Stránka 1 z 1
DISKUZE - Antiradary
Napsal: 10 srp 2006, 19:27
od macek000
Ahoj,zajímalo by mě jaké máte zkušenosti s antiradaramy.Ted je to dost aktuální.
Napsal: 10 srp 2006, 20:46
od BooT
no zkusenosti jsou, dneska jsou strasne predrazeny a kvalitni kousek(takovy ktery pracuje ve vsech spektrech radaru pouzivanych v CR) by clovek hledal jako jehlu v kupce sena.....co se tyce ucinnosti, no treba radary v semaforech a obecne stacionarni radary to detekuje dost dobre, s novymi laserovymi pistolemi si ale neporadi....takovy ktery ano bude drahej jako blazen a navic kdyz uz neco nahlasi bude asi pozde. Pasivni detektory mylne nazyvane antiradary nejsou zakazany(byt ministerstvo vydalo dve naprosto protichudna vyjadreni, jedno pro lidi, ze je muzou mit a jedno pro policii, ze je jsou nelegalni)
Neplest si antiradar a pasivni radarovy detektor!!!!
Doporucuji pujcit si GPS a precejchovat si podle nej tachometr....treba moje punto 55tach=50 skutecnych, 140tach=131skutecnych......a podle toho jezdit....ostatni budete jiste predjizdet, budete mit pocit lehkeho porusovani predpisu a rychlosti, ale to vse vpodstate na hranici zakonem daneho limitu a jeste s rezervou pro toleranci policie a presnosti jejich mereni
Pokud nekdo ma portrebu po nasich dalnicich treba jezdit 180 tak to bude dobrej sebevrah....takovych useku kde by se to bezpecne dalo znam jen par
Napsal: 10 srp 2006, 22:02
od Long
No nevim ale 180 po dalnicich neni zas tak hrozny kdyz je auto v ok stavu. Treba s tim mym na 185/60/14 gumach z prahy do brna prumerne 170 az 190 bez problemu ve tri v noci a klidne by sneslo i vyssi rychlost. To samy D5 Praha - Plzen - Rozvadov bez problemu i pred den takovou rychlosti. Samo ze pred zavedenim bodovyho systemu. Ted uz si to nedovoluju a jezdim tak jenom v Nemecku.
Napsal: 10 srp 2006, 22:49
od BooT
no s autem v dobrym stavu a dobrejma gumama se tech 180 da, ale stav treba D1 je takovej, ze myslim ze tech 140 je treba s mym tvrdym podvozkem akorat....no je to kazdyho vec...me to taky jede 170 bez nejakych problemu vic jsem uz nemel za body odvahu zkusit
Napsal: 11 srp 2006, 07:18
od Petr UL
No já mám sériovku.
Vše původní včetně pneu 155/80 R13 a tak si tu rychlost na dálnici moc nevychutnám....Při rychlosti kolem 140 je auto v pohodě, ale pak už auto začíná být na silnici "neklidný". Zkoušel jsem při plném zatížení kolik by Puntík jel a na rychlost v techničáku 155 Km/h to šlo v pohodě a stále mělo chuť zrychlovat... Ale s rodinkou už jsem nechtěl riskovat. Musím dodat, že mám motor jen 1,2 8 V a tak jsem spokojenej. V kopcích to s plným kufrem moc nejede, ale na rovině to sviští dobře.
Ono o body se dá přijít i mimo dálnici a nemusíme lítat 170 km/h
.
Jak rychle jezdí Punta Vám?
Napsal: 11 srp 2006, 10:38
od Long
190 je max kdy je to jeste pro posadku unosny. Cestovni rychlost kolem tech 180 byla v pohode, clovek si pripadal ze jede tak 140 a jenom rychlejs utikala krajina. Zkousel sem si ze 180 s ABS brzdit na nulu, prvne sem se bal takze sem na to neslapnul uplne na fest ale po druhy uz podlaha. Neuhejbalo do stran ani nemelo tendenci me to hodit mimo dalnici, zakourilo se od brzd a stal sem takze i brzdi relativne dobre.
Napsal: 11 srp 2006, 11:01
od stonepet
Brácha jel s tím mým autem, když jsem jej kupoval po dálnici 185km/h ( já měl tenkrát sádru
). Vše bez problémů , ale víc už to nezkoušel, nebylo to ještě prohlédnuto v servisu, takže už tak to byl risk. V papírech je maximálka 205km/h. Gumy 185/55 R15. Teď už to přitom bodovém systému asi zkoušet nebudu.
Napsal: 11 srp 2006, 11:01
od Petr UL
To Long:
Chtěl bych se zeptat jestli víš jakou max rychlost má Punto 1,2 16 V uvedenou v techničáku?
Fakt to takhle sviští
Napsal: 11 srp 2006, 14:46
od Patrik
To Petr UL:
S Puntem 1.2 16V není problém jet přes 180, protože:
1) V techničáku uvedených tušim 172km/h platí pro rovinku a bezvětří, samozřejmě na cestě se běžně vyskytují situace příznivější (ale i horší)
2) Tachometr vždy ukazuje více, takže když jedeš podle tachometru třeba 180, ve skutečnosti to asi nebude ani 170 ...
3) Většinou podávají motory vyšší výkon, než je ten garantovaný.
Osobně jsem tak v mém Puntu 1.2 16V Mk2 zkoušel jet. Jízda v pohodě, docela klid, ale jelo se po okreskách, takže jsem musel občas přibrzdit (kotouče byly tedy předehřáté), a když jsem pak potřeboval z té 180 zabrzdit na nulu, tak prostě brzdy tohoto Puntíka zvadly, totálně odpadly. Skoro jsem prošláp podlahu, abych zastavil. Už jsem to tu někde psal, Punto ani ve Sportingu není na sport, to až HGT.
PS: Punto má v předu jednoduché kotouče (až na HGT), což už je dnes poměrně vzácnost. Myslím, že valná většina nových aut má kotouče s vnitřním chlazením, tam by se to nestalo.
Napsal: 11 srp 2006, 15:07
od Long
jj v technicaku 172 km/h. Skoro kazdy auto jede tachometrove vic nez tady uvedeno.
Druha vec je kolik to realne opravdu jede. Minimalne tam tech deset dolu bude ne-li vic. Rychlosti co sem napsal sou ale bez problemu srovnatelky s jinejma autama ktery maj tu samou toleranci. Tzn. ve skutecnosti se muze rychlost dostat sotva tak 10km/h nad tech 172 pri optimalnich podminkach. Mirne z kopce se to rozjede na max a pak uz se da urdrzet. Vsichni ale verej tacho takze pak se lehce rika ze sem jem 190:)
jj brzdy sou plny bez jakyhokoliv chlazeni ale pri jednorazovym pouziti dostacujici i k brzedeni z vysokejch rychlosti. Neco jinyho je ject strelbu max-min nekde po okreskach a po pul hodce na kole ani neudrzim ruku jak z nej sala teplo.
Napsal: 11 srp 2006, 20:17
od Petr UL
Díky za odpovědi.
Byl jsem zvědavej jak moc by jste mi ujeli
Napsal: 12 srp 2006, 00:01
od Long
puntackej 16V je takova mala raketa:)