Stránka 1 z 1
Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Napsal: 22 črc 2011, 18:44
od CZninja
Rád bych vás požádal o radu
Hledám Bravo se silnějším motorem a mám na výběr mezi 2 roky starou skladovkou se skoro 40tis km 1,6 Mjet 120k, ve výbavě Emotion, s dokoupenou 4 letou zárukou, a novou skladovkou 1,4 Tjet ve verzi MyLife. Obojí je za +- stejnou cenu.. Tak nevím, jít do starší nafty, nebo nového benzínu
Podotýkám, že nejsem žádný polykač kilometrů, jezdím do práce a z práce, občas někde na výlet, max. 10tis ročně..
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Napsal: 22 črc 2011, 19:14
od JardaK.
CZninja píše:Rád bych vás požádal o radu
Hledám Bravo se silnějším motorem a mám na výběr mezi 2 roky starou skladovkou se skoro 40tis km 1,6 Mjet 120k, ve výbavě Emotion, s dokoupenou 4 letou zárukou, a novou skladovkou 1,4 Tjet ve verzi MyLife. Obojí je za +- stejnou cenu.. Tak nevím, jít do starší nafty, nebo nového benzínu
Podotýkám, že nejsem žádný polykač kilometrů, jezdím do práce a z práce, občas někde na výlet, max. 10tis ročně..
Řekl bych, že nemáš nad čím uvažovat - při Tvém nájezdu je lepší nový benzín a hlavně budeš vědět o autu všechno, když budeš první majitel!
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Napsal: 22 črc 2011, 20:13
od Smrťák
Jednoznačně nový benzín.
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Napsal: 22 črc 2011, 20:30
od kejml
Chceš nám říct, že vyndáš z prkenice čtvrt melouna a koupíš si auto ve kteryms´ nejel? To Ti asi není pomoci...
Ale vážně: Záleží na provozu - nafta se ohřeje a začne dobíjet po 20 km. Jestli Tvoje jízdy budou krátké, zapomeň na ni.
A za mě nafta patří do kamen. Hluk, vibrace, čoud, smrad ...
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Napsal: 22 črc 2011, 20:33
od Smrťák
Ano. Nafta patří do kamen ,nebo do velkých těžkých aut
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Napsal: 23 črc 2011, 11:58
od JardaK.
Smrťák píše:Ano. Nafta patří do kamen ,nebo do velkých těžkých aut
Já mám naftu ve 105k Bravu a nemám s ní problém. Přitom Bravo není ani velké těžké auto, ani kamna!
Můj roční nájezd je 36 tis. km, cena nafty v Polsku 30,50 Kč/l, celoroční průměrná spotřeba 5,5 l/100, servisní interval co 35 tis. Ano, sportovní zvuk u nafty těžko dosáhneš, do dosažení 1500 ot. se tomu moc nechce jet, ale pokud tohle oželíš, není co řešit. Poruchy zatím neznám a motor je naprosto suchý.
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Napsal: 23 črc 2011, 13:45
od Smrťák
Otázka zněla ojetá nafta,nebo nový benzín. Odpověď je nový benzín.
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Napsal: 23 črc 2011, 13:56
od phaeton_esc
ač mám naftu (a mám jí rád), tak vzhledem k tvému nájezdu bych koupit nový benzín. už jenom proto že je nový
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Napsal: 23 črc 2011, 14:31
od sakal_tt
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Napsal: 23 črc 2011, 16:48
od lukynen
ahoj kolego,mam sice Cromu 3 měsíce ale už mám najeto 16000. Určitě perfektní svezení s dieslem a na těch 40 000 si teprve sedl,ale v tvém případě vozu do práce určo benzín a moc vymazlené je to s origo fiat přestavbou LPG nebo CNG-super peníz na km. Bratr jezdí za 1,10 Kč na km co dodat? Ať slouží , pic
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Napsal: 23 črc 2011, 22:18
od JardaK.
Smrťák píše:Otázka zněla ojetá nafta,nebo nový benzín. Odpověď je nový benzín.
Ano, totéž si myslím i já a už jsem to tu napsal. "Někdo" ovšem začal psát mimo mísu, že nafta patří do kamen! PS. Kromě toho neznám nikoho, kdo v dnešní době topí naftou!
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Napsal: 23 črc 2011, 22:27
od Smrťák
A znáš někoho kdo jezdí na líh?
Lehký topný olej = nafta
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Napsal: 24 črc 2011, 11:29
od JardaK.
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Napsal: 24 črc 2011, 14:59
od Smrťák
LTO - Známá to kauza.
Dokonce je LTO lepší nafta,protože neobsahuje zasraný metyl ester řepkového oleje
Re: Co vybrat, starší naftu, nebo nový benzín?
Napsal: 24 črc 2011, 23:28
od racer
není co řešit, ber novej benzín. když to propočítáš, tak v případě nafty ušetříš na phm 60kč/100km. to máš při těch 10 tis km ročně 6000kč/rok. když to auto budeš mít 10 let tak to máš dohromady 60000. z toho když si odečteš o něco vyšší servisní náklady u dieselu a opotřebený spotřební zboží za těch 40 tis km typu pneu apod., tak ti s tý uspory nezbude nic. takže vzhledem k nulovýmu ekonomickýmu přínosu je jasná volba funglovka benzín než orajtovaná nafta