Stránka 1 z 1

Těsnění pod hlavou

Napsal: 14 dub 2011, 20:33
od Taif
Poslední dobou u svého pália pozoruji že při zahřátém motoru my voda vystoupne nad maximum a po vypnutí motoru se voda za chvilku se ztratí zpět na rysku tedy spíše byla dolita na rysku už je pod vsázím na těsnění pod hlavou co si o tom myslíte ? Nebo že by mohla být pouze někde v chladící soustavě bublina? Popřípadě máte někdo zkušenosti s výměnou těsnění u tohoto motoru jeto 1.2 8v 1998.Díky za odpovědi (dělá my to docela starosti abych něco nezanedbal) :roll: Taif

Re: Těsnění pod hlavou

Napsal: 15 dub 2011, 11:45
od jakobt
u mně při zahřátém motoru je hladina cca o 2 cm vyšší než při studeném, ale možná mám fakt nějakou bublinu protože i při volnoběhu slyším něco jako šplouchání, zkusím odvzdušnit...

Re: Těsnění pod hlavou

Napsal: 08 čer 2011, 15:14
od gabko61
Mne jeden technik indikoval, že bude asi zlé tesnenie pod hlavou. Pri teplom motore opatrne otvoril viečko na nádržke chladiča, načo mu tam zahučala voda. (podľa mňa to bolo prirodzené). Druhý technik sa ho vysmial, že ak je tam natlakovaná horúca voda, jasné, že bublinkuje. Tak som to nechal tak. Potom mi po dlhej ceste do Bosny 3 km za hranicou odišlo tesnenie. Motor sa "trochu" prehrial, ale vybrúsili mi styčné plochy (doma, kde som doniesol auto na podvozku) a funguje to zas. O trochu to žerie viac oleja, možno trochu stúpla aj spotreba. Dal som do oleja aj nejakú prísadu na utesnenie, trochu to asi pomohlo. A dodnes neviem, ako tú netesnosť mohol vedieť... Ale povedali mi iní machri, že tesnenie odíte aj na mercedese a vážnejších vozoch.

Re: Těsnění pod hlavou

Napsal: 08 čer 2011, 19:27
od racer
těm co to žblunká nebo blbě topí, tak si to nejdřív odvzdušněte. určitý kolísání vody je normální (tepelná roztažnost) tak 3 cm. když se ale voda ztrácí, nebo to lítá od min do max tak je to špatný.