HELP - benzínové výpary
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 164
- Registrován: 18 čer 2006, 17:28
- Bydliště: Jihlava..
- Kontaktovat uživatele:
HELP - benzínové výpary
Zdravím,
máte někdo špatnou zkušenost se zápachem benzínu v puntu MK1 (já 55 S) Pátral jsem po celé palivové soustavě, a tady je result: žádný viditelný únik, loužičky a apod., hadice, nádrž OK, ale pak sou tu 2 slabší místa: odvětrání nádrže se děje přes hadicu ustící pod hrdlem pro tankování. Z tohoto otvoru se valí výpary jak z komína (přesně takový pocit jsem měl když jsem poslouchal zvuky vycházející ze zmíněného otvůrku, jako kdyby tam dole někdo topil, fakt hukot) Další místo je mezi vstřikovačem a plastovým tělem sání, je tam taková kruhová těsnící gumička, pravděpodobně po své životnosti. Okolo jsou stopy po benzínu. Nehledě na to esi to taky nepřisává falešné vzduch..
Pokud někdo tuto těsnící gumičku máte tak se ozvěte, mají ji jen office dealeři nebo na objednání u velkých prodejců ND.. Ani jeden v nejbližším okolí není
Nebo je pes zakopán jinde?
V autě se nedá skoro být, až mě zastaví benga nebudou věřit že sem nepil..
máte někdo špatnou zkušenost se zápachem benzínu v puntu MK1 (já 55 S) Pátral jsem po celé palivové soustavě, a tady je result: žádný viditelný únik, loužičky a apod., hadice, nádrž OK, ale pak sou tu 2 slabší místa: odvětrání nádrže se děje přes hadicu ustící pod hrdlem pro tankování. Z tohoto otvoru se valí výpary jak z komína (přesně takový pocit jsem měl když jsem poslouchal zvuky vycházející ze zmíněného otvůrku, jako kdyby tam dole někdo topil, fakt hukot) Další místo je mezi vstřikovačem a plastovým tělem sání, je tam taková kruhová těsnící gumička, pravděpodobně po své životnosti. Okolo jsou stopy po benzínu. Nehledě na to esi to taky nepřisává falešné vzduch..
Pokud někdo tuto těsnící gumičku máte tak se ozvěte, mají ji jen office dealeři nebo na objednání u velkých prodejců ND.. Ani jeden v nejbližším okolí není
Nebo je pes zakopán jinde?
V autě se nedá skoro být, až mě zastaví benga nebudou věřit že sem nepil..
- Reklama
Tu gumicku ma stvrdlou kazdej, kolem tece olej, benzin a vsechno. To neres. To by nesmrdelo tolik, protoze je tam podtlak a melo by to tendenci spise vypary nasavat. Nemas nekde diru na tom svinakovi s aktivnim uhlim co ma za ukol absorbovat vypary a pak je cpat do sani??? Mozna, ze obcas ty pary ventil ufoukne a pokud ti to nejde do sani, tak to muze pekne zasmrdet... Nemusi na nem byt dira, ale muze byt nekde vyzuta hadica, bo neco tak.
Hustokrutost
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 164
- Registrován: 18 čer 2006, 17:28
- Bydliště: Jihlava..
- Kontaktovat uživatele:
Díkys za rady, zkušenosti..
Z dneška mám další poznetek, ta tenká hadica s tym z5ným ventilem (modrá kulatá mrška) ústící pod hrdlem, troubila po krátké jízdě na parkovišti jak o život. Doslova "troubila".. S malými přestávkami a pak už jen z toho otvúrku spíš už tak syčely výpary..
Zítra po práci na to mrknu a snad něco objevím..
Díky
Z dneška mám další poznetek, ta tenká hadica s tym z5ným ventilem (modrá kulatá mrška) ústící pod hrdlem, troubila po krátké jízdě na parkovišti jak o život. Doslova "troubila".. S malými přestávkami a pak už jen z toho otvúrku spíš už tak syčely výpary..
Zítra po práci na to mrknu a snad něco objevím..
Díky
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 164
- Registrován: 18 čer 2006, 17:28
- Bydliště: Jihlava..
- Kontaktovat uživatele:
Taaaak dámy a pánové.. problém je vyřešen. až se stydím říct čím to bylo při konzultaci s automechanikem vesnického typu sme to rozlouskli (tímto mu díky). Ten modrý dvoucestný ventil na hadici z uhlíkovýho filtru byl při jiném servisním zásahu (podotýkám odborného servisu) vložen z5 obráceně Ted neco málo k tomu ventilu, 2cestný znamená že propouští na obě strany. na jednu je potřeba tlak vyšší, na druhou obráceně.. Jak byl obráceně tak propouštěl lehce benzínové výpary místo toho aby je podržel a využily se při sání, na druhou stranu špatně zvládal vyrovnávat tlak v nádrži když klesala hladina a on si potřeboval přisát vzduch.
Tak to pro ty kteří doted toto neřešili jako já..
Jinak uhlíky OK, vše v pořádku..
Jinak se mrkněte at si to ověřím, jak máte tento ventil vložen.. zkosenou stranou směrem ven do hrdla nebo směrem do filtru ???
Tak to pro ty kteří doted toto neřešili jako já..
Jinak uhlíky OK, vše v pořádku..
Jinak se mrkněte at si to ověřím, jak máte tento ventil vložen.. zkosenou stranou směrem ven do hrdla nebo směrem do filtru ???
... no tak s vuni benzinu v aute jsem se uz taky setkal ... zacalo to tak pred
tydnem ... nekdy je citit a nekdy neni ... nevite nekdo co stim???
mam punto 1.2 8V mkII 1999
tydnem ... nekdy je citit a nekdy neni ... nevite nekdo co stim???
mam punto 1.2 8V mkII 1999
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
-
- Začátečník
- Příspěvky: 5
- Registrován: 27 říj 2006, 07:32
- Kontaktovat uživatele:
Mam problem s zápachom benzinu v kabine ked je pusteny ventilator ale len ked je teplo. Ak autom jazdim tak je vsetko ok ale ak spomalim alebo zastavim zacne to poriadne nasavat. Pisali ste o tom aktivnom uhli ale neviete mi napisat kde to je a ako to vyzera alebo v com mozem mat problem? Po vizualenej kontrole je vsetko v poriadku nikde ani naznak presakovania. diky
Fiat punto mk2b 1.2 8V 44KW Active R.V. 2005
to aktývne uhlie je tady tudyPeter5 píše:Mam problem s zápachom benzinu v kabine ked je pusteny ventilator ale len ked je teplo. Ak autom jazdim tak je vsetko ok ale ak spomalim alebo zastavim zacne to poriadne nasavat. Pisali ste o tom aktivnom uhli ale neviete mi napisat kde to je a ako to vyzera alebo v com mozem mat problem? Po vizualenej kontrole je vsetko v poriadku nikde ani naznak presakovania. diky
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň