Stránka 1 z 1

Po zahřátí svítí kontrolka vstřiku a motor má nepravidelný c

Napsal: 30 čer 2011, 21:21
od miraky
Poraďte - po zahřátí motoru se rozsvítí kontrolka vstřiku a motor má špatný chod. Až motor opět vychladne tak je vše OK.Čidla dobrá. Neměl někdo stejný problém.

Re: Po zahřátí svítí kontrolka vstřiku a motor má nepravidel

Napsal: 01 črc 2011, 10:17
od kkristian
zacal by som diagnostikou.

btw odkial vies, ze mas dobre cidla?

A na zaver by bolo dobre prezradit, ze co mas za auto a aku motorizaciu...

Re: Po zahřátí svítí kontrolka vstřiku a motor má nepravidel

Napsal: 01 črc 2011, 17:34
od mad mike
zase někdo kdo nečetl pravidla co? takže využij funkce Hledat a najdeš třeba totohttps://www.club-fiat.com/viewtopic.php ... %A1n%C3%AD :wink:
na téma kontrolka vstřiku a nepravidelný chod je na foru hromada odpovědí.
až trochu rozepíšeš podrobnosti, tak to přesunu.

Re: Po zahřátí svítí kontrolka vstřiku a motor má nepravidel

Napsal: 03 črc 2011, 16:33
od miraky
Trochu se polepším . Je to Punto 1,1 97r.v. Čidla jsem dal nový(jak teplotní tak vzduchové ), vyměnil jsem i termostat a stále to samé.Jakmile se auto ohřeje motor jde jako by na dva válce a svítí kontrolka poruchy vstřiku.Zkoušel jsem pustit topení a někdy to pomohlo a auto chvíli jelo normálně.Diagnostika řekla vadná řídící jednotka po výměně stále stejný problém.Bude to nějaká kulišárna - auto jezdilo normálně pak se čelně ťuklo a od tý doby to blbne.

Re: Po zahřátí svítí kontrolka vstřiku a motor má nepravidel

Napsal: 06 črc 2011, 21:02
od mad mike
káble ke svíčkám/cívkám. cívka

Re: Po zahřátí svítí kontrolka vstřiku a motor má nepravidel

Napsal: 07 črc 2011, 13:57
od miraky
Tak moc díky. Byla to opravdu cívka.Auto jezdí opět jako šlak. :wink:

Re: Po zahřátí svítí kontrolka vstřiku a motor má nepravidel

Napsal: 04 říj 2011, 23:05
od PuntoRacer
kde a ako sa premeriava cievka ci je v poriadku? pri pohone na LPG mi po zahriati auto chcipa a uz neviem co by to mohlo byt, zostava uz len ta cievka..dakujem

Re: Po zahřátí svítí kontrolka vstřiku a motor má nepravidel

Napsal: 22 lis 2011, 09:27
od Punto Black JTD
nemas nahodou prasknutu hlavu valcov, alebo pokryvenu,alebo tesnenie pod hlavou, ked je motor stzudeny a chladiaci system nie je natlakovany vsetko je ok, akonahle sa motor zohreje a zacne ztlacit vodu do valcov motor zacne mat nepravidelny chod...mam s tym osobnu skusenost z Punta I, 1,1 benzin...tak skus toto

Re: Po zahřátí svítí kontrolka vstřiku a motor má nepravidel

Napsal: 06 led 2012, 01:38
od HonzaGS
Zdravím fiaťáky,
mám tady punto mk1 1.6 MPI 65kw rok 96. 29.12. jsem měnil vlnovec výfuku. vymontoval jsem svody, převařil vlnovec a protože byl delší (z punta 55) zkrátil jsem potrubí za katem (cca o 3cm) aby nebyl výfuk napružený. Vše jsem složil nazpět a jel na zkoušku. Po zahřátí se rozsvítila kontrolka vstřikování. Vypl jsem to. Hned nastartoval a nic. Jel jsem dál a po cca minutě se rozsvítila zase. Chování auta se nijak nezměnilo. Jede jak z praku. Startuje výborně jak za studena tak za tepla. Nezdechá, v žádných otáčkách nemá díru. Motor jede krásně pravidelně, jde za plynem, při uvolnění z otáček krásně plynule přejde do volnoběhu. Prostě jako dřív. Jen svítí kontrolka. Jedinné co jsem pozoroval je malinko vyšší spotřeba. Řekl bych tak o půl litru až litr. Prohnal jsem ho a když jsem na 3 jel cca 100 až 110km/h tak kontrolka zhasla, ale opět se po chvilce rozsvítila. Prošel jsem všechny snímače a konektory, vyměnil jsem lambdu a chování stále beze změny a kontrolka svítí stále. Včera jsme se pokoušeli o diagnostiku na MultiDiagu (Bosch KTS 540 se s náma nebavil vůbec), ale celkem neuspěšně. Jednotku sice našel, ale při pokusu o jakýkoliv další krok nastala chyba komunikace a bylo po diagnostice. Když už se nám podařilo načíst paměť závad, tak tam bylo asi 18chyb a podle nich by ten motor nemohl fungovat. Livedata absolutní nesmysly a pokus o vymazání paměti závad skončil potvrzení že ji chci opravdu vymazat. Pak buď chyba komunikace nebo to hodilo zpět do paměti a chyby tam stále byly. Odpojení baterie nepomáhá.
Má někdo nápad kde by mohl být zakopaný pes?

A má někdo zkušenost s nějakým prográmkem, který by byl schopný komunikovat s řídící jednotkou GM v tomhle autě???