Palivové čerpadlo punto GT
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Palivové čerpadlo punto GT
Ahoj..mam dotaz.. ve fiatu GT tlačí seriovy palivovy čerpadlo 3bar...co by se stalo kdybych tam dal čerpadlo ktery tlači 5bar?...stáhne si ten tlak ta jednotka sama na 3bar?
ještě plánuju regulátor tlaku paliva
http://viewitem.eim.ebay.cz/FUEL_PRESSU ... 38159/item" onclick="window.open(this.href);return false;
A jak slouží turbo boost controler.
Dík
ještě plánuju regulátor tlaku paliva
http://viewitem.eim.ebay.cz/FUEL_PRESSU ... 38159/item" onclick="window.open(this.href);return false;
A jak slouží turbo boost controler.
Dík
- Reklama
Re: Palivové čerpadlo punto GT
nestáhne ale je tam regulátor tlaku takže stejně nepustí tlak větší.toď vše
ten regulátor je hezkej ale potom musíš upravit i řídící jednotku
ten regulátor je hezkej ale potom musíš upravit i řídící jednotku
Punto cabrio,motor 1,6
Grande punto 1,2
Grande punto 1,2
- Da Fate
- Začátečník
- Příspěvky: 45
- Registrován: 24 kvě 2009, 12:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové čerpadlo punto GT
Docela by me zajimalo jaky vykony chces zdimat ze ti nestaci seriovy tlak paliva
Skoda Fabia V-RS- daily machine- 400 Nm, HP Sporting, SPARCO, Speedline
nismo 200SX S13 1.8T 16V- drift machine- UNDER CONSTRUCTION
/ / / / / Punto GT- big love- OMP, Speedline- SOLD
nismo 200SX S13 1.8T 16V- drift machine- UNDER CONSTRUCTION
/ / / / / Punto GT- big love- OMP, Speedline- SOLD
Re: Palivové čerpadlo punto GT
Podle toho co jsem tak četl tak když se udělá tuning chip a sport.regulator tlaku paliva plus sport.regulator tlaku turba tak puvodni cerpadlo bude fakt slaby....nechcu tyhle věcy momentalne resit...jen mě to zajímá
- Da Fate
- Začátečník
- Příspěvky: 45
- Registrován: 24 kvě 2009, 12:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové čerpadlo punto GT
Myslim ze kdyz zvednes tlak na 1,1 - 1,2 bar coz si myslim ze pro seriove vnitrnosti bude hranice, nevim, hlavne asi pro turbo, udelas si hlinikovy sani s FMIC a pruchozi vejfuk, nechas to odladit, stejne tu palivovou mapu k tomu 1,2 baru udelas i na seriovym cerpadle bez regulatoru... budes na +- 160 konich, asi... Pokud chces zdimat vic na kovanych vnitrnostech, okey uz asi budes potrebovat vetsi vstriky a zmineny regulator
Skoda Fabia V-RS- daily machine- 400 Nm, HP Sporting, SPARCO, Speedline
nismo 200SX S13 1.8T 16V- drift machine- UNDER CONSTRUCTION
/ / / / / Punto GT- big love- OMP, Speedline- SOLD
nismo 200SX S13 1.8T 16V- drift machine- UNDER CONSTRUCTION
/ / / / / Punto GT- big love- OMP, Speedline- SOLD
Re: Palivové čerpadlo punto GT
Velmi zajimavé..dík moc...zatim zustanu u seriové a budu pomalu vychytávat chybičky.(klapou hydroštely,papá olej,rozvody) a takovy ty dovijaky udržby
- earthquaker
- Fiaťák
- Příspěvky: 51
- Registrován: 03 črc 2010, 09:46
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Palivové čerpadlo punto GT
Ahoj,
Jde opravdu jen o to jak daleko chceš v úpravách zajít.Osobně mám zatím naměřeno na brzdě 270koní a chystá se další evoluce, ale předesílám, že jen v motoru samotném je 200tis kroun a desítky hodin práce problematiky znalého motoráře.Jinak sériový čerpadlo dokáže regulátorem procpat skoro 4 bary, pokud vyřadíš původní regulátor a nahradíš ho něčím třeba od SARD Racing nebo lépe jako já HKS.Na další porce benzínu musíš dát větší pumpu.Osobně jezdím na Walbru a jsem víc než spokojen.Boost controller ti umožní regulovat plnící tlak turba (opět musí sériové ovládání podtlakem pryč) já ho mám doplněn o bypass a ovládám jej z kabiny(při přeplňování až 3 bary je to celkem nezbytnost) a je to užitečná věc. ) ale pokud to jdeš věšet na sériovej motor, nemá to extra smysl. Rapidně ti půjde dolu životnost jak motoru tak i turba.Montáž SSQ BOV je nutností, jinak při zvýšení tlaku a puštění plynu dáš tomu dmychadlu slušně zahulit a po pár ostrejch jízách se s tebou rozloučí.Pokud budeš shánět nějaké díly válí se mi jich tu z předešlých evolucí mraky, tak můžem něco vymyslet.A pokud se chceš podívat a zkusit jak daleko se dá s motorem 1,4GT zajít, stav se někdy u mě ve Varech a rád tě svezu.Jinak na úpravy jsi si nemohl vybrat líp.Punto GT je to nejlepší co jde za rozumné peníze pořídit a dílů na úpravy seženeš mraky a až pojezdíš svojí první imprezu, nebudeš už chtít nikdy nic jinýho.Věř mi, vím o čem mluvím, pro mě se stalo GT drogou a mým snem je dostat se s ním na 400m pod 11sec. v tuto chvíli cca 12,8sec.
