Zmena motora
Napsal: 03 srp 2010, 14:10
Ak by som chcel dat do mojho una 1,7 D motor a povodny je tam teraz 1,3 D tak co vsetko budem musiet este vymenit okrem motora? dik za rady
A jak to přihlásíš? Když měníš motor musí bejt stejný za stejný jen těžko se mění různý obsahy Možná 1,1 a 1,2 fire páč jsou skoro stejný ale stejně se musí přerazit číslo ale je pak problém na emisích a to stejný bude u naftybiker610i píše:Ak by som chcel dat do mojho una 1,7 D motor a povodny je tam teraz 1,3 D tak co vsetko budem musiet este vymenit okrem motora? dik za rady
Motorů 1,4TD bylo hodně málo ještě méně než 1,3D takže sehnat TD bude téměř nadlidskej výkon ale každopádně Abys to zlegalizoval tak musíš mít auto s papírama UNO 1,7D i klidně s kaput motorem a pak sežeň dobrej motor 1,7D a jen je přehoď To svoje logo 1,3 si nech do foroty na díly jo a po přehození motoru nezapomeň nechat vymazat číslo motoru z TPbiker610i píše:a je teda motor 1,4 TD spolahlivejsi ako 1,3 D? lebo pokial viem una 1,3 d boli zname predcasnim opotrebovanim motora a GO motora sa musela robit uz pri cca 120 - 150 tis. km
Jo 1,7D byl v mnoha autech ještě 127 atd ale Kup si nějaký auto s Multijetem To sem myslelbiker610i píše:to ze to budem mat nelegalne to neries mna len zaujimalo ze co vsetko budem musiet prehodit ak tam budem chciet dat motor 1,7 d pripadne 1,4 TD ( myslim ze taky isty motor 1,7 D sa okrem una montoval aj do prveho punta , tipa ,fiorina a regaty) .A s tym motorom 1,3 multijet si myslel tak ze by pasoval do una ci?
To ti bude procházet jen do doby co se přimotáš k nějaký nehodě Tam se už pak řeší úplně všechnovejusqin píše:na slovensku uz davno je cislo motora nepodstatne, cize prerazat sa nic nemusi. Ved skus v slovenskom TP pokial mas "mapu" a nie este ten stary co boli velky a maly. Tak v mape cislo motora nenajdes. Takze si myslim pokial prejdes emisnou pretoze norma pre 1,3D a pre 1,7D bude asi ina tak to je v pohode. Ja beham na une s travovo zelenou farbou co ma mat tyrkysovu farbu podla TP a na prepise si to nevsimli ani nikde
To máš pravdu to je i tady je to součástka-náhradní díl ale ono nejde o výrobní číslo motoru Jde o typové číslo motoru Prostě nemůžeš si vyměnit motor za jakýkoliv jiný ale pouze za ten samý typ to znamená měl jsi 1,3D nemůžeš tam dát nic jinýho než zas 1,3Dvejusqin píše:to mas pravdu, ale i tak motor je dnes u nas uz ako vymenitelna suciastka, jedine nemenne je karoseria.
Celou dobu to tu naznačuju Je to moc moc práce a výsledek nejistej a ještě emise budou úplně jiný ale to bude v porovnání s přestavbou detailmajco píše:ja by som to moc neriešil aj tak nikto na stk nevie presne ako vyzerá 1,7 a ako 1,3 d a typ motora kontroluju len a originalite ked to chceš predať inak ti to nikto kontrolovať nebude a hlavne že to je nafták ako si mal pred tým . Problem bude asi v inplantovaní na kolko 1,3d má aj menši podvozok -iné homoklby poloosi prevodovku ložiská v kolesách proste je to na 1,7 všetko iné to znamená ak máš dáku buračku alebo celé uno 1,7 tak sa to dať bude inak by som sa do toho nepúštal lebo narazíš na vela prekážok . potrebuješ nový motor prevodovku poloosi a aj otoče s brzdami. -ideal je vymontovať komlet motor prevodovka poloosi a aj s tlmičmi a brzdami a hodiť to do tej 1,3 d a hotovo ale hovorím chce to dáku 1,7d -buračku alebo niečo zhrdzavené alebo auto bez papierov proste komlet .
druhá vec je či sa ti to oplatí investovať čas a prachy do auta ktoré má minimálne 17rokov a jeho cena je asi už tiež .....
To nevím ale předpokládat se to dá Akorát jich bylo málo a do dnešní doby se jich moc neuchovalo ale budeš před stejným problémem A navíc D a TD je dost rozdíl takže i na STK bude problém a v emisích takybiker610i píše:a keby som tam chcel dat motor 1,4 TD tak ten by pasoval lepsie a bez vacsich uprav ako 1,7 D?