Stránka 1 z 2
Maximálka Punto 1,8 HGT - úpravy
Napsal: 16 dub 2011, 15:49
od marsiano
Ahoj tak dnes jsem byl zkusit kolik to vytáhne po opravě ventilu a je to docela slabý, podle tachometru to je
asi 203km/h a podle GPS 197km/h víc to nejede ani náhodou, zdá se mi to nějak málo, v techničáku je psaný 205km/h a s každým autem co jsem měl, jsem vždy vytáhl víc než je psáno v techničáku.
Zajímalo by mě kolik vytáhne HGT Vám a jaké máte úpravy.
Já tam nemám motorově žádnou úpravu, i vzuch. filtr mám obyč. Napadlo mě jestli mě nebrzdí to křídlo a ty jiný nárazníky.
Re: Maximálka Punto 1,8 HGT - úpravy
Napsal: 17 dub 2011, 16:41
od mad mike
zakládáš zbytečné téma, už toto řešíš jinde
Re: Maximálka Punto 1,8 HGT - úpravy
Napsal: 17 dub 2011, 18:12
od marsiano
Tak se nezlob, ale nevim kde? V tomto tématu bych chtěl, aby tam bylo jen toto, zkrátka poznatky ohledně maximální rychlosti.
Re: Maximálka Punto 1,8 HGT - úpravy
Napsal: 17 dub 2011, 20:55
od mad mike
no zatím to nechám běžet
moje max tachometrových 230km/hod.
jo ono se to musí lišit, to by jsme museli všichni mít stejné gumy a kola a jet naráz na nějakém ůseku aby byly stejné podmínky.
mě ani tak nezáleží na maximálce jako spíš na akceleraci(odpichu) ,třeba při předjíždění
Re: Maximálka Punto 1,8 HGT - úpravy
Napsal: 17 dub 2011, 22:18
od RadekHGT
Moja max. bola doteraz podla tacha cca 220Km pri 2 osobach a nalozenom kufry.Ale je pravda ze som to skusal raz a viac si netrufnem
A upravy,asi ziadne.Mozno je trochu chipnuty,ale nemam to nijak odskusane len mi nejde dohlavy zrychlenie s 0-100 pod 8 sek ked papierovo je to 8,7 sek.
Re: Maximálka Punto 1,8 HGT - úpravy
Napsal: 17 dub 2011, 23:00
od marsiano
Tak to Vám kluci závidim, mě to fakt víc jak 200km/h nevytáhne a to mám origo kola 185/55 R15 a tankuju Vpover
a jak jsem už napsal tachometrovejch asi 203km/h a skutečných 197km/h - čekal jsem opravdu trochu víc.
Fakt nevim čim to je, jestli tam muže být nějaká závada, protože je to 20-30km/h rozdíl oproti Vašim HGT.
Mě jde o obojí jak o zrychlení z 0-100km/h tak o max rychlost.
Jinak z 0-100km/h jsem to měřil teď po opravě a předtím to bylo průměr nějakých 10,5s a teď 8,5s
papírově to má být 8,7 tak si říkám že je to asi OK.
Zkusím dát nový iridium svíčky, sportovní filtr Green origo do boxu sání, a ještě bych chtěl zkusit ten chip.
No a pak se uvidí jak to pojede.
Docela mě i štve že jsem z takovýho blbýho kraje kde nikdo HGT nemá a já to nemám s čím srovnat.
Re: Maximálka Punto 1,8 HGT - úpravy
Napsal: 18 dub 2011, 15:12
od netSensk1
ja som dal 210 tacho a viac som ani netlacil ... ako tak pozeram tak si celkom "nespokojny" a co vlastne ocakavas uz od 10 rocneho auta ze pojde ako nove ?
a btw tych 200 km/h nestaci ?
si asi ego potrebujes viac honit ...
chip na atmosferu kktina , sviecky a filter tam tiez neocakavaj ze pojdes 240 ... ako ti uz niekde niekto pisal ak xces viac daj si na mieru vyrobit zvody a sanie po vyfuk alebo si nehaj namontovat novitec kompresor a budes mat 180ps za investiciu 5000e
alebo sa na ten kybel vykasli , predaj a kup toto , uz to mas aj s kompresorom
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ltls3myqmtat" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Maximálka Punto 1,8 HGT - úpravy
Napsal: 18 dub 2011, 17:21
od marsiano
netSensk1 řeknu ti to takhle, možná jsem náročnej, mám prostě rád výkon a rychlou jízdu. HGT je sportovní auto a koupil jsem si ho na blbnutí, na normál ježdění mám jiný.
Nespokojený nejsem, auto se mi líbí ale chci víc, no a když od každýho kdo má HGT slyšim že mu to vytáhne 220-230km/h tak asi není něco v pořádku když mě to dá jen 200km/h
Takže mi nejde zas tolik o tu rychlost ale o to proč mě to nejede, jako to jede všem ostatním.
Neočekávám že když to čipnu a dám filtr a svíčky tak to pojede rychleji, ale mělo by to trochu rychleji akcelerovat a o to mi jde taky. Jinak to auto co jsi sem dal z toho Německa nevypadá špatně ale nechci kupovat jiný, to moje mám teď, už co se týče po technický stránce super, jen ten motor trochu poladit.
