Stránka 1 z 1
opakovanie zavad
Napsal: 23 bře 2010, 22:13
od Gustoo
zaujimalo by ma ako je to s opakovanim zavad na Puntach MKII - zblbnute stierace, servo, kontrolky airbagov..... tieto som tu aspon vycital ako najcastesie.
dalej by ma zaujimalo ako je to stymi miskami ulozenia tlmicov - ked su posunute dozadu je to ok alebo nejaky problem? Bolo to tu kedysi davno rozoberane ale konecny vysledok nebol ziaden.
dalej motor - jazdim dost v horskych oblastiach. diesel radsej nie - takze by bola asi vhodnejsia 1.2 16V ako 8V? Je tu niekto kto na tom motore ma ale 150 000-200 000km?
je Punto tichsie vo vnutry ako Seicento ??? - co sa tyka hluku od kolies
Re: opakovanie zavad
Napsal: 23 bře 2010, 22:56
od xeromax
misky zavada niesu, dnes som menil pruziny, tak som to kukal a tlmic nieje v osi z osou otacania kolesa takze sa cely tlmic akoby vyklapa, to sposobuje pohyb hornej misky
Re: opakovanie zavad
Napsal: 24 bře 2010, 18:38
od mad mike
stěrače, serva či kontrolky jsou časté problémy i u jiných aut
.
v horách bych šel asi do dieslu a nejlépe těžší auto s pohonem 4x4 .
hluk záleží hlavně na vzorku pneumatik, jinak tohoto si při jízdě nevšímám takže asi dobré.
za info o tlumičích xeromaxovi dík
Re: opakovanie zavad
Napsal: 25 bře 2010, 09:14
od JardaK.
Gustoo píše:zaujimalo by ma ako je to s opakovanim zavad na Puntach MKII - zblbnute stierace, servo, kontrolky airbagov..... tieto som tu aspon vycital ako najcastesie.
dalej by ma zaujimalo ako je to stymi miskami ulozenia tlmicov - ked su posunute dozadu je to ok alebo nejaky problem? Bolo to tu kedysi davno rozoberane ale konecny vysledok nebol ziaden.
dalej motor - jazdim dost v horskych oblastiach. diesel radsej nie - takze by bola asi vhodnejsia 1.2 16V ako 8V? Je tu niekto kto na tom motore ma ale 150 000-200 000km?
je Punto tichsie vo vnutry ako Seicento ??? - co sa tyka hluku od kolies
Mám Punto MkII, 1,9 JTD, nejsem první majitel, má najeto přes 200 tis. km, olej nežere, dlouhodobá spotřeba těsně pod 5 l a kromě blbnutí serva v zimním období o žádných závadách nevím! Jinak nerozumím, proč do horských oblastí diesel raději ne, řekl bych, že spíše naopak - nafťák má dost síly, takže jedeš i do kopce na jednu rychlost a nemáš problém typu, že na trojku u benzínu musíš řadit nahoru, ale na čtverku už to zase netáhne! Řekl bych, i že odhlučnění je u nafty docela dobré, ale srovnání se Seicentem nemám, ještě jsem v něm neseděl.
Re: opakovanie zavad
Napsal: 25 bře 2010, 13:40
od Gustoo
no moc toho nenajazdim - cca 8000km rocne, okrem toho hned od bytovky rano idem cca 6km do prudkeho kopca a potom este 20km viac menej rovina. terajsi diesel to nezvlada a este na konci trasy mam studene auto - interier hlavne. nevravim o tom ze benzinak je ovela jednoduchsi ako JTD. Uz chcem jednoznacne benzin.
Re: opakovanie zavad
Napsal: 25 bře 2010, 20:44
od mad mike
no to že se auto neohřeje může být způsobeno vadným termostatem.
nejsem si jistý zda 1,2 8V ten kopec zvládne líp jak JTD
a 1,2 16V je zase stejně složitá jako JTD. na druhou stranu při takovém počtu najetých km teda benzín
Re: opakovanie zavad
Napsal: 27 bře 2010, 06:58
od Michal L
Ahoj, skúsim prispieť aj svojou skúsenosťou. Rovnako bývam v horách /Tatry/. Predchádzajúce auto bolo Peugeot 205 1.8 hladký ropák. Ako výhodu som videl to, že v snehu nemal konkurenciu. Za 4 roky sa mi ani raz nepodarilo zapadnúť. Nevýhoda bola starosť o naftu, aby nezamrzla, v lete to dralo predné gumy od ťažkého motora a olej som tam musel meniť každých 10 000km. Kúrilo mi to po zhruba 3km rovnako ako teraz nové Punto mk2 1.2 8V. Ja najazdím za rok cca 15 000km. Ak porovnám ťah do kopca snáď jediný rozdiel je ten, že ropákovi po ceste z Tatranskej Štrby na Štrbské pleso po celú cestu stačila štvorka, na punťovi treba v zákrutách a hlavne vo výjazdoch pomôcť trojkou. Teraz som po prvej trochu slabšej zime čo sa týka snehu, ale pri každovíkendovej lyžovačke s trochu citu zo spojkou som zo snehom nemal problém ani teraz. Len som zaregistroval, že už to nie je ten tank ako dvestopäťka
. Toľko moja skúsenosť.
Michal