.s píše:Nádrž z 2004 ten držák nemá a s tím budeš mít problém. Jestli chce za starou nádrž 30e, to raději kup tu novou. Nové neoriginální nádrže mají držák na filtr všechny, to aby šly dát i do starších ročníků. Z fabriky to bylo takto: 0,9 a 1,1 SPI asi do 10/2000 jsou nádrže s držákem na filtr a od 10/2000 do konce výroby je to 1,1 MPI a nádrže už nemají držák na filtr, protože filtr je součástí palivového čerpadla uvnitř nádrže. Z toho vyplívá, že SPI a MPI mají odlišná palivová čerpadla a záměna není možná, tak pokud by ti to nabízel i s čerpadlem, tak ti bude k ničemu, protože čerpadlo z 1,1 MPI do 1,1 SPI nepřipojíš, každé auto má jinou palivovou soustavu. Tak snad jsem ti pomohl :)
Toto som potreboval,vediet Dakujem,

PS:
objednal som novu :)

PS(2):
nadrz vymena :)