Jde opravdu jen o to jak daleko chceš v úpravách zajít.Osobně mám zatím naměřeno na brzdě 270koní a chystá se další evoluce, ale předesílám, že jen v motoru samotném je 200tis kroun a desítky hodin práce problematiky znalého motoráře.Jinak sériový čerpadlo dokáže regulátorem procpat skoro 4 bary, pokud vyřadíš původní regulátor a nahradíš ho něčím třeba od SARD Racing nebo lépe jako já HKS.Na další porce benzínu musíš dát větší pumpu.Osobně jezdím na Walbru a jsem víc než spokojen.Boost controller ti umožní regulovat plnící tlak turba (opět musí sériové ovládání podtlakem pryč) já ho mám doplněn o bypass a ovládám jej z kabiny(při přeplňování až 3 bary je to celkem nezbytnost) a je to užitečná věc. ) ale pokud to jdeš věšet na sériovej motor, nemá to extra smysl. Rapidně ti půjde dolu životnost jak motoru tak i turba.Montáž SSQ BOV je nutností, jinak při zvýšení tlaku a puštění plynu dáš tomu dmychadlu slušně zahulit a po pár ostrejch jízách se s tebou rozloučí.Pokud budeš shánět nějaké díly válí se mi jich tu z předešlých evolucí mraky, tak můžem něco vymyslet.A pokud se chceš podívat a zkusit jak daleko se dá s motorem 1,4GT zajít, stav se někdy u mě ve Varech a rád tě svezu.Jinak na úpravy jsi si nemohl vybrat líp.Punto GT je to nejlepší co jde za rozumné peníze pořídit a dílů na úpravy seženeš mraky a až pojezdíš svojí první imprezu, nebudeš už chtít nikdy nic jinýho.Věř mi, vím o čem mluvím, pro mě se stalo GT drogou a mým snem je dostat se s ním na 400m pod 11sec. v tuto chvíli cca 12,8sec.
Re: Palivové čerpadlo punto GT
earthquaker: a pokud tam navališ takovy šileny upravy, tak co motor, respektive válce,píst, komprese a blok...to přece nemuže vydržet..bojím se že kdybych tam dal chip+boost controler ta už to bude problém
- earthquaker
- Fiaťák
- Příspěvky: 51
- Registrován: 03 črc 2010, 09:46
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Palivové čerpadlo punto GT
SIKI: písty mám z titanu stejně jako ventily, plechové těsnění pod hlavou, kovanej spodek, pevnostní šrouby v hlavě a problémy nemám, blok vydrží víc než si myslíš díky stroker kitu jsem s ním problém zatím taky ještě neměl, jen odrovnám průměrně jednu hlavu na 3 měsíce a steně tak i dmychadlo je na repasi víc jak doma.Ale když máš na koně, musíš mít i na žito. ) pokud to čipneš, zvedneš trošku tlak turbu a stačí ti regulátor paliva, nemusíš zatím měnit čerpadlo, jediný co je nutný je BOV a Iridiový svíce, standrtní (byť by byli od NGK budeš měnit při každým tankování- dostávají ve vysokém tlaku extrémně na pr..l) jde o to do jakých dimenzí se chceš pouštět a jestli chceš být jen machr nebo fjnšmekr.V jaký kondici máš motor a turbo a co to má nachozeno od poslední repase???
Re: Palivové čerpadlo punto GT
Tak.. turbo nechcu moc trápit(cpat tam chip) propač už neni moc v dobré formě, ale chtěl bych se zeptat, a to, chtěl bych trošku upravit palivo....mam nechat repasovat vstřiky a nebo koupit lepší?? chtěl bych tam dat fuel chip(ale boost ne e)....poradte
Naposledy upravil(a) siki dne 08 lis 2010, 14:32, celkem upraveno 1 x.
