Stránka 1 z 1
DUCATO 2,8JTD chcípne za jízdy
Napsal: 09 úno 2011, 11:54
od radek
Potřebuju radu:mam ducato 2,8jtd a stává se že za jízdy chcípne motor když zastavím a chci nastartovat tak to nejde.Při zapnutí klíče neběží elektricka pumpa na naftu,když chvili počkám a znova zapnu pumpa jde a normálne nastartuju.Nesetkal jste se nekdo s timto problemem?
Re: DUCATO 2,8JTD chcípne za jízdy
Napsal: 13 bře 2011, 21:04
od vavra
ahoj mám dukato 2,0 jtd a mám stejny problem, chcipa když ho vytočim do cca 2,3tis. otaček. a stim čerpadlem tak samo. diky za rady
Re: DUCATO 2,8JTD chcípne za jízdy
Napsal: 16 bře 2011, 20:55
od vavra
Tak jsem dneska zjistil v servise, že pry to děla nějaka elktronicka klapa která je v sáni a nova pry stojí 13tisíc. Dál mi k tomu nic neřekli. Tak ani pořadně nevím kde je a zda jde repasovat. Tak kdyby někdo poradil bal bych vděčny. Děkují
Re: DUCATO 2,8JTD chcípne za jízdy
Napsal: 20 bře 2011, 22:36
od radek
U mě je problem ve vysokotlakém čerpadle jdou z něho špony jak je vydřené tak bylo uspané sítko na regulátoru tlaku na čerpadle po vyčištění nechcípá ale ted začalo špatně startovat na roztlačení jde na otočení a na startér musím dlouho točit
Re: DUCATO 2,8JTD chcípne za jízdy
Napsal: 08 srp 2012, 19:53
od AntonJakub
Zdravím chci se zeptat zda jste tento problém vyřešil a co to dělalo , protože dnes se mi stal ten stejnýproblém , děkuji .
Re: DUCATO 2,8JTD chcípne za jízdy
Napsal: 08 zář 2012, 13:47
od Vegan
Ahoj, zhodou okolnosti jsem se o tomto bavil nedavno v servisu fiat s technikem a problem by mely byt propoustejici vstriky coz vyusti v chybu do ridici jednotky a ta motor odstavi. Vice k tomuto bouzel nevim.
Odesláno z mého GT-N7000 pomocí Tapatalk 2
Re: DUCATO 2,8JTD chcípne za jízdy
Napsal: 17 pro 2012, 16:57
od wiky85
zdravïm všechny,
taky mam 2.8jtd 2001 a taky mi to za jízdy několikrát chcíplo a ješte k tomu svítila kontrolka palivového systému...
Když jsme to napíchly, ukázalo to 6 chyb.¨Smazali jsme je, nalil jsem do nafty víc aditivu + nějakej čistič pal.systému a zatim dobrým, tak uvidíme co bude dál...
Re: DUCATO 2,8JTD chcípne za jízdy
Napsal: 30 pro 2012, 07:54
od Oreginal
Zdravím všechny,
mám taky fiat ducato 2,8 JTD r.v. 2001 - najeto cca 160 tis. nedávno se mě stalo, že mě to taky chcíplo za jízdy, rozsvítila se kontrolka žhavení, cca na potřetí se mě to znovu podařilo nastartovat.Takže jsem dorazil dom.
Kontrolka svítí stále.Dnes to zkusím načíst - kde je problém.
Ještě jsem se chtěl zeptat, kde najdu to sítko na regulátoru tlaku nebo na common railu.
Dík předem za info.
Re: DUCATO 2,8JTD chcípne za jízdy
Napsal: 30 pro 2012, 11:55
od Oreginal
tak jsem načetl závady:
P0380 - Relé desky,termospouštěč nebo ECU
P1671 - Regulátor tlaku nafty
P0191 - Kontrola tlaku nafty
Re: DUCATO 2,8JTD chcípne za jízdy
Napsal: 02 led 2013, 20:08
od radek
Tento problém jsem vyřešil.U mne to byli 2 závady.1)vádný vstřik to se projevovalo že to nechtělo startovat.Zjistí se to snadno pokud auto nechce nastartovat tak ho rozlačit pokud hned chytne je to vstřik kterej propouští.
2)vydřené cr čerpadlo to dělá to chcípání za jízdy.Pokud chcípne je třeba zjistit jestli hned po opětovném zapnutí klíče běží el.čerpadlo v nádrži.Pokud ne chvíli počkat pokud za chvíli zapne tak je ucpané sítko na regulátoru tlaku jemnejma šponama z čerpadla.To vlastně vypne to el.čerpadlo a zavře naftu z nádrže když se tlak uvolní el.čerpadlo jede a auto taky.
Snad jsem pomohl.
Re: DUCATO 2,8JTD chcípne za jízdy
Napsal: 04 led 2013, 14:10
od Oreginal
Tak jsem vytáhl čerpadlo z auta a vyměnil jsem regulátor tlaku č.0 281 002 500 - celý jsem to zase dal zpět, a jsem zvědav co se bude dít dál. Načetl jsem tlaky - jsou zhruba stejné - reálný a teoretický .
Re: DUCATO 2,8JTD chcípne za jízdy
Napsal: 04 led 2013, 20:33
od radek
byly tam šponky?
Re: DUCATO 2,8JTD chcípne za jízdy
Napsal: 06 led 2013, 18:58
od Oreginal
radek píše:byly tam šponky?
Šponky jsem tam nenašel, ale před tím než jsem ten regulátor vyměnil, tak jsem načetl přes Multiecuscan tlaky.
Mezi reálným a teoretickým byl velký rozdíl. Na doporučení mechanika - známého - vyměnit regulátor.
Dnes jsem najel cca 400 km a bez problému - myslím, že i spotřeba šla o něco dolů.