Stránka 1 z 1

MK2 - spatne cerpadlo?

Napsal: 26 črc 2011, 00:51
od turbom
Ahoj,

posledni pul rok me zlobi divne zvuky( piskani, hrceni apod) linouci se od palivoveho cerpadla. Obcas se stava, ze mi pri pohonu na benzin vynechava motor( hlavne kdyz je vedro).
Dnes jsem se na nej chtel podivat, vyndat rozebrat, zda neni zanesene a pripadne teda koupit nove.( precijen davat 3000- za nove kdyz jsem nerozdelal stare se mi nechce).
Uz jsem ho menil u meho starsiho Punta 96, tam je prevlecna matice, po vyndani cerpadla lze rozdelat odkalovaci nadrzka. Povolit lze teda take spatne, ale u MK2 je to jeste horsi.

Nevi nekdo jak je to resene u MK2, neni doufam zatavene? Ja jsem totiz ani tu matici nedokazal povolit :-(

Zaroven jsem se chtel zeptat, zda lze opravit stare cerpadlo u MK1, jelikoz uz mi odeslo druhe. Po zapnuti klicku ani nenatoci, predpokladam,ze je v haji samotne cerpadlo.

Re: MK2 - spatne cerpadlo?

Napsal: 26 črc 2011, 06:26
od Smrťák
U MK1 jde vyměnit samostatně motor čerpadla(prakticky vlastní čerpadlo) U MK2 nevím.

Re: MK2 - spatne cerpadlo?

Napsal: 26 črc 2011, 12:12
od turbom
U Mk1 budu muset koupit cely dil, protoze jsou orezle i trubicky uvnitr a po rozdelani byl v odkalovaci nadrzce 1 cm rezu. Nechci riskovat, ze znovu zarezne.

Nasel jsem nejaky navod na http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/palivo.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Predpokladam, ze MK2 ma stejny system. Jen kde sehnat ten Fiat nastroj, jeste zkusim poklepavat tim drevem.

Re: MK2 - spatne cerpadlo?

Napsal: 26 črc 2011, 14:48
od Smrťák
Fiat musí mít mít všechno speciální :roll: Převlečná matice jako na Favu by byla lepší. Mám dojem,že automobilky dělají všechno speciální,aby se normální člověk k ničemu nedostal a servis si vydělal :mrgreen: