Stránka 1 z 2
6 rychlosti
Napsal: 07 úno 2011, 12:14
od rou31
Caute, neviete mi povedat ci by bolo mozne nahodit na mk1 40kW s 5 rychlostnou prevodovkou 6 rychlostnu?? fungovalo by to?
Re: 6 rychlosti
Napsal: 07 úno 2011, 14:04
od pepaxx
punto 1...?
a aku prevodovku maš na mysli tam dať
Re: 6 rychlosti
Napsal: 07 úno 2011, 14:25
od peta.smolik
Fungovalo by to a funguje to Punto 1,1 mk1 se dělalo i s 6kvaltem
Re: 6 rychlosti
Napsal: 07 úno 2011, 18:04
od OndraK
Afaik tam byly jiný diferenciály. Kdybys' tam nahodil 6kv. tak si to akorát jinak rozložíš,ale ve výsledku si nijak nepomůžeš.
Re: 6 rychlosti
Napsal: 07 úno 2011, 18:09
od rou31
normalnu original co sa davala pre punta...nasiel som na nete...len som chcel vediet ci by s tym bolo vela roboty...ja viem ze nakoniec by to nebol nejaky velky rozdiel ale bol by to dobry pocit
Re: 6 rychlosti
Napsal: 07 úno 2011, 18:42
od peta.smolik
To bych bejt tebou koupil s tou převovkou i motor s Punta 6speed aby to mělo nějakej efekt Vloni jsem o tom sám přemejšlel než jsem vyřešil problém s motorem...
Re: 6 rychlosti
Napsal: 07 úno 2011, 20:47
od Mr.pilot
motor je stejnej jen to má jinou převodovku a pochopitelně se musí vyměnit i kulisa řadící páky.
pro upřesnění.diferenciál je součástí převodovky takže pokud vyměníš komplet převodovku tak je to i s diferenciálem.
Re: 6 rychlosti
Napsal: 07 úno 2011, 20:58
od pepaxx
presne tak motro je rovnaky ked to je raz 55 tak to je 55
s prevodovkou s 55 6sped si nepomožeš nebude to jazdiť rychlejšie akurat možno budeš mať pocit športovej jazdy ale iba pocit...
čo by som ti poradil dať tam prevodovku s punta 2(sporting)6sped ta ma rychlejši diferak ako 55 6sped len neviem čo ti potom povie motor či ta nepošle do ahoj ked mu zaradiš 6
ale nejaky 16v by to zvladol možno by aj o čosi šiel rychlejšie
kulisi netreba meniť na punte 1 je to všetko v prevodovke čiže vo vnutri ti nič neblokuje a zaradiš tam bez problemov 6
Re: 6 rychlosti
Napsal: 07 úno 2011, 21:06
od pepaxx
prerabka to nie je vôbec zložita vymeniš prevodovku a jazdiš...nič ine nemeniš..žiadne kulisi nič...
ešťe jedna vec ak maš nejake extrem široke kolesa tak potom ešťe jeden problem...6 kvalt je trocha dlhši vojde tam bez problemov len troška trči k lavemu kolesu a keby si zatačal do prava tak keby si nedal pozor kolo ti on opre ale tak to vyriešia podložky
...
toto je iba pri extrem širokych kolesach
napr 195/40 r 16....disk 7j...et neviem ale okolo 40ET...vyriešila to 1,5mm podložka a ešťe pri zatačani zostane miesto asi 1cm
Re: 6 rychlosti
Napsal: 07 úno 2011, 22:32
od 6speed
6-ti kvalt neni špatnej,koho baví řadit tak si užije
.Na druhou stranu zas není problém s tím jezdit ob-kvalt.Tedy 1-3-5-6 nebo 1-2-4-6.Pokud to není do prudkého kopce tak s tím motor nemá problém.Dost často mám pocit,že by se hodila i sedmička
Re: 6 rychlosti
Napsal: 08 úno 2011, 03:22
od peta.smolik
Ano daleko víc řazení páč on to není 5kvalt s ještě delší 6kou než je pětka ale prostě jen jinak rozdělenej 5kvalt... Jo kdyby byl 6kvalt ED tak to by pak bylo jinak ale co já vím tak těch bylo jen hodně málo a vesměs se vyskytovaly v Lancii Y mk2b
Re: 6 rychlosti
Napsal: 08 úno 2011, 16:45
od Mr.pilot
ta kulisa by měla být jiná protože máš místo zpátečky 6ku. a na 5ti stupňové kulise by jsi tak neměl zpátečku.
Neříkám to s jistotou je to jen můj dohad,protože normální 6ti stupeň má zpátečku vedle jedničky
Re: 6 rychlosti
Napsal: 08 úno 2011, 17:31
od 6speed
Zpátečka je stejně jak šestka,akorát předtím zatlačit "do podlahy".
Re: 6 rychlosti
Napsal: 08 úno 2011, 20:45
od Mr.pilot
tak jsem zase o něco chytřejší.
Re: 6 rychlosti
Napsal: 08 úno 2011, 23:42
od pepaxx
fijataci verte mi kulisa nie je ina.....a 6 nie je namiesto spatečky...
ked chceš zaradiť spatečku zatlačiš paku dole a spatečka ide až k spolujazcovej sedačke
kdežto 6 ide hned oproti 5
a neveim čo by tam furt ktosi chcel meniť ked to je rovnake
....1 punto ma zaistovanie spatečky v prevodovke
u punta 2 je to inak lebo tam je blokovanie v kulise nie v prevodovke