Stránka 1 z 1
Big problem !!!
Napsal: 09 čer 2006, 08:05
od Gregi
Kupil som toto auto z jedneho bazaru. Popozerali sme ho previezli sa. Vsetko bolo v poriadku az na kozmeticke vady, s ktorymi som bol zmiereny. Po podpisani zmluvy sme sli domov i s novym prirastkom. Na ceste domov vsak auto prestalo tahat v nizkych otackach (muselo ist cez 2,5 tis aby ako tak islo). Volal som majitelovi, ze co mi zatajil o tom aute a co to s tym autom je. No on tvrdil ze nevie, ze s nim normalne jazdieval do prace (udajne filter, sviecky). Boli sme skoro doma tak ze to nechame pozriet v servise. Dosli sme skoro az domov, no par km od domu sa stalo to najhorsie ked auto z nicoho nic zhaslo a vyplo sa. Posilovac, brzdy samozrejme off. Esteze som bol na rovinke a nesiel som rychlo no i tak som mal problemy s bezpecnym zastavenim. Pokusal som sa to este zajazdy nahodit, ale bezvysledne. Auto ani neskrtlo. Baterka je v poriadku no starter sa ani len neotoci, necukne.
Nestretli ste sa s tymto problemom, alebo niecim podobnym. Co by mohol byt kamen urazu (elektrika, kusnuty motor - auto plynule vyplo nic necuklo tak asi nie, tesnenie, poistky ...). Bolo to mojich najhorsich 100 km na aute
Hoc aku radu ocenim.
Dakujem za skoru odpoved .
Napsal: 09 čer 2006, 16:47
od lacin
A kdyz otocis klickem, abys zastartoval, kontrolky normalne sviti, nebo zhasnou? Jestli zhasnou a je baterie ok, zkontrolovat veskery pripojeni baterie (svorky, ukostreni na prevodovce i na karoserii). Prip. promerit. Ale tohle by ani moc nesouviselo s tim cukanim (vynechavanim v nizsich otackach). Co je to za motor? Kolik byl tlak oleje? Netlaci ti olej pres vicko ven?
Viem co mu je
Napsal: 14 čer 2006, 12:25
od Sparco
Serus ja mam tiez coupecko a viem co mu je. ked pojdes do autorizovaneho servisu povedia ti ze je to vstekovanie ale je to celkom nieco ine su to cidla ja som menil vsetky je ic tam 8 das nove a auto pojde jak hodinky
Napsal: 27 čer 2006, 19:54
od Marcel 20VT
tak už je to vyřešený? docela mě to zajímá!
Taakze
Napsal: 05 črc 2006, 02:04
od Gregi
No tak mam velku smolu. Bolo to v servise u znameho a auto je zadrete na lozisku kluky. Po naslednom rozobrati celeho motora sa zistilo omnoho viac veci (zavad)
. Pravdepodobne predchadzajuci majitel chodil na sucho (nazval by som ho k....). Olej tam vsak bol a mazalo to i pocas jazdy v poriadku no to nepomohlo k stavajucemu stavu toho motora. Ten motor bol totiz pridrety uz pred tym nez som to zadrel ja. Teraz zhanam motor v dobrom stave a za good cenu. Oprava je vlastne repasia celeho motora a to je uz skoro cena polovice auta. Pre mna to je vlastne financny kolaps. Neviete mi poradit aspon dobrych dodavatelov na nahradne diely? Alebo najlepsie by bol ten komplet motor v kondicii cca do 25 tisic. To vsak uz neverim, ze sa da zohnat
(co som obvolal bud drahy alebo rozobraty a pochybny stav).
Dik za kazdu radu.
Napsal: 05 črc 2006, 07:15
od Marcel 20VT
tyhle motory mají slabinu v mazání,lépe řečeno dokud je olejové čerpadlo v pořádku tak je vše OK,ale to čerpadlo má malou životnost a když ho majitel včas nevymění tak mazací klesne až na neúnosnou mez a havárie na sebe nedá dlouho čekat. Tohle už se na
www.fiatcoupe.cz řešilo snad milionkrát. Jiný motor bude téměř jistě v podobném stavu a tak ho kup pouze s dobře sepsanou písemnou zárukou protože bude určitě taky mizernej. Nejlepší je ten motor dobře zrepasovat - vyjde to dráž,ale efekt je zaručenej!!!