Stránka 1 z 1
Co stimhle
Napsal: 15 kvě 2011, 23:42
od MIFKO
Velikanskej problem ... auto jazdi na 3 valce akonahle som posunul cerpadlom . cerpadlo je znovu naspet ale auto stale ide na 3 valce rozobral som lebo mi bolo povedane kruzky v prdeli . nasiel som toto na hlave. moze mi cez to unikat tlak ? lebo som to dal merat a povedal mi ze mam malo tlaku v 2 valci kukam nadruhy valec a otlacene ventily nanom.
detailne:(tie praskliny su na kazdej dvojci ventilov)
Treba asi novu hlavu ze?
Re: Co stimhle
Napsal: 16 kvě 2011, 00:50
od jakobt
Tyhle praskliny mezi ventilama by neměli vadit, mám doma náhradní hlavu která je taky má, důležitý aby hlava nebyla prasklá na kanálcích voda/olej, zkus ji dat nekam otlakovat a srovnat tam ti řeknou více
Re: Co stimhle
Napsal: 16 kvě 2011, 00:52
od Karol
No hej, tie praskliny tam urcite nerobia dobrotu, ale nutne vadit nemusi. Nova hlava to isti, ale mozno sa to da opravit. Tu je inspirativne video ako sa da opravit hlinikova hlava dost zhoreta pri ventiloch. S tou liatinovou by to mozno slo tiez.
http://www.youtube.com/watch?v=JBkgJNEStxo" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Co stimhle
Napsal: 16 kvě 2011, 21:26
od peta.smolik
A co je to vlastně za motor? Sem nikdy neslyšel že by praskla hlava na motoru FIRE. Tak jak je to na tom videu tak jsem to dělal i já akorát hlava byla o dost větší z BMW ale to už je mnoho let.
Jak si na to přišel že je ta hlava praklá? Se ti podfouklo těsnění?
Re: Co stimhle
Napsal: 16 kvě 2011, 23:42
od MIFKO
No je to motor 1.7 TD neviem ci je prasknuta ale ako je na obr tak asi to vyzera. len ked som to rozobral tak mi to padlo do oka ze radsej sa opytam co stym . Ked som to dal merat na tlaky tak mi povedal chlapik ze druhy valec nema tlak a kukam na valec a tam otlacene ventily. mozno ze len prefukuje cez gufero alebo ja neviem ale podla mna hento neni dobre na tej hlave.
Re: Co stimhle
Napsal: 17 kvě 2011, 11:38
od racer
je divný že ty praskliny jsou ve všech válcích. třeba to jsou náký nálitky. to že nemá tlak (kompresní) na druhým válci je spíš netěsnícíma ventilama. guferka na tlak nemaj vliv. další možnost pístní kroužek