servo fiat punto
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Začátečník
servo fiat punto
jsem začátečník prosim poradtemi svítí mi kontrolka baterie a nejde mi servo čím větší zima tim musím dýl ohřejvat motor když se motor ohřeje kotrolka zhasne aservo funguje ohřejvám i vnitřek auta když to vychladne tak znova ohřejvám vtomhle sněhu to nejde utčit předem děkuji za radu
- Reklama
- SpiritWolker
- Všeználek
Re: servo fiat punto
nenapisal si ake Punto mas ? takze napis rok vyroby a aky motor
pises ze ti svieti aj kontrolka baterky, tak zrejme mas problem s alternatorom, nabijanim alebo baterkou, servo je zavisle na alternatore, ak je problem v napajani servo nepojde spravne
daj si to do poriadku a servo myslim pôjde tak ako ma, najlepsie by bolo keby si siel na diegnostiku kde kde by vycitali z pamäti zavad preco vsetko vypadava, nabijanie zmeras aj multimetrom priamo na baterke (ak si z okolia Ba diagnostiku ti mozem urobit)
ak vam vypadne posilovac kvôli snimacu pri -16 tak vam primrzol, hlavne netocte volantom a nechajte auto a snimac zohriat
pises ze ti svieti aj kontrolka baterky, tak zrejme mas problem s alternatorom, nabijanim alebo baterkou, servo je zavisle na alternatore, ak je problem v napajani servo nepojde spravne
daj si to do poriadku a servo myslim pôjde tak ako ma, najlepsie by bolo keby si siel na diegnostiku kde kde by vycitali z pamäti zavad preco vsetko vypadava, nabijanie zmeras aj multimetrom priamo na baterke (ak si z okolia Ba diagnostiku ti mozem urobit)
ak vam vypadne posilovac kvôli snimacu pri -16 tak vam primrzol, hlavne netocte volantom a nechajte auto a snimac zohriat
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
-
- Začátečník