MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje - linomaniac :-)
Napsal: 16 úno 2011, 18:17
Punto Cabrio S 60, r.v. 1994
tacho 95000 km
Keďže kabeláž v cabriu je asi jednotná (ELX), bola tam aj origo opčná poistková skriňa s relátkami, bolo dorobené:
- Predné hmlovky ( z druhého punťa spínač na palubovku - z dvoch som zletoval jeden, akurát všetky tri spínače vyzerajú ako zadná hmlovka) - v prídavnej poistkovej skrini chýbali malé relátka - zohnal som na vrakovisku, chlapík chcel za ne 5 eur, ale keď som mu povedal že za tri eurá kúpim nové, tak ma s nimi vyhodil, vraj nech si ich beriem a vypadnem
- Centrál na DO ( žlté relé bolo osadené)
- Elektrické predné okná (spolujazdcove bolo manuálne, dopasoval som tam motorček z kamošovho escorta, vo vodičovych dverách ani nebol mechanizmus, tak som zohnal cez net na vrakáči v anglicku, zaplatil cez PayPal 65 EUR, u nás za to chceli v obchode 130 EUR. Spínače taktiež z forda, kabeláž origo.
- Zadné repro (kedysi som mal firemnú fábiu, kde som si kupoval do zadu oválne repráky, keď som auto vrátil, repro som hodil do pivnice, to bolo pred piatimi rokmi. Týždeň som tie reprá hľadal, lebo som vedel že sú v pivnici ale nevedel som kde. Nakoniec som ich našiel, rozteč sedela presne, kabeláž bola perfektne ukrytá)
- Nastavenie sklonu predných svetiel - elektrické - z jedného zhnitého vraku servomotory a ovládač pri volante, ja som mal iný konektor so štyrmi káblami, na ovládači bol menší konektor s tromi káblami, tak som to naletoval podľa farby, jeden síce visí, ale funguje 100 %
- Bočné smerovky biele
- Zadné žiarovky objednané cez ebay LEDkové, dnes, takže prídu asi za mesiac, dve na smerovky, dve na svetlo/brzda, dve na bočné smerovky, spolu 10 EUR
- Strecha vo švoch trochu polepená - Chemoprén transparent je presne na to, drží jak pes ježa.
- Čalúnenie sedačiek - šila mi to kamoška za bonboniéru, látku som našiel čalúnickú na povale - výškové nastavenie vodičovej sedačky je z iného auta, ale len koľajnice som musel vymeniť - odvŕtať pôvodné, lebo tá sedačka nebola sklopná
- Vnútorné svetlo má dorobený časovač 20 sekúnd, z forda
- Kufor je otváraný elektricky diaľkovým, použité štandardné servo z feldy,
tacho 95000 km
Keďže kabeláž v cabriu je asi jednotná (ELX), bola tam aj origo opčná poistková skriňa s relátkami, bolo dorobené:
- Predné hmlovky ( z druhého punťa spínač na palubovku - z dvoch som zletoval jeden, akurát všetky tri spínače vyzerajú ako zadná hmlovka) - v prídavnej poistkovej skrini chýbali malé relátka - zohnal som na vrakovisku, chlapík chcel za ne 5 eur, ale keď som mu povedal že za tri eurá kúpim nové, tak ma s nimi vyhodil, vraj nech si ich beriem a vypadnem
- Centrál na DO ( žlté relé bolo osadené)
- Elektrické predné okná (spolujazdcove bolo manuálne, dopasoval som tam motorček z kamošovho escorta, vo vodičovych dverách ani nebol mechanizmus, tak som zohnal cez net na vrakáči v anglicku, zaplatil cez PayPal 65 EUR, u nás za to chceli v obchode 130 EUR. Spínače taktiež z forda, kabeláž origo.
- Zadné repro (kedysi som mal firemnú fábiu, kde som si kupoval do zadu oválne repráky, keď som auto vrátil, repro som hodil do pivnice, to bolo pred piatimi rokmi. Týždeň som tie reprá hľadal, lebo som vedel že sú v pivnici ale nevedel som kde. Nakoniec som ich našiel, rozteč sedela presne, kabeláž bola perfektne ukrytá)
- Nastavenie sklonu predných svetiel - elektrické - z jedného zhnitého vraku servomotory a ovládač pri volante, ja som mal iný konektor so štyrmi káblami, na ovládači bol menší konektor s tromi káblami, tak som to naletoval podľa farby, jeden síce visí, ale funguje 100 %
- Bočné smerovky biele
- Zadné žiarovky objednané cez ebay LEDkové, dnes, takže prídu asi za mesiac, dve na smerovky, dve na svetlo/brzda, dve na bočné smerovky, spolu 10 EUR
- Strecha vo švoch trochu polepená - Chemoprén transparent je presne na to, drží jak pes ježa.
- Čalúnenie sedačiek - šila mi to kamoška za bonboniéru, látku som našiel čalúnickú na povale - výškové nastavenie vodičovej sedačky je z iného auta, ale len koľajnice som musel vymeniť - odvŕtať pôvodné, lebo tá sedačka nebola sklopná
- Vnútorné svetlo má dorobený časovač 20 sekúnd, z forda
- Kufor je otváraný elektricky diaľkovým, použité štandardné servo z feldy,