Motory jsou podobné, ale TD 100 má (snad) jiné vstřikovače, určitě má řízené čerpadlo Lucas (vs. Bosch u TD75), má navíc intercooler, má navíc váhu vzduchu. Turbo bude asi taky jiné. Najdi si to v ePERu. Elektroinstalace bude úplně jiná, kvůli tomu čerpadlu.
Nejjednodušší cesta ke zvýšení výkonu TD 75 je čiptuning šroubovákem a sikovkama.
Zvýšit tlak na turbu a přidat naftu na čerpadle. Potřebuješ ale měřák, abys to nepřefouknul.
Motor i nápravy, spojka, atd. to zvládnou, je to dimenzované na TD100. Měl jsem tak upravené
Bravo1, se kterým jsem 10 let jezdil za 7 litrů a mělo, tuším, necelých 90k. Krouťák si nepamatuju, ale možná bych někde dohledal protokol z brzdy.
Počítej ale se zvýšenou spotřebou a kouřivostí, budeš-li výkon využívat. Emisemi to prošlo pouze na bionaftu.
Doporučil bych tu úpravu nechat dělat někoho, kdo tomu rozumí, ne u nagelovanýho šampóna s nojbukem na parkovišti u Lidlu. Myslím, že TDIfun nebo Dieselpower by to mohli udělat dobře, nebo aspoň poradit někoho, kdo to nezkurví.