Re: Palivové čerpadlo punto GT
chalani nechcem sa Vam tu do toho miesat len som sa chcel spytat erthquakera ci nema nejake video jeho GT v akci.nie ze by som tomu neveril,pokial su peniaze nic nie je nemozne,ale kedze sa do K. Varov nedostanem asi nikdy tak by som to rad videl aspon na videu. tot vše
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
- Da Fate
- Začátečník
- Příspěvky: 45
- Registrován: 24 kvě 2009, 12:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové čerpadlo punto GT
earthquaker si tady hezky pochvaluje svoje getecko, ale to neni problematika tohodle topicu.
fuel chip? z vyssich radku se doctes ze tlak a vstriky staci k vetsimu tlaku turba. A tyhle veci se tam davaji aby se mohla napsat benzinova mapa ke vzduchu. Takze jestlui chces zvysovat vykon u svyho milacka, dej turbo na repas, to je to nejlepsi a jediny co pro nej muzes udelat a pak mu zvedni tlak a nech si nacmarat mapu. Az se budes blizit ke 300konim, zacni se zajimat o vetsi tlaky a objemy paliva. Laicky receno, nesnaz se ochcavat mrtvy turbo vetsim prisunem paliva pro vetsi vykony
fuel chip? z vyssich radku se doctes ze tlak a vstriky staci k vetsimu tlaku turba. A tyhle veci se tam davaji aby se mohla napsat benzinova mapa ke vzduchu. Takze jestlui chces zvysovat vykon u svyho milacka, dej turbo na repas, to je to nejlepsi a jediny co pro nej muzes udelat a pak mu zvedni tlak a nech si nacmarat mapu. Az se budes blizit ke 300konim, zacni se zajimat o vetsi tlaky a objemy paliva. Laicky receno, nesnaz se ochcavat mrtvy turbo vetsim prisunem paliva pro vetsi vykony
Skoda Fabia V-RS- daily machine- 400 Nm, HP Sporting, SPARCO, Speedline
nismo 200SX S13 1.8T 16V- drift machine- UNDER CONSTRUCTION
/ / / / / Punto GT- big love- OMP, Speedline- SOLD
nismo 200SX S13 1.8T 16V- drift machine- UNDER CONSTRUCTION
/ / / / / Punto GT- big love- OMP, Speedline- SOLD
Re: Palivové čerpadlo punto GT
turbo neni mrtvy..ale jede asik tak na 80 procent...chtěl sem se jen zeptat (kdyby sis odmyslel že tam to turbo neni) jak to mam trošku zvětšit..chip mam(fuel i boost) ale chtěl bych tam dat zatim fuel....jinak sem se rozhod že repasuju vstřikovače(nebo lepší-ještě nevim), nerez hadice od turba, repas turba(nebo větší), fuel chip.. ....a tak bych to chtěl nechat, a už neupravovat..intercooler nechcu kvuli ézembé...jaka si myslite že by byla nej.kombinace?
Re: Palivové čerpadlo punto GT
dat tam lepsie turbo,nechat origo vstreky,vacsi intercooler,regulator tlaku turba,regulator tlaku paliva niesu podmienkou ale nic zle nespravis ani ked to tam das.dalej samozrejme adekvatny chips a hura na cesty.siki píše:turbo neni mrtvy..ale jede asik tak na 80 procent...chtěl sem se jen zeptat (kdyby sis odmyslel že tam to turbo neni) jak to mam trošku zvětšit..chip mam(fuel i boost) ale chtěl bych tam dat zatim fuel....jinak sem se rozhod že repasuju vstřikovače(nebo lepší-ještě nevim), nerez hadice od turba, repas turba(nebo větší), fuel chip.. ....a tak bych to chtěl nechat, a už neupravovat..intercooler nechcu kvuli ézembé...jaka si myslite že by byla nej.kombinace?
co sa tyka tych hadic od turba tam mozes dat aj obycajne trubky nerez je len na efekt
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re:
Čus lidi jsem tu poprve a tak nevim jestli pisu na spravne misto s touto otazkou tak kdyztak sorry. Dostalo se mi do ruky punto GT turbo ne pul roky stary ale predchozi majitej s tim jezdil jak prase tlaci 1.0bar je tam KN filtr sáni a otevrenej vejfuk ragazzon potom katt off bez chipu a ma to necelejch 150koni. Mohli by ste mi poradit kolik to turbo tak nejak optimalne snese tlacit aby nejakou dobu vydrzelo a jestli se daj prohodit vstriky z fiata coupe 2.0 16v 140kw? A co je pravdy na tom, ze strop nadimenzovani tohodle motoru je na 220koní? ma predstava je dostat se na 200kobylek pak to chci nechat. postacej k tomu seriovy hadice a intercooler? ci se bude muset menit neco dalsiho?jinak co jsem pochopil tak by mi melo stacit seriovy tlak paliva na tuten vykon co chcu. Diky