Stránka 1 z 2
emise
Napsal: 18 črc 2010, 13:00
od harold3
Ahoj mám punto 1,1 rok 96 na technické zjistili velké emise tak jsem neprošel poraďte pro
sím nechci do něho moc investovat je jen do práce
Re: emise
Napsal: 18 črc 2010, 13:15
od Martin
Rada je jednoduchá,pokud tedy nechceš moc investovat.Pokud máš možnost,přidej do nádrže E85,mrkni na fóru do Punto - ostatní diskuze,v polovině stránky je vlákno Ethanol E85 - Nezamyslice.Zkus zadat do vyhleávače Seznamu zadat E85.E 85 snižuje důležité emise pro emisní kontrolu.
Re: emise
Napsal: 19 črc 2010, 08:34
od harold3
Na stk říkali že může být vadná lambda sonda nevíte jaký má mít odpor
Re: emise
Napsal: 19 črc 2010, 16:36
od mad mike
odpor se neměří. měří se napětí a to má být za chodu 0-1V,optimální je 0,4-0,6V(0-0,4V bohatá směs,0,6-1V chudá směs) a je to myslím na šedém a černém drátě, 2x bílý je předehřev(pokud tam je)nebo je tam jen jeden bílý. měří se to tak, že do konektoru(uvedených drátů) velice opatrně, at nepoškodíš izolaci, zapíchneš 2 špendlíky a měříš
Re: emise
Napsal: 19 črc 2010, 18:55
od peta.smolik
harold3 píše:Ahoj mám punto 1,1 rok 96 na technické zjistili velké emise tak jsem neprošel poraďte pro
sím nechci do něho moc investovat je jen do práce
Zkus tam přijet s hodně zahřátým motorem Pokud jsi měl hodnoty hraniční může to pomoct
Re: emise
Napsal: 01 srp 2010, 08:39
od harold3
Tak jsem to konečně změřil na sondě je 0,6V za studena po technické mám nějak to šlo přes známí ale zdá se mě že to moc bumbá
Re: emise
Napsal: 01 srp 2010, 19:25
od mad mike
mělo by se to měřit na zahřátém motoru. podle tabulky je 0,6 hraniční. jo ty hodnoty výše jsem napsal naopak,správně- 0-0,4 je chudá směs(nadbytek vzduchu) a 0,6 - 1V je bohatá směs(nedostatek vzduchu)
Re: emise
Napsal: 02 srp 2010, 00:35
od Graun
Je třeba také říci, že se ty hodnoty musí měnit! Pokud to ukazuje pouze jednu hodnotu napětí, je mrtvá. Doporučuji ji vyměnit, jinak máš vyšší spotřebu.
Re: emise
Napsal: 02 srp 2010, 20:10
od harold3
Je asi špatná při zahřátém motoru ukazovala 1,9V
Re: emise
Napsal: 02 srp 2010, 21:07
od peta.smolik
harold3 píše:Je asi špatná při zahřátém motoru ukazovala 1,9V
Kolik ti to žere?
Re: emise
Napsal: 03 srp 2010, 18:07
od mad mike
Graun píše:Je třeba také říci, že se ty hodnoty musí měnit! Pokud to ukazuje pouze jednu hodnotu napětí, je mrtvá. Doporučuji ji vyměnit, jinak máš vyšší spotřebu.
no a to v tom manuále DTE právě napsané není, mě to tenkrát taky skákalo od 0,3-0,8 a stejně jsem ji měnil

a ted zjištuju že víceméně zbytečně

Re: emise
Napsal: 01 úno 2011, 15:14
od Fénix
Mohl bych požádat majitele Punt 1,2 aby sdělili jaké mají emise ? A počet ujetých km? Jen mě to zajímá. Já tedy 36000km a Volnoběžné otáčky CO -0% HC 34(PPM) Zvýšené ot. CO-0% HC -14(PPM) Lambda 1,017
Re: emise
Napsal: 02 úno 2011, 00:51
od Karol
Re : Fénix
na volnobeh 880 RPM
CO 0.0% (pod medzou stanovitelnosti)
HC 5 ppm
zvysene otacky 2790 RPM
CO 0.0 % (pod medzou stanovitelnosti)
HC nemerali pri zvysenych
lambda hodnota (nadbytok vzduchu) 1,003
technik povedal ze je katalyzator vo vynikajucom stave

a to ma auto uz 14 rokov.
Ja osobne pred EK nejaku polhodinku prezeniem auto na vyssie otacky nech sa katalyzator dobre zahreje, potom dava lepsie vysledky
Myslim, ze u nasich aut je lepsia zivotnost katalyzatorov, lebo niesu umiestnene hned pri motore (ako u novych) a niesu totalne prehrievane. Sice chvilu trva kym po nastartovani zacnu fungovat, ale maju o to vacsiu zivotnost. Tiez u nich potom nehrozi riziko znicenia vniknutim a vybuchom nespaleneho paliva, predsalen su daleko od motora a palivo sa stihne odparit do velkej miery.
Re: emise
Napsal: 02 úno 2011, 00:52
od Karol
pardon, ach ta skleroza

Mk1 r.v. 97 cca 68000 km 1.1 motor
Re: emise
Napsal: 02 úno 2011, 00:55
od Karol
dovolim si taku mensiu opravu - ppm nieje tisicina celku ale skor miliontina. Parts Per Million cize povedzme 1 ppm CO by znamenalo ze na milion roznych molekul vo vzduchu je jedna CO.
