Stránka 1 z 2

chladicí kapalina

Napsal: 11 bře 2010, 23:13
od kamisacek
Kluci mám menší problém. nevím čím to je já když jedu normálně nejedu nějak rychle nebo tak tak mi v nádobce na chladici kapalinu drží dobře jakmile jedu víc než 140 tak to začne házet vodu pře uzávěr nádobky na chladicí kapalinu ven přes víčko nevíte čím to může být prasklej chladič nebo v něčem jínem je chyba prošel jsem všechny topici a nikde nebylo to co zajímá mě prosím poradte
Mám 1,7TD 52 KW ELX

Re: chladicí kapalina

Napsal: 12 bře 2010, 18:15
od vlasto14
nechod 140 ale staci 90 ziadny problem :)

Re: chladicí kapalina

Napsal: 12 bře 2010, 22:50
od lumog
Spatny uzaver nadobky,vela chlad.kapaliny.

A ako casto jazdis 140km/h?

Re: chladicí kapalina

Napsal: 13 bře 2010, 09:16
od dedii
ides moc pomaly , nad 180 to zase funguje ako ma , vyskusaj :-) :D

Re: chladicí kapalina

Napsal: 13 bře 2010, 09:39
od kamisacek
občas když letím do Prahy tak jedu 140 z začátku nic vše ok ale jak to stoupá vejš ta rychlost na 150 a tlačí turbo tak lítá voda

Re: chladicí kapalina

Napsal: 13 bře 2010, 09:54
od Toti
A to ako bežne jazdíš 140-150 na tom ? To by som chcel videť tu spotrebu potom lebo odhadujem že pri takej rýchlosti to točí asi cez 4 tisíc. A sorry za OT.

Re: chladicí kapalina

Napsal: 13 bře 2010, 20:36
od Pun-to
Pravděpodobně prasklá hlava nebo fouklý těsněnní.

Re: chladicí kapalina

Napsal: 14 bře 2010, 13:57
od PotkanGT
aj ja si myslim.hlava alebo tesnenie ale bude to len nieco male ked ti to normalne funguje.

Re: chladicí kapalina

Napsal: 16 říj 2010, 12:43
od ZeLo
Zdar Puntaci.

Chystam sa vymenit chladiacu kvapalinu ale ani za toho boha neviem kde je odvzdusnovaci ventil pri kureni. Mam punto MK1 55s r.v 1996.
Pls poradte kde ho najdem lebo uz si neviem dat rady. Ak by bolo dake foto moc by potesilo. mozete poslat aj na m.zelinka1@gmail.com.

Vopred diky.

Re: chladicí kapalina

Napsal: 16 říj 2010, 15:41
od PotkanGT
ZeLo píše:Zdar Puntaci.

Chystam sa vymenit chladiacu kvapalinu ale ani za toho boha neviem kde je odvzdusnovaci ventil pri kureni. Mam punto MK1 55s r.v 1996.
Pls poradte kde ho najdem lebo uz si neviem dat rady. Ak by bolo dake foto moc by potesilo. mozete poslat aj na m.zelinka1@gmail.com.

Vopred diky.


punto ma odvzdusnovaci ventil na chladici hore pri spolujazdcovom svetle. pokial ma pamet neklame nikde ine uz odvzdusnovak neni a okrem toho radiator kurenia je nizsie nez chladic a vyrovnavacia nadobka,takze by tam ani byt nemohol :D

Re: chladicí kapalina

Napsal: 16 říj 2010, 15:46
od peta.smolik
kamisacek píše:občas když letím do Prahy tak jedu 140 z začátku nic vše ok ale jak to stoupá vejš ta rychlost na 150 a tlačí turbo tak lítá voda
To vypadá že máš spíš prasklou hlavu páč kdyby to bylo těsněním tak by to tlakovalo při jakýkoliv rychlosti ale když až při 140 tak zřejmě jde o malou prasklinu která se projeví jen při větší námaze(větší rychlost=víc otáček=větší tlak v hlavě)tak bych řekl že ti jde vzduch do chladící kapaliny a tím jí zvedá a ta má snahu jít ven... No a nebo se pletu???

Re: chladicí kapalina

Napsal: 12 led 2011, 06:51
od vlapin
peta.smolik píše:
kamisacek píše:občas když letím do Prahy tak jedu 140 z začátku nic vše ok ale jak to stoupá vejš ta rychlost na 150 a tlačí turbo tak lítá voda
To vypadá že máš spíš prasklou hlavu páč kdyby to bylo těsněním tak by to tlakovalo při jakýkoliv rychlosti ale když až při 140 tak zřejmě jde o malou prasklinu která se projeví jen při větší námaze(větší rychlost=víc otáček=větší tlak v hlavě)tak bych řekl že ti jde vzduch do chladící kapaliny a tím jí zvedá a ta má snahu jít ven... No a nebo se pletu???
Zdarec, reším něco podobnýho, z expanzky mi zmizela voda a od tý doby se to pořád tlakuje ikdyž nejedu zas tak rychle. Vždycky ji otřu a stejně je na ní stopa po kapalině. Dneska jsem trošku zaspal v frčel do práce trošku rychleji ( 140-150) a když jsem zasatavil tak šlo z pod kapoty pára. Raději jsem to ani neotvíral. Takže jestli se mi to tlakuje pořád tak je to teda "jenom! tesnění? Jednu hlavu už mám za sebou a do další se mi už nechce. Nebo je ještě nějaká jiná variata? Dá se zjistit jestli je prasklá hlava jinak než ji nechat natlakovat? Tak mi to nedalo a byl jsem se podívat do nádobky. Nevyvařilo se to všechno, tak možná 70 - 80% obsahu nádobky. Přitom to v pohodě topilo, možná až moc.

Re: chladicí kapalina

Napsal: 14 led 2011, 09:41
od Reno
Ak sa môžem pridať,mám tiež tento problém.Od určitého času sa mi svojvolne zavzdušňuje chladenie a hladina chl.kv. sa mi pri zohriatom motore zodvihne asi o 3cm. Potrweboval by som poradiť,či je to tesnením pod hlavou,alebo to môže spôsobovať aj niečo iné? Za radu vopred Dík.

Re: chladicí kapalina

Napsal: 14 led 2011, 10:45
od peta.smolik
Reno píše:Ak sa môžem pridať,mám tiež tento problém.Od určitého času sa mi svojvolne zavzdušňuje chladenie a hladina chl.kv. sa mi pri zohriatom motore zodvihne asi o 3cm. Potrweboval by som poradiť,či je to tesnením pod hlavou,alebo to môže spôsobovať aj niečo iné? Za radu vopred Dík.
Začal bych termostatem páč by mohl bejt špatnej a je to minimální investice Pokud by se to projevovalo i s novým termostatem stejně tak je to na jisto těsnění pod hlavou PS: U motorů fire hlavy nepraskají teda ještě jsem to neviděl a ani o tom nikdy neslyšel...

Re: chladicí kapalina

Napsal: 14 led 2011, 11:57
od Fénix
Také jsem to neslyšel. Odchází pouze těsnění a to nahoře i dole.