Stránka 1 z 1

55kW vs 66kW 1.3JTD

Napsal: 09 srp 2010, 22:36
od buck1
Pomerne dlouhou dobu jsem vubec zvazoval po jakem aute kolem 130 000Kc,- sahnout, ktery nebude velky, bude pomerne novy s nizsi spotrebou a aby trochu i jelo. Jako jasnou volbou se ukazalo grande punto. Nyni jsem ve fazi vybirani konkretniho auta. Nekolik lidi si dost chvalilo variantu sport 1.3 jtd 55kW, ale zase si myslim, ze tech 55kW neni moc. Pokukuju po tomto s 6ti kvaltem a 66kW v nafte 1.3, coz by motorove a vykonostne melo byt lepsi, viz:
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... to/7597646

Tudiz bych se chtel zeptat mistnich nadsencu, jestli je to ta spravna volba, jak je to zprevodovany? Jak je na tom podvozek atd. Zkratka vse co vas napadne kritika chvala, vse vitam. Predem diky

Re: 55kW vs 66kW 1.3JTD

Napsal: 10 srp 2010, 03:05
od peta.smolik
Měl jsem půjčený před čtyřmi lety Grande 1,3 66kw Byla to nejvyšší výbava mělo najeto 20tis. Jel jsem s tím třikrát Praha Brno koncem února Tenkrát mně to dost oslnilo Malej obsah solidně zvládal i větší stoupání i ve 4 lidech to jelo slušně Motor se pak ani nezdál bejt naftovej ani podle zvuku Jednu cestu jsem zkoušel jet na co nejnižší spotřebu a dostal jsem se na průměr 4,00L/100km To auto mně tehdy dost nadchlo Za tři roky co to kamarád měl neměl žádnou závadu a teď jezdi s Bravo 1,6 multijet
Já to auto hodnotím pozitivně a pak jsem ještě zkoušel to samý ale tu slabší verzi s 5kvaltem a taky to nebylo špatný ale to výkonnější bylo znatelně o dost lepší :)

Re: 55kW vs 66kW 1.3JTD

Napsal: 10 srp 2010, 13:25
od peetan
v nějakém čísle Autodieslu porovnávali verze 1,3 Multijet 51-55-66 KW a pokud si dobře vzpomínám, myslím, že u 51kW chválili nastavení motormanagementu lépe než u silnějších verzí - nějak se jim tam nepozdávaly průběhy točivých momentů k otáčkám motoru. myslím, že tam dokonce psali, že slabší motor je svým průběhem pro jízdu příjemnější. Ale to bych musel projít všechna čísla. Jinak multijet 1,3 51kW tam byl detailně rozpitván a byla na něj samá chvála (silnější verze mají stejný základ, pouze modifikace jako VTG turbo apod).

Re: 55kW vs 66kW 1.3JTD

Napsal: 10 srp 2010, 15:31
od peta.smolik
No jasný ale já svezl prvně s tím 66kw a oproti tomu mi pak přišla ta nižší řada jako malorážka :D

Re: 55kW vs 66kW 1.3JTD

Napsal: 10 srp 2010, 16:04
od buck1
peetan píše:v nějakém čísle Autodieslu porovnávali verze 1,3 Multijet 51-55-66 KW a pokud si dobře vzpomínám, myslím, že u 51kW chválili nastavení motormanagementu lépe než u silnějších verzí - nějak se jim tam nepozdávaly průběhy točivých momentů k otáčkám motoru. myslím, že tam dokonce psali, že slabší motor je svým průběhem pro jízdu příjemnější. Ale to bych musel projít všechna čísla. Jinak multijet 1,3 51kW tam byl detailně rozpitván a byla na něj samá chvála (silnější verze mají stejný základ, pouze modifikace jako VTG turbo apod).
Takze jinyma slovama, by jste se nebali na zaklade kladnych ohlasu z 55kW verze jit do 66kW, jedinej rozdil jestli jsem to pochopil je tedy to zprevodovani 5 vs 6 a samozrejme zivejsi vykon 66kW

Re: 55kW vs 66kW 1.3JTD

Napsal: 10 srp 2010, 19:17
od Geeker_cz
U nafty pokud je 6 kvalt na tom jenom vydelas. Jednoznacne 66kw. GP je nadherne auto a pokud nepotrebujes prepravovat mnoho nakladu jednoznacna volba. snaz se sehnat co nejlepsi vybavu.

Re: 55kW vs 66kW 1.3JTD

Napsal: 10 srp 2010, 20:50
od buck1
Geeker_cz píše:U nafty pokud je 6 kvalt na tom jenom vydelas. Jednoznacne 66kw. GP je nadherne auto a pokud nepotrebujes prepravovat mnoho nakladu jednoznacna volba. snaz se sehnat co nejlepsi vybavu.
Vsak jsem postoval vyse, za 2 mesice hledani mi vyslo toto:
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... to/7597646

Re: 55kW vs 66kW 1.3JTD

Napsal: 10 srp 2010, 21:42
od peetan
když už jsme u toho, existuje už i 70kW verze, v posledním čísle Autodieslu je testována v Corse, bohužel nevyšla nic moc pozitivně, hlavně zásluhou Euro5 a použitím jen 5° převodovky /obsáhlé zdůvodnění o emisní metodice EU a proč byla právě použita jen 5st přev./
Nový trend je nacpat tam co nejvíce nafty, saze zachytit v DPF a přebytkem paliva snížit emise. Že auta s Euro5 pak mají vyšší spotřebu a problémy s DPF je nabíledni. Diesly jezdím 20let a éra výkonných a úsporných dieslů skončila někde s Euro3 (pominu-li ekologické aspekty), motory jely, reagovaly na plyn. pedál a skoro nic nežraly :D U Euro4 už mi přijde, že motor na povel plynového pedálu si dělá co chce, jak vypadá spotřeba a další problémy - třeba s regenerací DPF u městského provozu a studeného motoru asi už mnozí vědí. Vidím to každý den v servisu :roll: