Náhlý únik oleje z převodovky
Napsal: 31 bře 2011, 17:56
Zdravím všechny.
Jakoby toho nebylo letos málo, sotva jsem koupil nové vysokotlaké čerpadlo (25 tis. Kč), tak jsem před nedávnem objevil pod autem v garáži louži oleje. Žlutý, hustý jako med, smrdí jako harwestor, takže mi bylo jasný, že není motorový. Louže asi o prům. 40 cm značila množství cca. do 1/2 litru. Hned při další jízdě se mi potvrdilo, odkud vítr fouká: 4. rychlost dělá hluk, asi jako soutěžák, nebo zpátečka na běžným autě. Takže je to z převodovky. Prozatím jsem byl sám na jámě: nejmokřejší místo je na spoji mezi motorem a spojkou. Manžety u polooos jsou suchý. Osobně bych tipoval nějaké gufero na výstupu motor - spojka. Ale tohle jsem ještě rozebrané neviděl a nejsem mechanik, jen uživatel. Žádný ze šroubů na převodovce nechybí, ani sjem jí nekuchnul o šutr při jízdě.
1.) Řešil to někdo z Vás už ?
2.) Který ze šroubů na převodovce je kontrolní a doplňovací (myslím že je to jeden a ten týž) ?
Díky za každý názor a radu.
Jakoby toho nebylo letos málo, sotva jsem koupil nové vysokotlaké čerpadlo (25 tis. Kč), tak jsem před nedávnem objevil pod autem v garáži louži oleje. Žlutý, hustý jako med, smrdí jako harwestor, takže mi bylo jasný, že není motorový. Louže asi o prům. 40 cm značila množství cca. do 1/2 litru. Hned při další jízdě se mi potvrdilo, odkud vítr fouká: 4. rychlost dělá hluk, asi jako soutěžák, nebo zpátečka na běžným autě. Takže je to z převodovky. Prozatím jsem byl sám na jámě: nejmokřejší místo je na spoji mezi motorem a spojkou. Manžety u polooos jsou suchý. Osobně bych tipoval nějaké gufero na výstupu motor - spojka. Ale tohle jsem ještě rozebrané neviděl a nejsem mechanik, jen uživatel. Žádný ze šroubů na převodovce nechybí, ani sjem jí nekuchnul o šutr při jízdě.
1.) Řešil to někdo z Vás už ?
2.) Který ze šroubů na převodovce je kontrolní a doplňovací (myslím že je to jeden a ten týž) ?
Díky za každý názor a radu.