Stránka 1 z 2

HELP - nepravidelný chod na volnoběh

Napsal: 01 srp 2006, 17:38
od fanab
Ahoj. Potřeboval bych radu. Mám Punto ll 1.2 pár dní tak se moc neorientuju. Startuje dobře ale už na volnoběh motor sem tam přeskakuje a při rozjezdu, když přidám plyn, mi to nejde do otáček, dusí se a musím párkrát prošlápnout plyn než se cukavě rozběhne a můžu se rozjet aniž by mi to nechcíplo. Pokud to držím v otáčkách tak jede celkem dobře. Po dálnici, při stálém plynu, mi to chvilku táhne a chvilku jako by se to dusilo. Poraďte. Díky.

Napsal: 01 srp 2006, 20:08
od lacin
Lambada. Pokud to teda dela to, ze kdyz jedes ustalenou rychlosti, tak te jakoby nekdo chytnul za ksandy...

Napsal: 01 srp 2006, 22:12
od wercecko
Mám podobný problém, hlavně pri startu to sedí s tím popisem viz výše..
Tedy Lambada .. :idea: řešení :?: co stojí a dá se vyměnit před barákem kombinačkama? :shock: :o)

Napsal: 01 srp 2006, 23:33
od Spibe
Nazdar ja som mal tiež taký istý problém, že mi vynechával motor pri plynulej jazde ale vyriešil som to rýchlo : odpojil som lambdu a motor ide ako hodinky. Nová stojí asi 2500.- Sk a dá sa to vymeniť aj s "kombinačkami".

Napsal: 02 srp 2006, 09:41
od lacin
No me nesla lambada povolit ani poradnym klicem... :-) Takze s kombinackama hodne stesti... Po odpojeni lambady neni od veci na ctvrt hodky odpojit jednotku...

Napsal: 02 srp 2006, 17:15
od wercecko
:roll: k tem "kombinackam".. slo mi o to esi musím k odborníkům nebo esi si vezmu doma klíč a bude..
:?: proč a jak odpojit jednotku ???
co ty na to lacin? jde to krosit bez lambady??? :wink:

Napsal: 02 srp 2006, 17:31
od lacin
Nevim, co mas za speciala, u stare jednajedna, nebo jednadva se muze odpojit lambda a nic se nedeje. Akorat je potreba odpojit jednotku, aby se vymazaly zavady, protoze uz tam asi nejaky budou nacteny z te lambdy. Bud odpoj jednotku, nebo odpoj baterii. Staci 15 - 30 min.

Napsal: 02 srp 2006, 17:45
od wercecko
lacin píše:Nevim, co mas za speciala, u stare jednajedna, nebo jednadva se muze odpojit lambda a nic se nedeje. Akorat je potreba odpojit jednotku, aby se vymazaly zavady, protoze uz tam asi nejaky budou nacteny z te lambdy. Bud odpoj jednotku, nebo odpoj baterii. Staci 15 - 30 min.
No je to silniční speciálka 1.1 55 S :twisted: , už chápu proč odpojit..

Napsal: 03 srp 2006, 12:26
od Mosťa
Nedávno se tu řešily i studené starty. Já, co se můj čtyřválec rozhodl zahrát si "Na HTP" a na cestě z Olomouce mi nechal k provozu jen válce tři, jsem vytáhnul svíčky a nestačil se divit. Ačkoliv je předchozí majitel nedávno měnil (cca. 5 - 7 tis. km zpět), díky předchozímu "přetlakování" a tím pádem i hustší směsi ve válcích byly dvě už docela dost zašvihané a jedna z nich už prostě neměla dost silnou jiskru. Po jejich vyčištění se motor krásně zklidnil, po studeném startu žádné problémy s chodem motoru. A jde krásně odspodu.
Takže všem doporučuju na ně mrknout, očistit, nebo i vyměnit. :wink:

Napsal: 03 srp 2006, 22:51
od wercecko
Mosťa píše:Nedávno se tu řešily i studené starty. Já, co se můj čtyřválec rozhodl zahrát si "Na HTP" a na cestě z Olomouce mi nechal k provozu jen válce tři, jsem vytáhnul svíčky a nestačil se divit. Ačkoliv je předchozí majitel nedávno měnil (cca. 5 - 7 tis. km zpět), díky předchozímu "přetlakování" a tím pádem i hustší směsi ve válcích byly dvě už docela dost zašvihané a jedna z nich už prostě neměla dost silnou jiskru. Po jejich vyčištění se motor krásně zklidnil, po studeném startu žádné problémy s chodem motoru. A jde krásně odspodu.
Takže všem doporučuju na ně mrknout, očistit, nebo i vyměnit. :wink:
E eeeee, svíčky sem tam na základě diskuze před 14ti dny vložil super úžasný NGK BCP6R či co, tak to nebude tím.. Hlavně při akceleraci po studeným startu se to trhá, jako když tě někdo tahá za kšandy..

Napsal: 04 srp 2006, 12:41
od Keff
Tak ted uz tomu nerozumim vubec - kdyz byly ty vedra, tak to rano spatne startovalo. Vcera odpoledne zaclo prset, prselo temer celou noc a rano, kdyz jsem sel do prace, tak jeste porad prselo. Prijdu, nastartuju a absolutne klidny chod, bez chveni atp. ... tak a ted babo rad cim by to mohlo byt :-/

po testeru

Napsal: 09 srp 2006, 20:42
od fanab
Tak jsem s tim byl dneska na testeru. Lambda to neni. Pry by to mohly byt jak svicky, tak kabely k nim nebo palivovy filtr. Nevim ale logicky mi to na palivovy filtr nepripadne. To by snad nejelo vubec a ne jen kdyz pridam plyn. Cim bych jel rychleji tim by mi vic chybelo palivo. Me to skace a dusi se po pridani plynu. Zkusim ty svice a pak kabely. Pry by se mela taky zkontrolovat a procistit nejaka klapka. Nevite nekdo o jakou klapajznu jde??? Pry je to dost draha zalezitost kdyz odejde.

Napsal: 09 srp 2006, 20:58
od Petr UL
Palivový filtr to být nemůže, protože tam vůbec není...

Napsal: 09 srp 2006, 23:08
od lacin
Petr UL píše:Palivový filtr to být nemůže, protože tam vůbec není...
Jak to?

Napsal: 10 srp 2006, 07:53
od Petr UL
Lacin:

Chtěl jsem ho koupit a tvrdili mi, že u benzínu není....

Na stránkách autokelly jsem ho také hledal marně. Pro Punto I. ho mají.

Když jsem Punto koupil tak jsem chtěl dát všechny filtry nové a s tím palivovým jsem neuspěl. Jestli ho na Puntu II. najdeš tak dej vědět...vyměnil bych ho :o