MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - earthquaker -Punto GT Abarth
Napsal: 03 črc 2010, 12:02
Tak toto je můj miláček nejvěrnější.
Fiat Punto 1,4GT rok výroby 1998.
Exteriér: Al kola Borbet s logy abarth, na srazy Al kola Dotz Hanzo v chromu, komplet originál spojlerová sada Abarth (zadní nástavec nárzníku, prahy) přední nárazník z důvodu montáže Intercooleru HKS sériový, folie od 3M, zahlazené 3. dveře, karbonové výdech v kapotě (funkční), otvor pro přívod náporového vzduchu do sání, zlatá metalíza DINDOS COLOR, rozpěry JAMEX motorsport, stavitelný podvozek BILSTEIN a KONI, polyuretanové silonbloky POWERFLEX. Motor: původní blok převrtaný na 1560ccm, stroker kit TODA RACING (kovaná klika a ojnice), titanové písty HKS, vstřikovače DENSO, regulátor tlaku paliva SARD, titanové ventily, optimalizované a zaleštěné kanálky v hlavě, ostré vačky PIPERCAMS, stavitelná odlehčená rozvodová kola PIPERCAMS, rozvodový řemen HKS, odlehčený setrvačník HKS, odlehčené řemenice UNORTHODOX RACING, intercooler HKS, BOV HKS, řídící programovatelná jednotka MOTEC, závodní spojkový set OGURA, převodovka KALMAR motorsport, přivřený diferenciál, svody HKS, komplet laděný výfuk na míru s titanovým koncovým tlumičem, plechové těsnění hlavy GREDDY, svíčky denso iridium, násobič zapalování HKS, hadice VENAIR a SAMCO, vzduchový filtr KN, turbodmychadlo z FIAT COUPE 20VT po celkové repasi a optimalizaci, palivová čerpadla WALBRO, olejový chladič MOCAL, oil catch tank MOCAL a mnoho dalšího.Interiér: Sedačka a pás RACELAND, volant VICTOR, pedály a řadička MOMO, palubní přístroje NETAMI (tlak turba, poměr směsi, tlak oleje, teplota oleje, teplota vody) audio JVC a GROUND ZERO.je toho spousta na autě se dělá posledních 5 let a stále není hotové.Spolykalo již několik stovek tisíc a stovky hodin práce.Pro zajímavost: motor má volnoběh 2500otáček, točí do 9500 otáček, jezdí pouze na 100oktanový benzín, olej se mění po 3000km max a to SUNOCO 0W60, svíčky DENSO IRIDIUM mají životnost maximálně 3000km, s vozidlem jezdím v denním provozu (při sníženém tlaku do 2,2baru a použití základní mapy s výkonem 210koní). věnuji streetracingu, takže jestli někdo nabyde přesvědčení že se mnou chce zazávodit, nebráním se tomu, ale jezdím pouze o peníze (provoz něco stojí a životnost motoru není také nijak závratná).
Fiat Punto 1,4GT rok výroby 1998.
Exteriér: Al kola Borbet s logy abarth, na srazy Al kola Dotz Hanzo v chromu, komplet originál spojlerová sada Abarth (zadní nástavec nárzníku, prahy) přední nárazník z důvodu montáže Intercooleru HKS sériový, folie od 3M, zahlazené 3. dveře, karbonové výdech v kapotě (funkční), otvor pro přívod náporového vzduchu do sání, zlatá metalíza DINDOS COLOR, rozpěry JAMEX motorsport, stavitelný podvozek BILSTEIN a KONI, polyuretanové silonbloky POWERFLEX. Motor: původní blok převrtaný na 1560ccm, stroker kit TODA RACING (kovaná klika a ojnice), titanové písty HKS, vstřikovače DENSO, regulátor tlaku paliva SARD, titanové ventily, optimalizované a zaleštěné kanálky v hlavě, ostré vačky PIPERCAMS, stavitelná odlehčená rozvodová kola PIPERCAMS, rozvodový řemen HKS, odlehčený setrvačník HKS, odlehčené řemenice UNORTHODOX RACING, intercooler HKS, BOV HKS, řídící programovatelná jednotka MOTEC, závodní spojkový set OGURA, převodovka KALMAR motorsport, přivřený diferenciál, svody HKS, komplet laděný výfuk na míru s titanovým koncovým tlumičem, plechové těsnění hlavy GREDDY, svíčky denso iridium, násobič zapalování HKS, hadice VENAIR a SAMCO, vzduchový filtr KN, turbodmychadlo z FIAT COUPE 20VT po celkové repasi a optimalizaci, palivová čerpadla WALBRO, olejový chladič MOCAL, oil catch tank MOCAL a mnoho dalšího.Interiér: Sedačka a pás RACELAND, volant VICTOR, pedály a řadička MOMO, palubní přístroje NETAMI (tlak turba, poměr směsi, tlak oleje, teplota oleje, teplota vody) audio JVC a GROUND ZERO.je toho spousta na autě se dělá posledních 5 let a stále není hotové.Spolykalo již několik stovek tisíc a stovky hodin práce.Pro zajímavost: motor má volnoběh 2500otáček, točí do 9500 otáček, jezdí pouze na 100oktanový benzín, olej se mění po 3000km max a to SUNOCO 0W60, svíčky DENSO IRIDIUM mají životnost maximálně 3000km, s vozidlem jezdím v denním provozu (při sníženém tlaku do 2,2baru a použití základní mapy s výkonem 210koní). věnuji streetracingu, takže jestli někdo nabyde přesvědčení že se mnou chce zazávodit, nebráním se tomu, ale jezdím pouze o peníze (provoz něco stojí a životnost motoru není také nijak závratná).