Po dlouhém stání nestartuje - alternativy
Napsal: 01 zář 2010, 13:44
Zdravím chlapi,
mám na Vás prosbu o radu, protože bych se nerad pustil do něčeho včem nemusí být problém a zkušenosti s Fiatama nemám. Náhodou jsem "podědil" Fiat Punto mk1 1.2 44kw, jenomže s tím, že auto bylo odstaveno venku skoro půl roku a na místo, kde stálo dojelo bez problému a teď nejede. Na baterce jsem naměřil 9,5V, tak jsem ji vyměnil a po prvním pokusu auto jako kdyby chytlo na 1-2 valce, ale pak zdechlo a už se to neopakovalo . Tak jsem vyměnil svíčky a pořád to samé: Startér točí, svíčky jsem kontroloval, cívka je ok, ale motor stále nestartuje, ale mám pocit, že už do motoru nejde palivo, ale žádná neobvyklá kontrolka mně nesvítí. Tak jsem se chtěl zeptat v čem může být problém jestli v samotném čerpadlu nebo v snímači otáček(o tom sem se dočetl tady na fóru), ale mám podezření na to čerpadlo. Tak jsem se chtěl zeptat jak ho zkontrolovat, resp. kdy se má správně roztočit, jestli už pred startem po zhasnuti kontrolek. Případně kohokoliv cokoliv napadne tak to, prosím, napište i ohlednětoho staní venku co by mohlo odejit a jestli může mít vliv i to, že v nádrži je minimum benzínu cca 3-5l (že prý u některých značek to může být aj tím).
Předem díky za každou reakci, velice rád bych puntíka zprovoznil.
mám na Vás prosbu o radu, protože bych se nerad pustil do něčeho včem nemusí být problém a zkušenosti s Fiatama nemám. Náhodou jsem "podědil" Fiat Punto mk1 1.2 44kw, jenomže s tím, že auto bylo odstaveno venku skoro půl roku a na místo, kde stálo dojelo bez problému a teď nejede. Na baterce jsem naměřil 9,5V, tak jsem ji vyměnil a po prvním pokusu auto jako kdyby chytlo na 1-2 valce, ale pak zdechlo a už se to neopakovalo . Tak jsem vyměnil svíčky a pořád to samé: Startér točí, svíčky jsem kontroloval, cívka je ok, ale motor stále nestartuje, ale mám pocit, že už do motoru nejde palivo, ale žádná neobvyklá kontrolka mně nesvítí. Tak jsem se chtěl zeptat v čem může být problém jestli v samotném čerpadlu nebo v snímači otáček(o tom sem se dočetl tady na fóru), ale mám podezření na to čerpadlo. Tak jsem se chtěl zeptat jak ho zkontrolovat, resp. kdy se má správně roztočit, jestli už pred startem po zhasnuti kontrolek. Případně kohokoliv cokoliv napadne tak to, prosím, napište i ohlednětoho staní venku co by mohlo odejit a jestli může mít vliv i to, že v nádrži je minimum benzínu cca 3-5l (že prý u některých značek to může být aj tím).
Předem díky za každou reakci, velice rád bych puntíka zprovoznil.