Stránka 1 z 1

Cudne klepanie motoru pri brzdeni

Napsal: 29 bře 2010, 17:04
od KANY
Zdravim,
mam punto mk2 1.9 JTD 59 kw r.2001, problem je v tom, ze niekedy pri nahlom brzdeni zacne motor divne klepat, ked uplne zastavim da sa to opat do normalu... taktiez som si vsimol ze mi z motora vyraza olej tam kde je otvor pre doliatie oleja ale aj tam kde sa kontroluje stav oleja, neviem ci to nejak suvisi s tym klepanim pri brzdeni ale predtym mi ten olej tak nevyrazal.

Re: Cudne klepanie motoru pri brzdeni

Napsal: 30 bře 2010, 06:57
od Graun
KANY píše:Zdravim,
mam punto mk2 1.9 JTD 59 kw r.2001, problem je v tom, ze niekedy pri nahlom brzdeni zacne motor divne klepat, ked uplne zastavim da sa to opat do normalu... taktiez som si vsimol ze mi z motora vyraza olej tam kde je otvor pre doliatie oleja ale aj tam kde sa kontroluje stav oleja, neviem ci to nejak suvisi s tym klepanim pri brzdeni ale predtym mi ten olej tak nevyrazal.
Mrkni na odvětrávání klikové skříně (hadice, která jde do sání). Zřejmě jej máš ucpané. To by mohlo způsobobat přetlak v klikové skříni a také ten efekt co popisuješ.

Re: Cudne klepanie motoru pri brzdeni

Napsal: 16 dub 2010, 23:22
od majomix
Graun píše:
KANY píše:Zdravim,
mam punto mk2 1.9 JTD 59 kw r.2001, problem je v tom, ze niekedy pri nahlom brzdeni zacne motor divne klepat, ked uplne zastavim da sa to opat do normalu... taktiez som si vsimol ze mi z motora vyraza olej tam kde je otvor pre doliatie oleja ale aj tam kde sa kontroluje stav oleja, neviem ci to nejak suvisi s tym klepanim pri brzdeni ale predtym mi ten olej tak nevyrazal.
Mrkni na odvětrávání klikové skříně (hadice, která jde do sání). Zřejmě jej máš ucpané. To by mohlo způsobobat přetlak v klikové skříni a také ten efekt co popisuješ.
Graun: mozes trochu podrobnejsie opisat ktora je to hadica? a čo s nou?

Re: Cudne klepanie motoru pri brzdeni

Napsal: 19 dub 2010, 21:45
od Graun
2majomix: Když se podíváš na hadici, která vede do sání (za turbem) a je napojena někde do klikové skříně. Je ji nutno odpojit a zkusit profouknout. Pokud totiž nemá tlak kde odcházet, tlačí se jinde než do sání. Druhou věcí je, zda se nemůže stát, že by turbo to tlačilo nazpět přes klikovou skříň. Nejsem si jistý, jak to je u dieselu.