Stránka 1 z 1

Vynechávání motoru

Napsal: 08 bře 2010, 17:57
od Lord Vader
Zdravím, poslední dobou, během dvou týdnů se mi to stalo třikrát, jsem spozoroval, že když jedu mezi 1 000 - 2 000 otáčkami, motor na přestane táhnout. I když sešlápnu plyn na podlahu přes dva tisíce se nedostane, začne škubat. Auto se skoro zastaví bez tahu. Za pár sekund se zase dostane do otáček a je to v klidu. Taková chvilková indispozice. Řídící jednotka nehlásí žádný problém. Jen občas zahlásí vodu v palivovém filtru. Mám se bát? nebo je to normální..poslední dobou jezdím dost šetrně na spotřebu a motor nevytáčím nad 2 000 ot.
Díky za pomoc. Kuba

Re: Vynechávání motoru

Napsal: 09 bře 2010, 08:23
od Mark L.
No ja teda nevim, ale nebylo by lepsi odvodnit filtr a pak mudrovat? Pokud se do paliva a do vstriku ta voda dostane tak to jiste muze vynechavat. Spis se divim, ze to nezkape uplne. S tim bych asi nemel to srdce jezdit.
P.S. Ono lze jezdit do 2tis otacek? Ja vim je to diesel, taky ho nevytacim jako benzin, ale neprekracovat 2tis je snad tyrani :)

Re: Vynechávání motoru

Napsal: 09 bře 2010, 12:28
od Lord Vader
Tak jistě, proto se na to ptám. Jelikož mi hláška o vodě v systému vyskočí tak jednou-dvakrát do měsíce a nikde na naftovém filtru nemůžu najít okalovací ventil(dole je jen čidlo), chtěl jsem tu vodu ven dostat aditivy.
Týrání to není a motor se nedusí, samozřejmě že se nedá jezdit kdovíjak rychle, ale cestu do práce obstojně zvládnu se spotřebou pod 6l. Jinak bych se pod 7l neuměl dostat a má dlouhodobá spotřeba je tak 7,2l a to nejsem žádný střelec. Furt se divím kde všichni beou tu ůžasnou spotřebu 5-6l :shock: tak prostě zkouším jezdit jinak.

Re: Vynechávání motoru

Napsal: 09 bře 2010, 12:57
od Mark L.
To je zvlastni. Asi to teda patri do jinyho vlakna, ale kdyz uz jsi to nakousl, tak ja jezdim do 6l v zime a do 5.5l v lete. Rozhodne se neomezuju na 2tis otacek, ale je pravda ze auto nehonim jak zdutou kozu. Dosahnout teto spotreby pri mem rezimu (odhadem 10% mesto, 20% dalnice, 70%okresky) neni problem, mimo jine si proto tak v MPle libuju. Mam JTD 115k. Jak tak koukam ty mas rok 2005, takze MultiJET120k. Proste jiny motor. Ted mne nekamenujte, v tomhle si jistej nejsem.
Jinak o tom filtru je neco tu: https://www.club-fiat.com/viewtopic.php ... ilit=odkal*
Manual o vypousteni kondenzatu rika: Obrázek

Re: Vynechávání motoru

Napsal: 09 bře 2010, 14:34
od Lord Vader
Multijet nemám, mám 115 JTD. Je divné, že já tam ten odkalovač nemám, jak už jsem psal na dně jsou jen káble od čidla, nic víc. A to ho mám nový, měněno ve Fiatu.
Jen škoda, že nemám manuál na Multu II, páč dle manuálu na starou verzi je tam hodně jiných věcí než mám já.
S tou spotřebou fakt nevím, je škoda, že na místním fóru chybí majitelé nových verzí abych mohl porovnat spotřebu.

Sorry za OT.

Re: Vynechávání motoru

Napsal: 10 bře 2010, 07:26
od Mark L.
Manual na MP-II mam, v anglictine. Stahl jsem ji z netu, mozna dokonce z odkazu nekde tady. Pokud chces, tak ti ho poslu pres uschovnu, posli mi SZ. Koukal jsem do nej, opravdu je tam pro problem s vodou ve filtru napsano pouze: "kontaktujte servis". No ja nevim, sam jsem to jeste nedelal, ale co ten smejd odpojit, vylit komplet do kyblu, vymenit filtr, zalit naftou a sup zpet? Na parkovisti asi tezko, vim.
P.S. Sam se musim podivat jestli tam odkalovac mam :)
Je zvlastni jak to ti Giacomove taliani delali, napr. pro Fiat 127 se v literaturach pise o vypustnim sroubu na nadrzi, ale nikdo ho nikdy nevidel. Proste tam neni :lol:

Re: Vynechávání motoru

Napsal: 10 bře 2010, 12:52
od Lord Vader
Supr, budeš hodný. Do SZ ti dám mejl.
No já jsem si na tu výměnu netroufl a tak jsem si ji nechal udělat ve Fiatu tři měsíce nazpět :shock: .