1.7TD - svieti kontrolka oleja
Napsal: 04 led 2011, 00:21
Zdravím špuntov,
doviezli sme Punto z Talianska a vyskytol sa problém, tak sa obraciam na vás s prosbou o radu.
Na aute svieti kontrolka oleja až moc dlho po naštartovaní. Po určitom čase zhasne a zdá sa, že je všetko v poriadku. Pri opatovnom štartovaní po menšioum zahriatí kontrolka zhasne okamžite. Ale kým je motor studený, kontrolka stále svieti.
Tesne po dovoze istý čas kontrolka svietila dlhšie, vymenili sme olej za čisty, vyčistili vanu a nejake trubky, je tam novy filter... Skušali sme všeličo a pomohlo až doliatie oleja na uplne maximu, resp. viac ako maximum a až vtedy po určitom čase kontrolka zhasla.(Pokazene čerpadlo?)
Tak ak máte nejake skusenosti s týmto problémom prosím o radu. Dalším problémom bolo, že auto nemal absolutne žiadny ťah, mohlo sa pokaziť turbo? Neprejavovalo by sa to ešte inak keby šlo auto bez turba? (Pokazene turbo predsa posobí ako prekážka pre sanie, teda by sa do motora dostalo menej vzduchu???)
Motor má už dosť najazdené (270tisic), preto zvažujem aj výmenu, ale 300e za motor, 400e prihlasenie + nejake drobnosti je dosť velka investicia pre študenta, oplatí sa to vôbec? Inak je auto v relativne dobrom stave(interier, karoseria a podobne).
Vopred Ďakujem všetkým za rady
doviezli sme Punto z Talianska a vyskytol sa problém, tak sa obraciam na vás s prosbou o radu.
Na aute svieti kontrolka oleja až moc dlho po naštartovaní. Po určitom čase zhasne a zdá sa, že je všetko v poriadku. Pri opatovnom štartovaní po menšioum zahriatí kontrolka zhasne okamžite. Ale kým je motor studený, kontrolka stále svieti.
Tesne po dovoze istý čas kontrolka svietila dlhšie, vymenili sme olej za čisty, vyčistili vanu a nejake trubky, je tam novy filter... Skušali sme všeličo a pomohlo až doliatie oleja na uplne maximu, resp. viac ako maximum a až vtedy po určitom čase kontrolka zhasla.(Pokazene čerpadlo?)
Tak ak máte nejake skusenosti s týmto problémom prosím o radu. Dalším problémom bolo, že auto nemal absolutne žiadny ťah, mohlo sa pokaziť turbo? Neprejavovalo by sa to ešte inak keby šlo auto bez turba? (Pokazene turbo predsa posobí ako prekážka pre sanie, teda by sa do motora dostalo menej vzduchu???)
Motor má už dosť najazdené (270tisic), preto zvažujem aj výmenu, ale 300e za motor, 400e prihlasenie + nejake drobnosti je dosť velka investicia pre študenta, oplatí sa to vôbec? Inak je auto v relativne dobrom stave(interier, karoseria a podobne).
Vopred Ďakujem všetkým za rady