Stránka 1 z 1
Punto JTD,zopár problémov
Napsal: 07 úno 2010, 10:05
od dizlacik
Ahojte, som tu novy, mam zopar problemov z Puntom II ktore mam dva dni
1: Motor 1,9JTD nema výkon, nedymí,neklepe, chod ma normálny ale za jazdynapriklad pri plnom plyne proste ako kedy nechcel ist do otacok,stupaju pomaly azrazu citit take trhnutie a potom to uz ide ako divé, ked potom zase pustim na dlhsie plyn, pridam spet a zase slabee, a tak dookola, cim to moze byt?Kontrolka nesvieti ziadna.Vzduchový filter nový.
2: Stierace mi v prvej polohe nefunguju, teda funguju ale nemaju plynuly chod, trha nimy, druhy a treti stupen ide v pohode, cim to moze byt?
3: Bezp. pás vodiča je zaseknuty, neviem ci je problem v mechanizme alebo sa zasekol o nejaky plast. Co s tym?
4: Prepínaním tlmených a ďiaľkových striedavo svietia, prepnem na dialkove zhasnu tlmene, je to okej?
Dííkes za rady
Re: Punto JTD,zopár problémov
Napsal: 07 úno 2010, 15:22
od l-cizek
a proč kupuješ takovej vrak??
tak na ten pás se musíš podívat ty...ale nejspíš bude něco s tím navijákem a stěrače bych zkusil ten mechanismus prostříknout WDčkem a dát nový, s těma světlama... máš KO přepínač... a s tim motorem?? To nevim, kdyby to byl benzín řeknu ti vyměn svíčky, ale u nafty? Zkusil bych kvalitní naftu, žádný tesco, jinak možná nějakej palivovej filtr... možná i čerpadlo...nevim
Re: Punto JTD,zopár problémov
Napsal: 07 úno 2010, 15:24
od watkoslaw
v akom rozmedzi otacok sa to prejavuje?
Re: Punto JTD,zopár problémov
Napsal: 07 úno 2010, 18:44
od dizlacik
Ani neviem v akom rozmedzi otacok sa to prejavuje, myslim ze to je skor od toho ze drzim podlahu dlhsie a potom to cukne a ide jak pííla, lebo som siel dlhsie napriklad na pol plynu a nic, neviem cim to bude.
Re: Punto JTD,zopár problémov
Napsal: 07 úno 2010, 19:43
od Gajaran
S motorom ti odporúčam ísť na diagnostiku.
So stieračmi mám skúsenosť , stačí otvoriť motorček a poutierať kontakty časovača od vazelíny a bude to OK. S ostatnými prob. som sa nestretol.
Veľ.a šťastia
Re: Punto JTD,zopár problémov
Napsal: 08 úno 2010, 10:21
od kkristian
Co sa tyka tych stieracov, v mojom pripade nenormalne trhali na 1. stupni (kupil som tak auto) a po rozobrati som zistil, ze na kontaktoch vnutri je vazelina na kontaktoch. Cele som to ocistil a odvtedy pohoda.
Re: Punto JTD,zopár problémov
Napsal: 08 úno 2010, 11:04
od hawtin
Ahoj..Ty pri demontaci toho motorku sterace musi ven i ramena sterace, ze? Kurnik ja to nemuzu z toho tisicihranu dostat..musim sehnat nakej stahovak..
Jinak by myslim nebylo od veci neco jako FAQ... sterace trhaji, prepinani svetel, ventilator nejede na urcite poloze, servo, nestartuje za studena/tepla,...
Re: Punto JTD,zopár problémov
Napsal: 08 úno 2010, 11:17
od SpiritWolker
poslal som ti sukromnu spravu, a mam na teba tazku otazku? kto ti v takom stave predal auto? alebo bolo neuveritelne lacne?
Re: Punto JTD,zopár problémov
Napsal: 21 úno 2010, 20:05
od majomix
k tomu motoru: moze to byt v tom ze mas male otačky a nezopne turbo... a pomalicky ako sa otacky zvyšuju tak niekde pri 1300 otačkach zopne a auto sa vtedy zmeny na raketu
kukni pri kolkych otačkach sa ti zapina to turbo
Re: Punto JTD,zopár problémov
Napsal: 24 úno 2010, 15:24
od arapko
nazdáár... okey cize k tvojmu problemu cislo 1.
ako ti hreje motor? nahreje sa rychlo alebo pomaly? to cuknutie ktore spominas je zapnutie turba...turbo zacina fungovat pri teplote motora 60stupnov a viac.. problem moze byt jednoduchy: termostat...takyto problem sme riesili pred mesiacom s nasim puntaakom...
ak je termostat v pohode a motor sa hreje rychlo , nekdesa udrziava si iptimalnych 80-90stupnov tak to budu zanesene turbiny turba....
vybrat a precistit turbo...a povim ti : proces je zdlhavy velmi
treba vybrat X dalsich veci aby si sa k nemu dostal...
na turbe sa nachadza taká chujovinka ktora funguje na principe podtlaku...moze byt iba zaseknuta...alebo zanesene turbo.. dufam ze nic ine to nebude lebo nove turbo.. par stoviek eur
)
prajem vela stastia pri prave a verim ze to bude iba termostat:)) good luck
hehe
Re: Punto JTD,zopár problémov
Napsal: 26 úno 2010, 17:29
od majomix
arapko píše:nazdáár... okey cize k tvojmu problemu cislo 1.
ako ti hreje motor? nahreje sa rychlo alebo pomaly? to cuknutie ktore spominas je zapnutie turba...turbo zacina fungovat pri teplote motora 60stupnov a viac.. problem moze byt jednoduchy: termostat...takyto problem sme riesili pred mesiacom s nasim puntaakom...
ak je termostat v pohode a motor sa hreje rychlo , nekdesa udrziava si iptimalnych 80-90stupnov tak to budu zanesene turbiny turba....
vybrat a precistit turbo...a povim ti : proces je zdlhavy velmi
treba vybrat X dalsich veci aby si sa k nemu dostal...
na turbe sa nachadza taká chujovinka ktora funguje na principe podtlaku...moze byt iba zaseknuta...alebo zanesene turbo.. dufam ze nic ine to nebude lebo nove turbo.. par stoviek eur
)
prajem vela stastia pri prave a verim ze to bude iba termostat:)) good luck
hehe
myslim ze to je poriadna volovyna že turbo zapina az po 60-tich stupnoch... to ako pokial sa ti motor nezohreje na nad 60 stupnov tak jazdiš bez turba?????