Stránka 1 z 1

Bravo T-jet a servo ?

Napsal: 18 dub 2011, 18:18
od bowie
Dobry den, jsem celej zivot fiatak, nenecham na ne dopustit.Lidi co na ne nadavaj jezdi vetsinou celej zivot ve 105kach :-) No nic, chystam se koupit nove Bravo 1.4 T-jet. Chci presedlat z pandy 100hp, kterou daruji manzelce. :-) Doufam,ze se nekde nezrakvi, neb to auto je neuveritelna strela. No Bravo se mi moc libi, nemel jsem moznost se v nem svezt. Vsude pisou super super ale je tu jedna vada a to je rizeni , presneji prilis vykone servo. Je to opravdu neco tak hrozneho? Jaka je vase zkusenost. Prijde mi,ze ti pisalci v kravatach nevedi o cem pisi.Pry jak kdyz jedete na lede ......?????? absolutne nerozumim . V pande je tez dualtrip servo a vse je ok. Mozna by onen novinar chtel, aby mu volant brnel a kroutil se mu v rukach. Prosim dejte mi vedet jaka je Vase zkusenost ohledne serva v novem Bravu.Dekuji za odpoved.Jestli mi to muzete popsat, vzdyt T-jet ma na pristrojovce cudlik sport a tim by melo servo ztuhnout, v pande je to opravdu radost, panda drzi smer jak pribita. Mejte se fajn vsichni fiataci a la farmiere solare volare !!!!! Bowie

Re: Bravo T-jet a servo ?

Napsal: 18 dub 2011, 21:29
od Geeker_cz
Nejlepsi je to vyzkouset. O stilu se rikalo ze je taky preposilovane, ale jak jsem zjistil kazde je jine. Ja mam 2003 a pohoda, tchan ma 2004 JTD 16V a servo je mnohem citlivejsi. Na miste u jeho tocim jednim prstem u sveho musim dat mnohem vice sily. V praci mame Ford Tourneo Connect (2005) a tam je to jeste vic. Jako bych drzel v ruce gumovou hadici, ale je to fakt jenom o zvyku.

Re: Bravo T-jet a servo ?

Napsal: 18 dub 2011, 23:13
od rogi
ahoj, tak ja mám Bravo2 rok výroby 2010 skoro rok a keď to porovnávam za jazdy so Š130, tak je to niečo iné, na škodovke za jazdy ide ľahko točiť z volantom, ale na Bravo2 pekne z tuhne,tak neviem o čom točia niektorí novinári, inak asi mali zapnute tlačitko pre jazdu v meste :lol: kde ma silnejší učinok, som spokojní :wink:

Re: Bravo T-jet a servo ?

Napsal: 19 dub 2011, 10:49
od oldoss
Naj si to je vyskúšať. Ale tiež som toho názoru, že je to iba o zvyku a to riadenie je normálne pekne komunikatívne. Je zaujimavé ako skoro každý český novinár si na to stažuje ale treba sa na to pozerať aj tak, že čo neni z uberwagenovského koncernu to je zlé aspoň podľa českých pepíkov. Čo je z koncernu VW to je podla nich vrchol dokonalosti. Takže asi táák. A ináč palec hore k vybranej motorizácii jak pre Padnu tak pre nové Bravíčko :wink:

Re: Bravo T-jet a servo ?

Napsal: 19 dub 2011, 19:46
od durkovic
napodobne suhlasím , bravo na uplne v pohode riadenie, v meste prijemnne ľahká manevrovateľnosť na niektorých ultra malých parkovacích miestach (bravo je stroj so širokými bokmi a nie kolobežka :D ) a mimo mesta pekne ztuhne takže človek "cíti" pekne chovanie vozu a vie odhadnuť limity vozu. (rezanie zakrut, akceleracia do zakruty atd, a podobne blbnutie :D )

Re: Bravo T-jet a servo ?

Napsal: 19 dub 2011, 20:26
od Jarous1
Servo je v pohodě, žádnej problém. Vyzkoušej a uvidíš.

Re: Bravo T-jet a servo ?

Napsal: 19 dub 2011, 20:33
od JardaK.
Byť jsem vlastník Brava, tak moje rada zní - nejlépe vyzkoušet auto na vlastní kůži. Takže zajdi za prodejcem a domluv si s ním zkušební jízdu, na prodejnách mají přece předváděcí vozy!