Stránka 1 z 2

Nové bubny

Napsal: 01 říj 2010, 22:09
od peta.smolik
Ahojte Objednal jsem si nové zadní bubny Ještě jsem je nikdy neměnil a chci se zeptat: Je třeba je před montáží natřít nějakou barvou? Páč jsou čistě vysoustružené bez jakékoliv povrchové úpravy

Re: Nové bubny

Napsal: 01 říj 2010, 22:27
od mad mike
předpokládám že se ptáš na venkovní stranu bubnů :wink: , takže můžeš, nic tím nezkazíš

Re: Nové bubny

Napsal: 01 říj 2010, 22:58
od peta.smolik
Ano samozřejmě venkovní strana mně zajímá :wink: Takže to něčím naplácám :lol: Je to výrobce CIFAM nevím nikdy jsem to neslyšel ale prodává to mnoho let ověřená firma takže se na ně spolehnu 2ks za 1000kč je dobrá cena myslím...

Re: Nové bubny

Napsal: 04 říj 2010, 01:24
od peta.smolik
Takže nakonec jsem ty bubny natřel z obou stran Nenatřená zůstala jen vnitřní styčná plocha a tu jsem ještě vyčistil ředidlem Uvidíme jak si bubínky sednou :D

Re: Nové bubny

Napsal: 04 říj 2010, 06:47
od Graun
Já to natíral hammeritem - odstín zlatá :lol: Jen jsem oklepal volnou rez a ponatíral to.
Btw nestačily ty staré bubny osoustružit? Nebo byly tak hodně opotřebované?

Re: Nové bubny

Napsal: 04 říj 2010, 11:17
od peta.smolik
Graun píše:Já to natíral hammeritem - odstín zlatá :lol: Jen jsem oklepal volnou rez a ponatíral to.
Btw nestačily ty staré bubny osoustružit? Nebo byly tak hodně opotřebované?
Ještě tam ty staré jsou ale už mají dost-jsou tam od výroby 12,5 roku najeto 175tis.km a už loni měly pod limit Až je sundám zkusím je ještě osoustružit jen tak pro zajímavost kolik z nich zůstane ale myslím že už budou papírový :lol:

Re: Nové bubny

Napsal: 04 říj 2010, 15:49
od rossi
Bubny můžou mít max průměr po obrobení 180.85mm. po opotřebení 181.35mm.
Pak vyhodit.

Re: Nové bubny

Napsal: 04 říj 2010, 16:07
od peta.smolik
Jo to je na nich i zevnitř vyražený MAX DIA. 7.139 = 181.35mm :lol:

Re: Nové bubny

Napsal: 27 říj 2010, 22:49
od zokot
Bubny stříkám obyč. černou barvou a drží to.

Re: Nové bubny

Napsal: 27 říj 2010, 22:54
od peta.smolik
zokot píše:Bubny stříkám obyč. černou barvou a drží to.
Já je natřel šedou páč jinou antikoroz. barvu doma nemám a tak jde všechno do šeda :lol:

Re: Nové bubny

Napsal: 27 říj 2010, 22:56
od peta.smolik
zokot píše:Bubny stříkám obyč. černou barvou a drží to.
Předevčírem sem koupil novej vejfuk-rezonátor trubka- taky půjde do šeda :lol:
Mimochodem cena výbordelná 640kč

Re: Nové bubny

Napsal: 28 říj 2010, 18:36
od Jaroslav1
peta.smolik píše:
Graun píše:Já to natíral hammeritem - odstín zlatá :lol: Jen jsem oklepal volnou rez a ponatíral to.
Btw nestačily ty staré bubny osoustružit? Nebo byly tak hodně opotřebované?
Ještě tam ty staré jsou ale už mají dost-jsou tam od výroby 12,5 roku najeto 175tis.km a už loni měly pod limit Až je sundám zkusím je ještě osoustružit jen tak pro zajímavost kolik z nich zůstane ale myslím že už budou papírový :lol:
Také jsem uvažoval je osoustružit ale suostružník chtěl 300kč za kus tak jsem objednal nové za 991kč i s dopravou. :wink:

Re: Nové bubny

Napsal: 17 lis 2010, 12:09
od Benkroft
U Fiata Punto 2 jsem nechal vyměnit na zadních brzdách bubny a pakny za nové. Problém je v tom, že při zatažení ruční brzdy za jízdy slyším, že někde v zadním kole něco šelestí jako kov na kov. Navíc zdá se mi že na ruční to málo brzdí. Je naděje, že si to provozem sedne a to dření zmizí? Mám obavy, že bych nemusel projít přes STK. Čím by to mohlo být?

Re: Nové bubny

Napsal: 17 lis 2010, 12:30
od peta.smolik
Benkroft píše:U Fiata Punto 2 jsem nechal vyměnit na zadních brzdách bubny a pakny za nové. Problém je v tom, že při zatažení ruční brzdy za jízdy slyším, že někde v zadním kole něco šelestí jako kov na kov. Navíc zdá se mi že na ruční to málo brzdí. Je naděje, že si to provozem sedne a to dření zmizí? Mám obavy, že bych nemusel projít přes STK. Čím by to mohlo být?
To neřeš to je normální než si pakny rovnoměrně sednou chvilku to zabere Při normálním brždění je to v poho od začátku ale na ruční brzdu kdy brzdíš vlastně jen zadkem tak to chvíli trvá doporučuju častěji zkoušet ručku při jízdě zlehka přitahovat aby si lépe rovnoměrně sedala ale fakt to dělej protože jinak bys mohl mít na STK problém Já sem pakny dával nový před rokem a bubny před měsícem a před týdnem jsem byl na STK a s ručkou bych neprošel nejspíš ale technik viděl že mám bubny nový a věděl že si musej sednout takže zadek byl na válcích 5 minut než se hodnoty srovnaly

Re: Nové bubny

Napsal: 19 lis 2010, 22:10
od Jaroslav1
Benkroft píše:U Fiata Punto 2 jsem nechal vyměnit na zadních brzdách bubny a pakny za nové. Problém je v tom, že při zatažení ruční brzdy za jízdy slyším, že někde v zadním kole něco šelestí jako kov na kov. Navíc zdá se mi že na ruční to málo brzdí. Je naděje, že si to provozem sedne a to dření zmizí? Mám obavy, že bych nemusel projít přes STK. Čím by to mohlo být?
Je to normální,mě to taky pří brzdění ruční brzdou v 50km zabrzdí až asi za dvacet metrů, ale zkus zatáhnout ruční brzdu a rozjet se tak se to ani nehne a auto se prohne. Na tu váhu auta mají malý pruměr,pouze 180mm. Pojedeš li s kopce tak občas vyřaď a zatáhni ručku ale jen chvilku aby jsi nespálil obložení,a timto se to usadí.