Nové bubny
Napsal: 01 říj 2010, 22:09
Ahojte Objednal jsem si nové zadní bubny Ještě jsem je nikdy neměnil a chci se zeptat: Je třeba je před montáží natřít nějakou barvou? Páč jsou čistě vysoustružené bez jakékoliv povrchové úpravy
Ještě tam ty staré jsou ale už mají dost-jsou tam od výroby 12,5 roku najeto 175tis.km a už loni měly pod limit Až je sundám zkusím je ještě osoustružit jen tak pro zajímavost kolik z nich zůstane ale myslím že už budou papírovýGraun píše:Já to natíral hammeritem - odstín zlatá Jen jsem oklepal volnou rez a ponatíral to.
Btw nestačily ty staré bubny osoustružit? Nebo byly tak hodně opotřebované?
Já je natřel šedou páč jinou antikoroz. barvu doma nemám a tak jde všechno do šedazokot píše:Bubny stříkám obyč. černou barvou a drží to.
Předevčírem sem koupil novej vejfuk-rezonátor trubka- taky půjde do šedazokot píše:Bubny stříkám obyč. černou barvou a drží to.
Také jsem uvažoval je osoustružit ale suostružník chtěl 300kč za kus tak jsem objednal nové za 991kč i s dopravou.peta.smolik píše:Ještě tam ty staré jsou ale už mají dost-jsou tam od výroby 12,5 roku najeto 175tis.km a už loni měly pod limit Až je sundám zkusím je ještě osoustružit jen tak pro zajímavost kolik z nich zůstane ale myslím že už budou papírovýGraun píše:Já to natíral hammeritem - odstín zlatá Jen jsem oklepal volnou rez a ponatíral to.
Btw nestačily ty staré bubny osoustružit? Nebo byly tak hodně opotřebované?
To neřeš to je normální než si pakny rovnoměrně sednou chvilku to zabere Při normálním brždění je to v poho od začátku ale na ruční brzdu kdy brzdíš vlastně jen zadkem tak to chvíli trvá doporučuju častěji zkoušet ručku při jízdě zlehka přitahovat aby si lépe rovnoměrně sedala ale fakt to dělej protože jinak bys mohl mít na STK problém Já sem pakny dával nový před rokem a bubny před měsícem a před týdnem jsem byl na STK a s ručkou bych neprošel nejspíš ale technik viděl že mám bubny nový a věděl že si musej sednout takže zadek byl na válcích 5 minut než se hodnoty srovnalyBenkroft píše:U Fiata Punto 2 jsem nechal vyměnit na zadních brzdách bubny a pakny za nové. Problém je v tom, že při zatažení ruční brzdy za jízdy slyším, že někde v zadním kole něco šelestí jako kov na kov. Navíc zdá se mi že na ruční to málo brzdí. Je naděje, že si to provozem sedne a to dření zmizí? Mám obavy, že bych nemusel projít přes STK. Čím by to mohlo být?
Je to normální,mě to taky pří brzdění ruční brzdou v 50km zabrzdí až asi za dvacet metrů, ale zkus zatáhnout ruční brzdu a rozjet se tak se to ani nehne a auto se prohne. Na tu váhu auta mají malý pruměr,pouze 180mm. Pojedeš li s kopce tak občas vyřaď a zatáhni ručku ale jen chvilku aby jsi nespálil obložení,a timto se to usadí.Benkroft píše:U Fiata Punto 2 jsem nechal vyměnit na zadních brzdách bubny a pakny za nové. Problém je v tom, že při zatažení ruční brzdy za jízdy slyším, že někde v zadním kole něco šelestí jako kov na kov. Navíc zdá se mi že na ruční to málo brzdí. Je naděje, že si to provozem sedne a to dření zmizí? Mám obavy, že bych nemusel projít přes STK. Čím by to mohlo být?