na fotkach nevyzera zle, ale realita moze byt uplne niekde inde, pozri si vsetky skla, ci je rovnaky vyrobca, malokto dava do buraneho auta original sklo, vacsinou sa kupi druhe(lacna nahrada inej znacky), taktiez pozri predne svetla ci su rovnakej znacky, videl som vela punt co mali lavy svetlomet inej znacky ako pravy a opacne, co to moze znamenat? moze to byt buchnute na predok, mozno len kamienok ktory vletel do skla od cesty. Zameraj sa na gumene tesnenia na oknach, ak je zastreknute farbou svedci to o neodbornej a rychlej montazi za vidinou rychleho predaja buracky, ak mas moznost, zober si merac hrubky laku, ak ti budu skakat hodnoty od 50 do 500, vies na com si
znaci to ze auto bolo na tych castiach striekane
poriadne prelez spoje medzi jednotlivymi castami karoserie, neburane auto by malo mat pekne rovnake spoje, bez velkych medzier a ani nie prilis natesno, kludne sa neboj pozriet pod auto, auto ma sice pozinkovanu kasnu, ale nic tym nestratis, v najhorsom ti sekne v krizoch
ak najdes niekde hrdzu, co som teda na foto nevidel, tak je mozne, ze na opravu boli pouzite neorigo dielce(bavime sa o karoserii), nezabudni vyskusat vsetky ovladace, skratka kazdu packu, nechaj auto zohriat na volnobehu, ci zacne rucicka na teplomeri stupat, nasledne ci zapne sahara, vyskusaj klimu, na vsetky stupne sily, nedaj sa odradit recami ze nie je napustena a pod. kazdy kto ma v aute klimu, ju vyuziva a to nielen cez leto, s klimou sa prefektne daju odrosit okna napriklad
co sa tyka motora, kilometre vyzeraju byt na vek auta relativne ok, ziadaj servisku, ziadaj tri kluce, 2 modre a 1 cerveny master, takisto codekartu(na mk1 puntach to tak je), je to dovoz, alebo kupene v SR? opis si VIN-ko, tak ako uz je nadomnou spomenute, prelustruj si ho cez fiat-eper, prip. cez inu VIN-databazu, tie motory su spolahlive, samozrejme maju aj svoje muchy ale tych aut su tu mraky a diely za par korun, cize lacny servis, netreba sa unahlit a kupit prve na ktore narazis, treba starostlivo vyberat, ak mas moznost, zajdi na diagnostiku a napoj to na pc, taktiez ti to moze nieco povedat, skus vsetky kluce ci funguju, pise ze ma central, mohol by byt aj origo na dialku v kluci, v tych modrych, takze urcite vyskusat a zase reci ze nemam tam baterku su iba pre deti, pretoze lahko moze byt ze v tych klucoch nebudu take plosaky co to riadia a tak si mozes otvarat akurat tak rucne klucom, mozno si povies ze ti to nevadi, ale mozes si povedat aj ze preco ich tam teda nema
co sa tyka interieru tak klasika, presedene sedadlo vodica moze aj nemusi svedcit o viac km ako su na tacho, zalezi od objemu predosleho majitela, pozri si volant ako je osuchany, taktiez opotrebovane madla ti mozu nieco napovedat, packy na volante a pod. a ak mas moznost vidiet taketo punto u niekoho komu 100% veris a ma zhruba rovnake km na tacho, tak si ho prelez cele aby si mal s cim porovnavat
neviem co este napisat, to je len taky vycuc mojich vlastnych skusenosti ze naco je dobre sa zamerat, ak to spravis nic tym nestratis, prave naopak, nekupis nejaku mrdku a nebudes si musiet potom buchat hlavu o stenu ze co som to kupil
cena je trosku nizsia, za tu cenu sa este stale predavaju mk1 punta v poslednych rocnikoch s rovnakou a lepsou vybavou ako ma to punto v tom linku, cize radsej si priplatit ako brat to najlacnejsie len zato ze je to 2001 rocnik
ak ma origo 142000 tak je to ok, ten motor vydrzi este raz tolko v pohode(zalezi od predosleho majitela ako sa staral), ale ak chces rocne nalietat 30000km a viac, tak chod do diesla a nie do benzinu
a s tym blatnikom sa mi to vidi rovnako, ale je zbytocne o tom polemizovat, auto nekupujes podla foto, ale podla reality a taktiez ak aj ma viac km, je to uplne jedno, dolezity je celkovy technicky stav auta a nie pocet kilometrov, to je ale len moj nazor na tvoju otazku