dnes bol deň "D" deň pravdy,

odplastoval som stĺpik riadenia, a konektor nikde, čakal som lepšie prekvapko, ale čo už by som chcel od obyčajnej 1.4, možno silnejšie verzie budu mať kabeláž aj na tempomat, napinovat konektor na riadacej jednotke to nebudem zatial robiť, i ked som študoval blokovu schemu a konektory, ešte že mam dielenský manual, najtašie bude zohnat pini do konektorov, na povolenie 3 skrutiek uchytavajucich spodne oplastovanie treba INBUSAK 3, ale ešte pred tým treba odstranit aj jednu krytku, na to treba pásovinu hrubky 0,8mm aspoň 10mm širokú, vrchný plast držia dve skrutky,
ešte prebehnem fyzicky kabelaž, lebo čo rok to zmena v konštrukcii

, lebo som objavil rozpor manual a skutočnost, do združeneho prepinača ide jeden konektor , ale v manuali ich je viac, no hold všade can bus a neviem čo etše

chcelo by to nový eLEARN, mám model 2010 a tam je toho dosť pomenenee
