Stránka 1 z 1

Závada P0510 Servo vzduchovej klapky

Napsal: 31 led 2011, 19:14
od matulik9999
Prosím, som zúfalá. Môžete mi pomôcť? Máme Fiat Doblo, r,v, 2003, hladký Diesel. Vyhadzuje nám chybu P0510. Môžete mi poradiť, čo to znamená a ako to odstrániť?

Ďakujem.

Re: Závada P0510 Servo vzduchovej klapky

Napsal: 31 led 2011, 19:51
od mad mike
pokud je to chyba serva klapky (viz nadpis), tak bych zkusil nejprve překontrolovat a očistit konektor serva, dále bych proměřil napětí vycházející ze serva při pohybech klapky(myslím že to bude 0-5V)
pokud je to chyba krokomotorku volnoběhu, tak opět očištění konektoru, pak očištění samotného krokomotorku(pokud lze vymontovat) a pak by možná neškodilo tohlehttp://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008101202

apropo, jak se závada projevuje?

Re: Závada P0510 Servo vzduchovej klapky

Napsal: 31 led 2011, 20:55
od matulik9999
Dakujeme velmi pekne. Prejavuje sa to tak, ze aj pri tychto vysokych mrazoch rano po prvom nazhaveni auto normalne nastartujeme, prejdeme tak cca 20 km, teda, tesne po zahriati pocas jazdy auto zhasne a je problem ho nastartovat. priatel odpoji a nasledne napoji prepadovu hadicku a auto opat nastaruje...ale zase len na chvilu. a takto stale dookola.

Re: Závada P0510 Servo vzduchovej klapky

Napsal: 01 úno 2011, 17:08
od mad mike
to by spíš vypadalo na čidlo teploty.
jakou přepadovou hadičku, od čeho, odpojujete?

Re: Závada P0510 Servo vzduchovej klapky

Napsal: 02 úno 2011, 18:36
od matulik9999
No ono sa to nevola prepadová hadica, myslela som, že ano, ale nie. Ked zdvihnete kapotu, na strane blizko pod predným oknom su dve hadicky. Jedna je biela, druhe čierna. Tak my sme vytiahli tú čiernu, vysli odtial bublinky, trosku nafty, zasunuli sme to a auto islo, ale len pár km. Potom to urobilo zase.
Môžete mi prosím napísať, kde sa nachádza tepelné čidlo na motore hladého diesla?
Dakujem

Re: Závada P0510 Servo vzduchovej klapky

Napsal: 02 úno 2011, 20:18
od mad mike
takže odpojujete palivové hadice? no problém může být vzduchem v palivové soustavě (ty bublinky), takže projít všechny spoje a hadice na pal. systému-hledat příp. netěsnost, pokud je paliv. filtr starý tak vyměnit a hlavně ho pořádně zalít naftou. pak po startu prohnat ve vysokých otáčkách.
teplotní čidlo bude bud na bloku motoru nebo na termostatu