Stránka 1 z 6

Netusim,pomozte som zufala

Napsal: 09 kvě 2010, 22:26
od lienka
Ahoj,mam punto II 1,9D 188/3000A doteraz som s nim nemala problem az doteraz.Jeden den mi nenastartoval,nechala som ho odpocinut a nastartoval bez akychkolvek problemov.chvilu som s nim behala a spravi to zas.Chlapik v garazovom servise mi vymenil dislove cerpadlo,no auto to robi nadalej.kupila som aj novu baterku,stale nic.neovplivnuje to ani teplota motora ani dlzka jazdy.proste si nenastartuje.diagnostika nic neukazuje.Moze byt problem v tom ze mi jeden pan odstranil nefunkcny alarm?Ale potom to asi mesiac jazdilo bez problemu.Ak niekto viete prosim pomozte.Dakujem Lenka

Re: Netusim,pomozte som zufala

Napsal: 09 kvě 2010, 22:56
od Muflon2710
ked startujes pockas kym zhasnu kontrolky lebo vtedy ti auto nasava benzin...moze to by ze mas aj pokazeny starter alebo sitic ak sitis skus pry startovani pridat plyn...alebo skus aj popisat ze ako znie motor ked startujes...a niektore auta maju aj poistky proti nastartovaniu.

Re: Netusim,pomozte som zufala

Napsal: 09 kvě 2010, 23:07
od lienka
je to disel.motor toci,ale nema stavu,preto mi aj menil vstrekovacie cerpadlo,udajne nedavalo palivo.bude to asi nieco s elektrikou,ale co?to ma trapi :? imobilizer,alebo ten vystrihany alarm?

Re: Netusim,pomozte som zufala

Napsal: 09 kvě 2010, 23:23
od Muflon2710
skusala si precistit palivovu sustavu ze ci nemas zaspineni filter dnes tie pumpy tak salia ze az... exzistuju rozne ma sa to robit po kazdych 10000..ci to aj tam nemas zanesene.

Re: Netusim,pomozte som zufala

Napsal: 10 kvě 2010, 00:54
od lienka
Aj to som skusala a bez vysledne,mam tam novy palivovy filter.ja uz netusim v com to moze byt,nie som uplny laik,ale toto ma uz doslova serie,myslela som si ze to bude bez problemou,alebo len bezna udrzba.

Re: Netusim,pomozte som zufala

Napsal: 10 kvě 2010, 01:51
od Muflon2710
co sviecky a elektrika stava sa to ked je vlhko?

Re: Netusim,pomozte som zufala

Napsal: 10 kvě 2010, 08:14
od TV-Punto
omg uz par krat pisala ze je to DIESEL


k teme: vtedy, ked ti to nechce naskocit motor sa toci ale nenaskoci? alebo pretocis klucik a nic?

Re: Netusim,pomozte som zufala

Napsal: 10 kvě 2010, 12:54
od jani
hmm tak ten garazovy mechanik je frajer,hned meni cerpadlo :lol: kludne to moze byt imobilizerom,ze blokuje cerpadlo,ako u VW group.Nesvieti ti kontrolka imobilizera?ak nie tak rozober pristrojovku,pozri ziarovku ci nie je vypalena,alebo ci tam vlastne je(pri otoceni klucika by mala prebliknut ak je ok )

Re: Netusim,pomozte som zufala

Napsal: 10 kvě 2010, 18:24
od lienka
Ahojte,ste strasne zlati ze mi chcete pomoct s mojim problemom,ale imobilizer by mal byt ok,pretoze pri zopnuti kluca ho preblikne a zhasne.motor toci,ale nenaskoci a zacne svietit cervena kontrolka,neviem co znamena,podoba sa to na "motor".obcas sa k tomu prida kontrolka serva.takze tak som na tom.Myslite si ze mam vymenit riadiacu,pretoze mi to jeden znamy doporucil,alebo sa da niak resetnut?Dakujem Lenka.

Re: Netusim,pomozte som zufala

Napsal: 10 kvě 2010, 18:41
od onc
... pokud se ti po neuspesnem startu rozsviti kontrolka motoru tak je chyba ... zajed si na diagnostiku a ta by ji mela vypsat ...
... jinak se tady muzem dohadovat a vymenis pul auta a furt to bude spatny ...

Re: Netusim,pomozte som zufala

Napsal: 10 kvě 2010, 21:14
od SpiritWolker
a diagnostikovat vtedy ked svieti ta kontrolka a nie ked nesvieti :D lebo ked nesvieti tak diagnostika nemusi potom najst chybu, alebo nezostane zapisana v pamäti, niekedy sa chyby pri startovani auta zmazu z pamäti

Re: Netusim,pomozte som zufala

Napsal: 10 kvě 2010, 21:43
od johnyvine
Lienka neviem ci tvoje Punto ma zhavice, ale ak ma tak ich postupne prekontroluj pripojenim na baterku. mal by ta kazdy pekne rozsvietit

Re: Netusim,pomozte som zufala

Napsal: 10 kvě 2010, 22:00
od Michal L
No, nepoznám celkom diesel od fiata, ale keď som mal Peugeot 205 diesel, tak mi takéto niečo robil elektromagnetický ventil takzvaný chcípač. Neviem, či také niečo má aj fiat, ale predpokladám, že nejako to treba chcípnuť, takže by sam tam niečo také mohlo vyskytovať.
Michal

Re: Netusim,pomozte som zufala

Napsal: 11 kvě 2010, 21:15
od punťas hgt
Mno řekl bych, že je několik kroků, které by se daly udělat. Jak psal kolega víš na čerpadle bude stop ventil-ten by měl ovládat imobilizér. Je potřeba změřit, zda jde na stop ventil napětí a jestli skutečně spíná-může se zasekávat. U peugeotu boxer jsem se setkal s tím, že kontrolka imob. fungovala ale jednotka imob. už neposlal napětí do stop ventilu, proto změřit, jestli tam jde napětí a jestli skutečně spíná. Mno a pak kolegové napovězte-neznám punta diesely, ale má to auto nějakou řídící jednotku??? Pokud ano, může byt problém v jednom z hlavních relé (dost častá závada např. u octavii rele číslo tuším 109-všechno na palubce funguje(žhavení,imob......, točíte motorem a nic. Rele nepustí napětí do ř.j. Závadu zjistíte jenom tehdy,pokud se aktuálně vyskytuje, protože diagnostika nenajde jednotku a nemůže se s ní spojit. Když relé náhodou sepne, tak jednotka nenahlásí žádnou závadu. U těch octavii se převážně jedná o studený spoj v relé, nebo o vyhřáté kontakty v relé=propájet, nebo vyměnit)

Re: Netusim,pomozte som zufala

Napsal: 11 kvě 2010, 22:06
od mad mike
kontrolka motoru znamená závadu na elektroinstalaci motoru. takže popořádku:
1-zkontrolovat a odvodnit palivový filtr
2- zkontrolovat napětí baterie a alternátoru
3- zkontrolovat a prostříkat Kontoxem(kontaktolem) veškeré konektory kolem motoru, jestli nejsou volné atd.
4- zkontrolovat stav a těsnost pal. potrubí
5-zkontrolovat funkci dopravního čepadla(chod, konektory, kabeláž, sítko) v nádrži + plnící tlak( tento bod se týká dieslů s vysokotlakým vstřikovacím čerpadlem, nevím jestli to teda mají všechny)
6-zkontrolovat a proměřit relátka týkající se fungování motoru
7- pokud se po tomhle všem nezadaří tak teda zkusit diagnostiku