Kolik tak asi přidájí ty svody a výfuk? To je jediná věc která se mi měnit nechce. Sehnat kompresor za doboru cenu tak do něj jdu a nebo tam zkusim hodit Turbínu.
Re: Maximálka Punto 1,8 HGT - úpravy
Napsal: 18 dub 2011, 17:51
od netSensk1
no hej len to mas ako pisal mad mike .. tie rychlosti co ti kazdi vravi 220-230 je za akych podmienok , sklon cesty , vietor , intenzita marsu
...
na nejakom zraze ktorych je v cr urco dost tak mozes sprintovat s inymi hgt a uvidis ci si natom realne o tolko horsie ... " kazdy " si moze pochvalit svoje auto ze mu ide 230
na SR robi zvody a vyfukove potrubie firma ama a ked som mal hgt som tam aj pisal , inevsticia cca 1000e a vykon ? ak sa mi este dobre mari tak cca 20ps ( ale nebicujte ma za to , nie som si uplne isty uz ) ...
a ak mas nejake rpasule tak to je asi to "najlepsie" co urobit pokial nedas ten kompresor alebo turbo ako pises ...
inak poper25 flakol to jeho hgtcko ktore bolo upravovane na slalom a tam ma zvody a ten vyfuk od ama , kup , vymen , daj nove sviecky a kable .. ak tak aj filtrik a urco budes spokojnejsi
.. ak sa blaznis tak si ho kludne toc 5000rpm + a verim ze zive na mesto a mimo mesto je az az ... ak sa teda nebavime o dialnici kde stym chces lietat 200 + a cakat este akceleraciu ktora ta zatlaci do sedacky
Re: Maximálka Punto 1,8 HGT - úpravy
Napsal: 18 dub 2011, 20:19
od mad mike
je fakt co píše kolega netSensk výše, čipovat atmosféru nemá smysl. možnosti jsou turbo,kompresor + další ůpravy. cena je ovšem někde jinde a tak je lepší kupit něco jiného- zajímavé je Clio Gordini od žabožroutů.
nemyslím si že by HGT italové zamýšleli jako vyloženě sportovní auto
.
navíc ůpravy motoru snižují životnost a pokud chceš HGT nějak honit tak se připrav na velké investice, protože i přes docela vymakaný motor pár věcí soudruzi v itálii nedomysleli. kolega puntas ti rád poradí.
a ohledně závad a jejich řešení je tu obsáhlé téma, kde určitě najdeš odpověd na to proč ti to třeba nejede jak má. určitě bych se zabýval vyřešením případných problémů než nějakým "zbytečným" tuningem
navíc papírově uváděná maximálka je dělaná v laboratorních podmínkách, takže de fakto ti jede auto dobře
Re: Maximálka Punto 1,8 HGT - úpravy
Napsal: 18 dub 2011, 21:21
od marsiano
Takže myslíš že toto čipování nemá smysl :
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning-ta ... hgt-130hp/" onclick="window.open(this.href);return false;
Přidá to 13hp a to není zas tak málo.
jinak já jsem si už 2x četl téma co se týče HGT, no a to že bych tam našel radu proč mi to nejede jak má??
Možná že to jede jak má, zrychlení je 8,5s o proti papírový 8,7s je to lepší, no a rychlost je 197km/h oproti 205km/h sice horší, ale to muže být i třeba i tím velkým křídlem. Jinak auto nejede špatně.
Problémy mám akorát to, že mi ukazuje palubní pc nesmyslně optimistickou spotřebu a ta maximálka, jestli se to dá považovat za problém a možná trochu větší spotřebu oleje, ale to ještě nemám pořádně změřený.
Zkusím zkontrolovat lambda sondy- ale nikde tu na foru nemůžu najít jak jí zkontrolovat jestli fungují jak mají. (Na diagnostice jsem bez chyb)
pak mě napadá ten MAF senozor co jsem se tu dočetl, ale taky přesně nevim kde ho najít.
No a zkontrolovat vstřikovače a tlak palivového čerpadla, to zvládnu v poho.
Jinak mě už nic jiného nenapadá.
Re: Maximálka Punto 1,8 HGT - úpravy
Napsal: 18 dub 2011, 21:37
od mad mike
pokud chceš 13 koní na ůkor životnosti, klidně. ale řekl bych že to navýšení až tak nepoznáš
vše ohledně lambd, maf senzoru(váha vzduchu) atd. tu je stačí phledat.
tlak paliva a vstřiky bych potřeboval taky zkontrolovat, ale v domácích podmínkách zkontroluju maximálně el.odpor vstřiků
Re: Maximálka Punto 1,8 HGT - úpravy
Napsal: 18 dub 2011, 21:45
od kejml
Jestli někdo (kdokoli) pouhou softwarovou úpravou dostane z HGT +13PS, sním svoje martensky.
Bez chleba i bez hořčice.
Re: Maximálka Punto 1,8 HGT - úpravy
Napsal: 18 dub 2011, 21:48
od Smrťák
Možné to je. Posunutím omezovače otáček
Re: Maximálka Punto 1,8 HGT - úpravy
Napsal: 18 dub 2011, 22:01
od mad mike
je to jakési divné
zvlášt ta renovace váhy vzduchu(vyčištění ultrazvukem asi). posun otáček tam je a navíc o čtvrt litra nižší spotřeba.
jak bylo psáno výše, čipovat obyčejnou atmosféru nemá smysl