Stránka 1 z 1

Vymenenie lozisk v prevodovke do ktorych ide L+P poloos

Napsal: 04 úno 2011, 18:28
od HIISS
Potrebujem na aute vymenit loziska v prevodovke do ktorych ide lava a prava poloos,chcem sa spytat ci je potrebne kvoli tomu vyberat celu prevodovku,alebo staci zo spodu auta vymontovat krit v ktorom su loziska a nejake kamene s ktoryma sa nastavuje chod,uhol kolesa.
Prikladam ilustracnu fotku prevodovky z Punta 2b/Grande
Na fotke som vyznacil co tym myslim,ci staci to vymontovat co je vyznacene a sa dostanem k loziskam?
1356114_1.jpg
1356114_1.jpg (85.69 KiB) Zobrazeno 3471 x

Re: Vymenenie lozisk v prevodovke do ktorych ide L+P poloos

Napsal: 04 úno 2011, 18:45
od Mr.pilot
jo jde to ale půjde to ven i s diferenciálem.a je dobrý si před tím povolit celej motor i s převodovkou a trochu ho svěsit.je pak k tomu lepší přístup

Re: Vymenenie lozisk v prevodovke do ktorych ide L+P poloos

Napsal: 04 úno 2011, 20:13
od HIISS
Da sa nekde najst detailny popis montaze-demontaze homokynetickeho klbu loziska?

Re: Vymenenie lozisk v prevodovke do ktorych ide L+P poloos

Napsal: 09 úno 2011, 09:12
od PotkanGT
takze. poloos ma na jednom konci klb a na druhom triangel.teda aspon ta co ide do takej prevodovky ako je na obrazku.
-klb sundas tak ze ho jednoducho vyklepnes von z poloosy.na jej konci je mali rozperny kruzok.pri skladani si chytis poloos do zveraku na ten kusok poloosy nasunes klb a potom skrutkovacom alebo njecim tenkym zatlacis konce tej rozperky a klepnes po klbe aby cez nu presiel a zaklepes ho az na doraz.kruzok sa vo vnutri roztiahne a tym zabranuje aby klb zliezol z poloosy.

-triangel das dolu podobnym systemom.ked poloos vytiahnes z toho puzdra co je na prevodovke,poutieraj to cele handrou a vsimnes si ze na konci tej poloosy je klasicka segerka.segerovymi kliestami ju sundas dolu a triangel vyklepnes. BACHA ABY TI NEVYPADOL NIEKTORY KAMEN A NEVYSIPALI SA TI IHLICKOVE LOZISKA !musis klepat len medzi tymi "kamenmi".montaz je presne opacna.

-na GT ckovych poloosach je vnutorny klb podobny ako ten vonkajsi.je taky uzavrety a to cele je 6timi imbusmi prisrobovane na protikusy kore idu z prevodovky. pri tomto klbe najprv podpacis na stranach ten zadny plech,potom ho sundas dolu a uvidis klb samotny.najdes znovu segerku ,kliestami ju sundas a klb vyklepnes von.

mozno niektory z tychto navodou niekomu pomoze pri vymene :lol:

Re: Vymenenie lozisk v prevodovke do ktorych ide L+P poloos

Napsal: 15 úno 2011, 21:43
od pepaxx
presne tak potkangt to popisal vinikajuco...

k tej vymene ložisk na diferaku...
- nie je chyteny diferak ked odišli ložiska?
- neoplati sa zohnať zanovnu prevodovku?

ak nie tak potom vymontovanie a namontovanie prevodovky trva cca 1,5 hodiny a môžeš si to krasne rozhodiť na stole, a popripade vimedziť diferak...neviem ale je to v rámci možností dá sa to spraviť na aute robil som to asi 2X na 1,2 puntách ale vždy som vyhodil prevodovku nedalo to toľko práce :-)