Stránka 1 z 2

Přelévání vody při přidání plynu

Napsal: 05 dub 2010, 19:57
od Annabelle
Dobrý den,

mám takový problém neproblém...nevím, jestli to něčemu vadí nebo ne - docela často se při zařazení a následném přidání plynu na jedničce nebo dvojce ozve jakoby "žbluňkání vody" nebo jako by se tekutina někam načerpávala - je to poměrně hlasitý - u dalších převodů už to slyšet není. Nezáleží na teplotě motoru, dělá to hned po startu i při jiízdě - jde mi hlavně o to,jestli se s tím dá normálně jezdit bez toho aniž bych něco zanedbala. Topení topí dobře. Měněna vodní pumpa.

Re: Žbluňkaní při přidání plynu

Napsal: 05 dub 2010, 20:05
od xeromax
malo vody v chladiacom okruhu, odvzdusnit okruh a doliat vodu

Re: Žbluňkaní při přidání plynu

Napsal: 05 dub 2010, 20:16
od Annabelle
Tvrdili mi, že vody je tam dost - resp. kdyby tam nebyl dostatek, asi by to úplně dobře netopilo? mně to topí celkem solidně..

Re: Žbluňkaní při přidání plynu

Napsal: 05 dub 2010, 20:28
od Petr1968
xeromax má pravdu. Také mi to dělalo.Málo kapaliny a možná trochu zavdušněné.

Re: Žbluňkaní při přidání plynu

Napsal: 05 dub 2010, 20:41
od Annabelle
OK:) to budu muset sehnat nějakýho šikulu, kterej by to udělal....

Re: Žbluňkaní při přidání plynu

Napsal: 05 dub 2010, 20:47
od Snowfox
Já se teda přidám,mě to dělá taky a odvzdušnený to mám kvalitně a chladici kapaliny mam taky dost,co me poradite? :-)

Re: Žbluňkaní při přidání plynu

Napsal: 05 dub 2010, 21:10
od xeromax
ja som to napisal preto lebo to bola aj moja vlastna skusenost a odvzdusnenie zabralo, ine to nema byt co

Re: Žbluňkaní při přidání plynu

Napsal: 05 dub 2010, 21:15
od Petr1968
Jedině odvzdušnit při zahřátém motoru. Mě to přestalo. Tedy otevřít dříve samozřejmě,než se to zahřeje :mrgreen:

Re: Žbluňkaní při přidání plynu

Napsal: 05 dub 2010, 22:44
od Snowfox
To sou mi rady...tak pokročíme..při zahřátým motoru jsem otevrel zadní odvzdušnovák a nechal ho vyprskat všechen vzduch kterej tam byl (jakože tam zadnej nebyl takze hned tekla kapalina) takze nvm..zavzdusneni to asi nebude .-)

Re: Žbluňkaní při přidání plynu

Napsal: 05 dub 2010, 23:03
od Petr1968
Zadní myslíš který?Na spojovacím díle hadice topení? A co ten odvzdušňovací šroub na chladiči? Co jiného by tam žbluňkalo? Benzín v nádrži? :wink:

Re: Žbluňkaní při přidání plynu

Napsal: 06 dub 2010, 12:20
od Annabelle
Neporadíte mi jak na to? Resp. zvládnu to sama? Úplnej lempl nejsem, ale přesně nevím, kde je ta nádržka do který tekutinu nalít apod.:)

Re: Žbluňkaní při přidání plynu

Napsal: 06 dub 2010, 12:50
od xeromax
nadrzka na dolievenie je pri lavom svetle ked stojis proti autu a pozeras do motora, na drhej strane chladica je ventil, ten povolis a dolievas dokym odtial nejde voda, potom dotiahnes a povolis druhy ventil, ten je na ciernej hadici pri baterke, dolejes dotiahnes, hotovo, niekde tu najdes aj presnejsi postup aj umiestnenie jednotlivých dielov

Re: Žbluňkaní při přidání plynu

Napsal: 06 dub 2010, 13:05
od Snowfox
2petr " jelikoz se ten zadní dělá jako druhej po tom co je na chladiči tak ten jsem bral jako samozřejmost...

2annabelle http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/chladk.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Žbluňkaní při přidání plynu

Napsal: 07 dub 2010, 20:48
od Graun
Snowfox píše:2petr " jelikoz se ten zadní dělá jako druhej po tom co je na chladiči tak ten jsem bral jako samozřejmost...

2annabelle http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/chladk.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Až na ty fotky, to pak sedí...ona má MK2. Tam je to trošku jinak.

2annabelle: Doporučuji Ti při zahřátem motoru pod hadrou povolit ten odvzdušňovací šroubek na hadici topení (je to v místě pod filtrem vzduchu) a uvidíš, že půjde vzduch z hadic ven. Také i ten druhý na chladiči. Pak jen stačí dolít vodu. Většinou to je nutné dělat několikrát, až se to odvzdušní celé. Někdy to dělám i při nastartovaném motoru.

Re: Žbluňkaní při přidání plynu

Napsal: 08 dub 2010, 15:18
od Pepik
Graun píše:
Snowfox píše:2petr " jelikoz se ten zadní dělá jako druhej po tom co je na chladiči tak ten jsem bral jako samozřejmost...

2annabelle http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/chladk.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Až na ty fotky, to pak sedí...ona má MK2. Tam je to trošku jinak.

2annabelle: Doporučuji Ti při zahřátem motoru pod hadrou povolit ten odvzdušňovací šroubek na hadici topení (je to v místě pod filtrem vzduchu) a uvidíš, že půjde vzduch z hadic ven. Také i ten druhý na chladiči. Pak jen stačí dolít vodu. Většinou to je nutné dělat několikrát, až se to odvzdušní celé. Někdy to dělám i při nastartovaném motoru.
Můžete odvzdušňovat do aleluja.A ono se to potvora zase zavzdušní.A pak jednoho dne to nastartuje pouze na tři válce a pak to bude pořád zlobit.Mám ten samý problém a můj verdikt - počátek vady těsnění pod hlavou.