Stránka 1 z 1
Rada s diagnostikou Punto I
Napsal: 13 zář 2010, 11:44
od freddy
mám problém s Puntem 1,1 auto začalo moc žrat a rozvěcoval se vstřik, na diagnostice se ukázala jediná závada lambda, tak jsem ji vyměnil a čekla jsem že se to samo zase srovna, ale nestalo se. auto pořád žere a sem tam se rozsvítí vstřik, když se rozsvítí tak poklesnou otáčky motoru a když ho vypínám tak motor ještě chviličku brblá
je dutný po výměně lambdy ještě zajet na diagnostiku a vymazec chybu? nebo stačí třeba odpojit baterku?
Re: Rada s diagnostikou Punto I
Napsal: 13 zář 2010, 13:13
od peta.smolik
No já si myslím že při výměně lambdy by se měla odpojit aku už při výměně No každopádně to udělej teď a uvidíš...
Re: Rada s diagnostikou Punto I
Napsal: 13 zář 2010, 16:45
od rossi
nevidím důvod proč při výměně lambdy odpojovat baterku.Špatná lambda ti stejně kontrolku nerožíná .
Re: Rada s diagnostikou Punto I
Napsal: 13 zář 2010, 16:56
od freddy
kontrolka se mě rožnula občas na cca 30sec a pak zase pohasla, na diagnostice se ukazala jen chyba lambdy a byla total v hajlzlu. nevim co jineho by se teda zobrazovalo jako chyba ale na diagnostice by to nevyjelo?
Re: Rada s diagnostikou Punto I
Napsal: 13 zář 2010, 18:36
od rossi
lambda se na diag. samo ukáže,ale kontrolka se kvuli ní nerožne. Zkus ju odpojit a uvidíš že se nerožne.
Re: Rada s diagnostikou Punto I
Napsal: 13 zář 2010, 23:38
od peta.smolik
Lambda určuje bohatost směsy ve vstřiku a tudíš se domnívám že s kontrolkou může souviset a jelikoš diagnostika ukázala chybu tak odpojením od aku by se měla řídící jednotka resetovat a měla by poznat novou lambda sondu
Re: Rada s diagnostikou Punto I
Napsal: 14 zář 2010, 19:57
od liborko
No a teď ještě napiš jestli si koupil lambdu origo Bosch nebo nějakou univerzální a musel jsi i přepájet konektor, protože ty uni jsou na hovno a většinou nefungují jak mají.A pokud ti občas problikává kontrolka vstřiku tak muže být v háji nějaké čidlo.
Re: Rada s diagnostikou Punto I
Napsal: 14 zář 2010, 22:10
od slavek311
liborko píše:No a teď ještě napiš jestli si koupil lambdu origo Bosch nebo nějakou univerzální a musel jsi i přepájet konektor, protože ty uni jsou na hovno a většinou nefungují jak mají.A pokud ti občas problikává kontrolka vstřiku tak muže být v háji nějaké čidlo.
pájet by se to nemělo,protože tam vzniká věčí teplota, než jetavicí teplota cínu!
Re: Rada s diagnostikou Punto I
Napsal: 15 zář 2010, 09:37
od skybar
Ako vieš ,že tie univerzálne lambdasondy sú na hovno,ja som takú univerzálku dal do výfuku kam patrí,vybral som si ju pre okruh vozidiel fiat (punto),a poviem ti že fachčí v pohode.Spotreba 5,5leto-6,8zima(priemená spotreba),tak je tá lambda na hovno?Niekto si myslí,že univerzálna lamda je úplne pre všetky autá,ale je treba si vedieť vybrať.Tie kontakty sa nepájkujú,ale zatláčajú do rúrok z hliníka zakončených drôtov idúcich z lambdy,tak sú ukončené univerzálky a do nich dáš origo koncovku.
Re: Rada s diagnostikou Punto I
Napsal: 15 zář 2010, 17:17
od liborko
skybar píše:Ako vieš ,že tie univerzálne lambdasondy sú na hovno,ja som takú univerzálku dal do výfuku kam patrí,vybral som si ju pre okruh vozidiel fiat (punto),a poviem ti že fachčí v pohode.Spotreba 5,5leto-6,8zima(priemená spotreba),tak je tá lambda na hovno?Niekto si myslí,že univerzálna lamda je úplne pre všetky autá,ale je treba si vedieť vybrať.Tie kontakty sa nepájkujú,ale zatláčajú do rúrok z hliníka zakončených drôtov idúcich z lambdy,tak sú ukončené univerzálky a do nich dáš origo koncovku.
Dej si tam co chceš,nejen já mám s uni lambdama špatné zkušenosti,určitě ti to i tady na fóru potvrdí více lidí,včetně zkušených automechaniků.To že se ty kontakty nepájí vím taky
Re: Rada s diagnostikou Punto I
Napsal: 15 zář 2010, 23:23
od skybar
Je to tak ,každý si tam môže dať čo chce,ja som len povedal svoj názor a skúsenosti s mojím puntom,veď 100eur za origošlambdu je dosť veľa a keď mi to fachčí aj za polovičnú sumu tak čo je na tom,veď na to je toto fórum aby sme si porozprávali o svojich skúsenostiach,ak mi tá lambda odkape dám všetkým vedieť!
Re: Rada s diagnostikou Punto I
Napsal: 19 zář 2010, 10:36
od freddy
tak mám tam uni lambdu a maká v pohodě, chyba nakonec byla zjištěna, když se to napíchlo na diagnostiku tak to ukazovalo strašně vysokou hodnotu Tlaku sání, byla 726mmHg a normálně má být kolem 240. nakonec se na to ještě koukl druhej mechoš a zjistil že tam je upadená hadička která vedla zezadu do matoru nebo sání, jsakmile se tam dala tak se hned srovnal volnobeh a spotřeba je už taky ok. ta hadička byla dlouhá tak 15cm a vedlo do nějakého černého elektronického bazmeku
Re: Rada s diagnostikou Punto I
Napsal: 19 zář 2010, 16:08
od liborko
V pohodě Skybare,však já ti ju nezakazuju tak se hned nerozčiluj. Prostě s problematikou lambda sond nemáte zkušenosti.Možná,že po pár x tis. km semhle někdo z vás napíše znova....
freddy: ten černý elektronický bazmek je čidlo podtlaku sání neboli map sensor