MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - kubito
Napsal: 16 lis 2010, 18:56
Zdravím.
Jedná se o punto Gt rok výroby 1998 GT 3 barva Grigio steel.
Výkon 96kw.
Auto původem z Itálie jako každý asi v top stavu jsem prvním majitelem v ČR.
Takže něco k úpravám:
Interiér:
musím říct že se mi moc líbí takže žádné velkí změny neproběhly ale na A-sloupku dva přídavné budíky teplota oleje a tlak turba.
Pedály OMP pro bezpečnost jsem dal 3-bodový pás Auto-style a řadící páka Sparco.
Exteriér:
Lak půvpdní nic nezměněno polep na kapotě nápis GT origo černá světla a boční blinkry. fólie na oknech. Xenony v předních světlech jak dálky tak potkávačky. Zavalcované zadní lemy kvůli kolům.
Motor:
Origo vše zkontrolováno i stav turba(také origo). Přetěsněno. Svíčky Beru Ultra nové "racing" kabely ke svícím. Podtlakové hadičky Samco modré a žluté. Regulátor tlaku turba tlak navýšen na 1.5 bar. Chip od PowerOnTheRoad by PhoB SEB 2. Filtr Simota racing vyveden dolů do podběhu. Výfuk bez katu trubka 55mm až dozadu a jeden tlumič Jacky. Olej 5W30 Racing. Blow off ventil Bidrin performance Mk2. Pro lepší práci jsem dal pístky na kapotu z Alfy 156.
Podvozek:
Momentálně jsem dal pryč pružiny Supersport -60/40. Na jaře plánuji štelovák. Sportovní tlumiče. Všechny kotouče Brembo Max desky Ferodo Premier. Kola Novitec Intra 7x16 pneumatiky 215/40 Pirreli P 9000.
Audio:
rádio Pioneer a ovály vzadu v platu také Pioneer jinak origo audio je zátěž ))
Jedná se o punto Gt rok výroby 1998 GT 3 barva Grigio steel.
Výkon 96kw.
Auto původem z Itálie jako každý asi v top stavu jsem prvním majitelem v ČR.
Takže něco k úpravám:
Interiér:
musím říct že se mi moc líbí takže žádné velkí změny neproběhly ale na A-sloupku dva přídavné budíky teplota oleje a tlak turba.
Pedály OMP pro bezpečnost jsem dal 3-bodový pás Auto-style a řadící páka Sparco.
Exteriér:
Lak půvpdní nic nezměněno polep na kapotě nápis GT origo černá světla a boční blinkry. fólie na oknech. Xenony v předních světlech jak dálky tak potkávačky. Zavalcované zadní lemy kvůli kolům.
Motor:
Origo vše zkontrolováno i stav turba(také origo). Přetěsněno. Svíčky Beru Ultra nové "racing" kabely ke svícím. Podtlakové hadičky Samco modré a žluté. Regulátor tlaku turba tlak navýšen na 1.5 bar. Chip od PowerOnTheRoad by PhoB SEB 2. Filtr Simota racing vyveden dolů do podběhu. Výfuk bez katu trubka 55mm až dozadu a jeden tlumič Jacky. Olej 5W30 Racing. Blow off ventil Bidrin performance Mk2. Pro lepší práci jsem dal pístky na kapotu z Alfy 156.
Podvozek:
Momentálně jsem dal pryč pružiny Supersport -60/40. Na jaře plánuji štelovák. Sportovní tlumiče. Všechny kotouče Brembo Max desky Ferodo Premier. Kola Novitec Intra 7x16 pneumatiky 215/40 Pirreli P 9000.
Audio:
rádio Pioneer a ovály vzadu v platu také Pioneer jinak origo audio je zátěž ))